افراد با توجه و علاقه‌مندی به زبان‌های مختلف انگلیسی، آلمانی، فرانسه و... راه‌های مختلفی را برای یادگیری آن زبان انتخاب می‌کنند، مثلا در کلاس‌های آموزش زبان‌های خارجی شرکت می‌کنند، یا نه از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان های مختلف برای آموزش بهره‌مند می‌شوند. آیا مایلید تا از طریق این اپلیکیشن‌ها زبان چینی را یاد بگیرید؟ پس در این مقاله با تراپی همراه باشید تا شما را با بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی در سال 2019 آشنا کنیم.

با بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی آشنا شوید

تعداد زیادی از این برنامه‌های کاربردی که بسیار هم جالب و جذاب هستند، به بازار عرضه شده است که قابل استفاده بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌باشد، اما موارد استفاده‌ی آن‌ها با توجه به اهداف یادگیری زبان چینی متفاوت است. نکته‌ی کلیدی در انتخاب این اپلیکیشن‌ها این است که بتوانید بفهمید که کدامیک برای شما کاربرد دارد و کدامیک کاربرد ندارد.

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی

بنابراین در این مقاله ما سعی کردیم برخی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی را برای شما بر اساس نوع مهارت آموزشی، معرفی کنیم. این دسته بندی‌ها عبارتند از :

  • اپلیکیشن‌های یادگیری ریدینگ چینی
  • اپلیکیشن‌های یادگیری کاراکترهای چینی
  • اپلیکیشن‌های لغت نامه چینی
  • اپلیکیشن‌های یادگیری لیسنینگ چینی
  • اپلیکیشن‌های یادگیری اسپیکینگ چینی

در ادامه به معرفی اپلیکیشن‌های مربوط به هر گروه از گروه‌های بالا اشاره خواهیم کرد. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

معرفی اپلیکیشن یادگیری ریدینگ چینی

Du Chinese

اپلیکیشن Du Chinese یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی است که به بهبود مهارت ریدینگ چینی شما کمک می‌کند. رابط کاربری این برنامه کربردی بسیار تمیز و جذاب طراحی شده است و استفاده از آن بسیار آسان است و لود شدن ابزارهای آن در کمتر از چند ثانیه اتفاق می‌افتد. با استفاده از این اپلکیشن، شما هم می‌توانید خودتان بخوانید و هم می‌توانید به فایل‌های صوتی موجود در آن گوش دهید. امکان ترجمه‌ی کلمات و جملات به انگلیسی در این اپلیکیشن وجود دارد.

معرفی اپلیکیشن یادگیری کاراکترهای چینی

Skitter

اپلیکیشن Skitter یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی است و بر روی بخش‌هایی از حافظه که در یادگیری هر کدام از کارکترها تاثیرگذار است، نقش دارد. لیست کلمات گسترده هستند و این کلمات را به طور مستقیم در تکست باکس این اپلیکیشن می‌توان پیدا کرد. این تکست باکس، یک منبع مفید برای یادگیری زبان آموزان است. یکی از ویژگی‌های خوب دیگر این اپلیکیشن این است که امکان بررسی میزان پیشرفت شما در آن وجود دارد. توسط این برنامه‌ی کاربردی می‌توانید پیگیری کنید که تا کنون از میان کاراکترهای آموزش داده شده، چند تا از آن‌ها تمرین شده و چند تا از آن‌ها را به حافظه سپرده‌اید.

معرفی بهترین فرهنگ لغت های چینی

Pleco : در این لغت نامه امکان پیدا کردن سریع لغات و کاراکترهای چینی وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی

معرفی بهترین اپلیکیشن یادگیری لیسنینگ چینی

Chineseclass101

شکی نیست که اپلیکیشن Chineseclass101 یکی از خوش ساختارترین و بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی می‌باشد. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تلفظ صحیح حروف و مهارت لیستنینگ خود را افزایش دهید. اپلیکیشن ChineseClass101 دارای مجموعه گسترده‌ای از منابع صوتی می‌باشد که تمام سطوح را در بر می‌گیرد و شما با دسترسی به سطوح مختلف می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین منابع موجود را برای خود انتخاب کنید. هر درس دارای یادداشت‌هایی است که شامل گرامر اصلی و کلیدی است که شامل بینش‌های فرهنگی چینی می‌باشد. همچنین یک ابزار ضبط صدا تعاملی ارائه می‌دهد ، که به شما امکان می‌دهد تلفظ خود را ضبط کرده و آن را با صدایی با تلفظ بومی مقایسه کنید.

Chinespod

Chinesepod نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی است که تمرین‌های تعاملی زیادی برای یادگیری کلمات و عبارات جدید دارد.

معرفی اپلیکیشن یادگیری اسپیکینگ چینی

Hello talk

اپلیکیشن Hello Talk یک برنامه تبادل زبان چینی است است که بیش از یک میلیون کاربر دارد. یافتن بومیان از چین که به شما در تمرین چینی کمک می‌کنند در این اپلیکیشن بسیار آسان است.

این اپلیکیشن‌هایی که معرفی کردیم، جز بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی بودند که برای آشنایی هر چه بیشتر شما با آن‌ها معرفی شدند. امید است مطالب ذکر شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

از توجه و همراهیتان بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نماپید.

تاریخ انتشار 19 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر