برخلاف تصور خیلی از افراد که تابستان را فصلی مناسب برای سفر می‌دانند، زمستان یکی از بی‌نظیرترین فصل‌ها برای مسافرت و استفاده از تفریحات اسکی و برف بازی است. در زمستان تعداد مسافرین کمتر و بالاطبع  قیمت‌ها نیز  پایین‌تر است. دهکده‌ها و شهرهای بزرگ در کشورهای سردسیر در زمستان شبیه به صحنه‌های خاطره انگیز فیلم‌ها می‌مانند و لحظات ماندگاری را برای‌تان رقم خواهند زد. برای لذت بردن از فضای دنج کافه‌ها، قدم زدن در زیر بارش برف، تماشای فضای نورانی شهرها و کوه‌های پر از برف در صبح و بازی های زمستانی کافی است فقط برای یک بار در زمستان به کشورهای سردسیرتر سفر کنید. با تراپی در این پست همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد ارزان ترین کشورها برای تعطیلات زمستانی ، کسب کنید.

حتما بخوانید : بهترین مکان ها برای مسافرت در زمستان | لیستی از بهترین مقاصد گردشگری و کشورها

 ارزان ترین کشورها برای تعطیلات زمستانی

 

ارزان ترین کشورها برای تعطیلات زمستانی

برای داشتن تجربه‌ای متفاوت‌تر در زمستان، بهتر است به یکی از کشورهایی که دارای امکانات و بازی های زمستانی است، سفر کنید. سفر در زمستان علاوه بر تجربه‌ای جدید، لحظاتی شیرین و به یاد ماندنی رغم می‌زند كه شايد تا به حال تجربه نكرده باشيد. در ادامه به تعدادي از ارزان ترین کشورها برای تعطیلات زمستانی پرداخته شده است:

 

لیتوانی

بارش دانه های درشت برف، آرایش پشت بام ها و خیابان‌ها با لایه‌ای از رنگ سفید، تزیین کافه ها و رستوران‌ها و خیابان‌ها با ریسه های نورانی، همگی نوید یک زمستان رویایی و خطره انگیز را می‌دهند. زمستان با ده‌ها جاذبه فصلی در لیتوانی یک فصل مسحور کننده است. در کنار تمامی جاذبه‌های زیبا و جذاب شهر با برف، حرارت یک حمام آب گرم  به هر چه بیشتر جذاب تر کردن این سفر کمک می کند. یکی دیگر از نقاط جذاب این کشور در زمستان ها، ورزش های زمستانی و اسکی بازی در تپه های پوشیده از برف است.

 

استونی

 
استونی یکی دیگر از ارزان ترین کشورها برای تعطیلات زمستانی به شمار می‌رود. این کشور با بازارهای کریسمسی، مجسمه‌های یخی و تعداد زیادی چراغ و تزئین به یک کشور رویایی در زمستان تبدیل می‌شود. این کشور کوه  های بلندی ندارد، اما ورزش‌های زمستانی در آن بسیار محبوب است. تپه‌های زیادی در استونی با مسیرهای اسکی و دیگر بازی های زمستانی ایجاد شده که مشهورترین آن در Otepää است. 

 

رومانی


کوه‌های کارپات قله‌های کوهستانی زیبا، بهترین دامنه‌های اسکی و تازه ترین هوا از جمله جذابیت‌های گردشگری در زمستان‌های رومانی می‌باشند. شما فقط باید مکانی را انتخاب کنید که در آن مستقر شوید در برازوف، سیگیسارا، سیبیو یا شهرهای دیگر، فرقی نمی‌کند. رومانی در زمستان‌ها یکی از بهترین مقاصد برای افرادی است که عاشق اسکی بازی، لذت بردن از مناظر زیبا و رانندگی در جاده‌های خوش منظره می‌باشند. آب و هوا در رومانی معتدل قاره است، بنابراین زمستان ها معمولاً معتدل و برفی است. در این کشور شگفت انگیز فراتر از استراحتگاه های اسکی، صومعه های باستانی و قلعه های زیادی وجود دارد که مکان‌های زیبایی برای عکس و فیلم گرفتن می‌باشند.

 

گرجستان

گرجستان مقصدی بي‌نظير براي مسافرانی است كه مي‌خواهند به مكاني كم هزينه‌تر سفر كنند. در زمستان، گرجستان يكي از مقصدهاي جذاب گردشگري است، چرا كه  تعداد گردشگران کمتری به آنجا سفر مي‌كنند و از اين رو می توانيد هتل يا اقامت گاهی با قيمت مناسب تر پيدا كنيد. در گرجستان، شما مي‌توانيد از تمامي بازیهای زمستانی و بازارهای كريسمسی و خوردن قهوه در كافه‌های دنج كنار خيابان لذت ببريد.

 ارزان ترین کشورها برای تعطیلات زمستانی

 

ترکیه

یکی دیگر از ارزان‌ترین کشورها برای تعطیلات زمستانی، ترکیه است. توریست های زیادی در فصل‌های بهار و تابستان به ترکیه سفر می‌کنند، از این رو در فصل زمستان تقریبا تعداد توریست‌ها کمتر و هزینه‌ی اقامت در هتل هم نیز پایین تر است. زمستان در ترکیه حال و هوایی متفاوت دارد؛ چرا که از یک طرف دریای مدیترانه و از طرفی دیگر رشته های کوه های بلند آرارات، رشکو و ارجیس است. از این رو تعطیلات زمستانی خود را می توانید در ترکیه با ورزش‌های زمستانی همچون اسکی، اسنوبرد، خوردن غذاهای محلی و خوشمزه ترکی، قهوه های ترک و اجاره خودرو و ... متفاوت سازید.

از جمله دیگر کشورهای ارزان قیمت برای تعطیلات زمستانی می‌توان به سیبری، اوکراین و مجارستان اشاره کرد. امیدواریم در زمستان امسال، تعطیلات زمستانی متفاوتی را تجربه کنید و لحظات خاطره انگیزی را ثبت کنید. در صورتیکه در زمستان به کشورهای دیگری سفر کرده‌اید، لطفا نام کشور و مکان های جذاب گردشگری آن را در کامنت ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز بهره‌مند شوند. فقط توجه نمایید که ارزان‌ترین کشورها برای تعطیلات زمستانی را نام ببرید تا اکثر کاربران بتوانند به آنجا کشور سفر کنند.

تاریخ انتشار 25 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر