امروزه سایت های بسیاری برای فروش آنلاین محصولات وجود دارند. بسیاری از این وبسیات ها انواع محصولات و خدمات را به سراسر دنیا عرضه میکنند. یکی از این وب سایت ها، سایت Creative Market است که در زمینه فروش کالاهای طراحی دیجیتال تخصص دارد. در این مقاله با تراپی همراه باشید تا شما را با این وبسایت و نحوه خرید محصولات آن آشنا کنیم.

سایت Creative Market

سایت Creative Market چیست؟

Creative Market یک پلتفرم فروش محتواهای طراحی شده ی خلاقان بزرگ از سراسر جهان است. این وبسایت خرید طراحی های زیبا را برای همه آسان و ممکن کرده است. در این سایت شما قادر به خرید کالاهای طراحی دیجیتال (digital design goods) همچون:

  • عکس ها
  • طراحی های گرافیک
  • تمپلیت ها
  • تم وبسایت ها
  • انواع font ها
  • موارد افزودنی (Add-ons)
  • مدل های سه بعدی (3D-Models)

محصولات ارائه شده در این گروه ها شامل فونت های قابل نصب، نمادها، مضامین وب سایت، کیت های UI ، برس های فتوشاپ، عکس های بورس، مدل های سه بعدی و موارد دیگر میباشند. اگر شما نیازمند طراحی های دیجیتال می باشید، این سایت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در واقع این سایت بستری برای طراحان خلاق فراهم میکند تا بتوانند محصولات دیجیتال خود را به متقاضیان بفروشند. شما چه خریدار و چه فروشنده این محصولات باشید میتوانید از خدمات این وبسایت استفاده کنید.

ساخت اکانت در سایت Creative Market

شما برای خرید از سایت و یا استفاده از کالاهای رایگان موجود نیاز به یک حساب کاربری دارید. برای ساخت یک حساب کاربری به صفحه اصلی این سایت مراجعه کرده و از سمت بالا گزینه  Join Now را انتخاب کنید. پس از آن میتوانید به کمک اکانت فیسبوک و یا آدرس ایمل خود، اقدام به ساخت اکانت در این سایت بکنید. پس از ان باید در فرمی که ظاهر میشود اطلاعات فردی خود را وارد کنید. در نهایت پس از ساخت اکانت با نام کاربری و پسورد خود وارد شده و از تمام خدمات رایگان و غیر رایگان این سایت استفاده کنید.

پاسخ به برخی سوالات رایج در مورد سایت Creative Market

از جمله سوال های رایج این است که آیا سایت Creative Market محصولات و طراحی های فیزیکی نیز به فروش میرساند؟
در پاسخ باید گفت خیر. این وبسایت تنها محصولات دیجیتال ارائه میدهد و از این رو هیچگونه اطلاعاتی درمورد آدرس فیزیکی از شما دریافت نمی کند. تمام محصولات دیجیتالی ما بلافاصله به محض خرید در دسترس قرار میگیرند.

سوال دیگر این است که آیا وقتی کسی، محصولی را از این سایت خریداری میکند به طور کامل مالک آن محصول است؟ آیا میتواند در هر کجایی که بخواهد از آن استفاده کند؟
به طور قطع نه، زمانی که شما محصولی را خریداری میکنید در واقع مجوز استفاده از آن محصول تحت شرایطی خاص را خریداری کرده اید. شما حق چاپ این محصول را ندارید و همچنین ممکن است یک محصول به چندین نفر دیگر هم فروخته شود.

نحوه پرداخت در سایت Creative Market

در حین خرید از این سایت میتوان یک محصول را مستقیما با یک کارت اعتباری خریداری کرد و یا از طریق کارت اعتباری یا پی پال، اعتبار خریداری کرد.

در اینجا به نحوه خرید با پی پال می پردازیم:

شما با اعتبار پی پال میتوانید از سایت Creative Market اعتبار خریداری کنید. توجه داشته باشید که این سایت بازپرداخت جزئی روی پکیج های اعتباری جزئی خریداری شده، ندارند.

سایت Creative Market

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید پس از انتخاب گزینه "continue on PayPal" از شما خواسته میشود وارد حساب پی پال خود شوید. زمانی که شما تراکنش را انجام دهید به سایت Creative Market باز میگردید ومشاهده میکید اعتباری که خریداری کرده اید به حساب Creative Market شما انتقال پیدا کرده است. میزان اعتبار خود را میتوانید از بالا سمت راست صفحه مشاهده کنید. در این روش شما میتوانید از اعتبار خود برای دانلود محصولات استفاده کنید و نیازی به خرید مستقیم از کارت های اعتباری ندارید.

توجه داشته باشد که در ایران به دلیل مشکلات ارزی موجود امکان خرید مستقیم از این سایت با کارت های اعتباری، نمی باشد. در واقع اعتبار پی پال یک راه میانبور برای ایرانیان میباشد. چراکه سایت تراپی با فراهم کردن امکان خرید اعتبار پیپال برای شما، این امکان را به همه ایرانیان میدهد که با پرداخت ریال و کسب اعتبار پی پال بتوانند از تمام امکانات سایت Creative Market بهره ببرند.

تاریخ انتشار 09 اسفند 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر