با ورود اینترنت و وب سایت های تجارت الکترونیک به زندگی ما سبک زندگی و نحوه خرید کردن تغییر کرده به طوریکه امروزه بسیاری به دلیل مشغله زیاد کاری یا در دسترس نبودن فروشگاه های خاص و با کیفیت به صورت آنلاین خرید می کنند. فروشگاه های آنلاین نظیر دبنهامز، Overstock، اسمش باکس، اچ اند ام و .... به محلی برای خرید آسان و سریع کاربران تبدیل شده است. فروشگاه آنلاین کلارکس هم نیز یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین فروشگاه های اینترنتی است، این فروشگاه از جمله بزرگترین عرضه کننده گان کفش در انگلستان است که فروشگاه های بیشماری در سراسر دنیا دارد. اگر تمایل به خرید آنلاین کفش های با کیفیت، راحت و مطابق با مد روز کلارکس می باشید. در ادامه با تراپی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت هزینه خرید از سایت کلارکس کسب کنید.

 

معرفی فروشگاه آنلاین کلارکس

کلارکس یک تولید کننده و خرده فروشی بین المللی کفش مستقر در انگلیس است. این فروشگاه و تولیدی در سال 1825 توسط برادران سیروس و جیمز کلارکس در خیابان، سامرست انگلیس (که در آن هنوز دفتر مرکزی خود را دارند) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر دارای بیش از 1000 فروشگاه در سراسر جهان است و همچنین از طریق توزیع شخص ثالث نیز به فروش می رسد. داستان ایجاد این شرکت تقریباً به 200 سال پیش می رسد، زمانی که كوروش و جیمز كلارک یك دمپایی از پوست گوسفند ایجاد کردند. این شرکت امروزه کفش های خود را با دست دوزی، تکنیک های پیشرفته ساخت و ساز، فن آوری ها و مواد معاصر ایجاد می کند. این شرکت تولید کننده انواع کفش مطابق با آخرین مد روز و سلیقه افراد در تمامی گروه های سنی است.

 

خرید از سایت کلارکس به صورت گام به گام همراه با تصاویر

برای خرید کفش در هر رده سنی از فروشگاه کلارکس ابتدا به وب سایت آن به نشانی https://www.clarksusa.com مراجعه کنید و مطابق با مراحل مشخص شده در تصویرهای زیر اقدام کنید.

1. ابتدا وارد سایت کلارکس شوید و سپس با توجه به اینکه محصول مورد نیاز شما در کدام دسته قرار دارد، یکی از دسته‌ها را انتخاب کنید.

 

خرید از سایت کلارکس

 

  1. با کلیک روی دسته مورد نظر خود منو محصولات موجود برای آن دسته باز می‌شود که هر کدام به صورت مرتب قسمت بندی شده‌اند و دارای زیر دسته‌های دیگر هستند. شما می‌توانید با انتخاب هر یک از محصولات در این قسمت ها به صفحه آن کالا وارد شوید. برای مثال ما فیلد Woman را انتخاب کرده‌ایم که خود شامل دسته‌هایی نظیر TRENDING، STYLES و موارد دیگر است. هر یک از این دسته‌‌ها دارای  زیر دسته‌هایی دیگر هستند که از جمله زیر دسته‌های TRENDING می‌توان به NEW ARRIVALS، BEST SELLERS، ANIMAL PRINTS و موارد دیگر اشاره کرد. در شکل زیر دسته‌ها و زیر دسته‌ها مشخص شده‌اند.

خرید از سایت کلارکس

 

  1. با کلیک روی هر کدام از زیر دسته‌ها به لیست محصولات موجود در آن قسمت وارد می‌شوید. هر کدام از محصولات با قیمت مشخص شده‌اند. در کنار این صفحه قابلیت‌هایی نظیر سایز، رنگ، رنج قیمت، مواد به کار رفته در کفش، اندازه پاشنه کفش و ویژگی‌های دیگر نشان داده شده‌اند که شما می‌توانید با انتخاب هر یک، محصول خود را شخصی سازی کنید.

 

خرید از سایت کلارکس

 

  1. با انتخاب کفش مورد نظر خود وارد صفحه‌ی مربوط به آن می‌شوید. در این صفحه تمامی ویژگی های کفش مورد نظر به صورت جزیی ارائه شده است. همچنین از تمامی زوایای مختلف از آن عکس گذاشته شده تا بتوانید به صورت دقیق محصول را بررسی نمایید. علاوه بر این در این صفحه نظرات کاربران، سایز کفش، رنگ آن، نحوه مراقبت و نوع پرداخت نیز ارائه شده است. با انتخاب رنگ و سایز و عرض خود و کلیک بر روی دکمه Add to shopping bag می‌توانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

خرید از سایت کلارکس

 

  1. برای پرداخت هزینه مطابق تصویر با انتخاب Add to shopping bag از شما خواسته می شود تا دوباره خرید خود را بررسی نمایید. با زدن دکه checkout به صفحه بررسی محصول وارد می شود در این صفحه در صورت درست بودن سفارشتان می توانید روی گزینه verify برای دریافت کد کلیک کنید و سپس دکمه checkout now  را بزنید. سپس در صورتیکه حساب کاربری داشته باشید اطلاعات خود را وارد کنید و در غیر این صورت می‌توانید حساب کاربری شخصی برای خود ایجاد کنید و یا در صورت به صورت کاربر مهمان وارد شوید.

خرید از سایت کلارکس
  1. برای پرداخت هزینه کفش مورد نظر خود باید یکی از انواع کارت‌های اعتباری یا حساب پی پال داشته باشید. 

 

خدمات تراپی جهت خرید از سایت کلارکس

درصورتیکه هیچ کارت اعتباری یا حساب کاربری پی پال برای خرید از سایت کلارکس ندارید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید پرداخت هزینه‌ی خود را به تیم متخصص ما در تراپی بسپارید. برای این کار در سایت تراپی ثبت نام کنید و لینک پرداخت هزینه را در اکانت کاربری خود برای ما ارسال کنید.

با کلیک روی نام تراپی در سایت ما عضو شوید.

    تاریخ انتشار 08 آبان 1398
    نویسنده  پریسا رضایی
    دسته بندی
    مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
    تفاوت پی پال و وسترن یونیون
    حذف حساب وب مانی
    بهترین بروکرهای فارکس
    خرید با پی پال
    sendowl
    مدرک CMA
    Codeable
    اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
    Teespring
    فضای خالی
    فرم ارسال نظرات کاربر