در مقاله معرفی کیف پول لجر نانو ایکس اطلاعاتی در خصوص این کیف پول سخت افزاری در اخیتار شما قرار دادیم. اما در این مقاله قصد داریم روش خرید لجر نانو ایکس را به شما عزیزان آموزش دهیم. همراه ما باشید.

نحوه خرید لجر نانو ایکس

برای خرید این کیف پول سخت افزاری اولین نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید، خرید از یک فروشگاه اینترنتی مطمئن است. چرا که برخی از افراد سودجود از عدم آگاهی افراد سو استفاده کرده و دستگاه تقلبی را به جای اصل به آنها می‌فروشند. البته روش‌هایی برای تشخیص اصل بودن لجر نانو ایکس وجود دارد. شما می‌توانید از همان روش‌هایی که برای تشخیص اصل بودن لجر نانو اس معرفی کردیم، برای این نسخه نیز استفاده کنید. اما بهتر است که از همان ابتدا از یک فروشگاه مطمئن خرید کنید تا از نگرانی‌ها در خصوص اصل بودن یا نبودن دستگاه کم کنید.

از کجا لجر نانو ایکس بخرم؟

با توجه به اینکه دغدغه بسیاری از شما همراهان عزیز پیدا کردن یک فروشگاه آنلاین قابل اعتماد می‌باشد، ما در ادامه برخی از فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش این کیف پول سخت افزاری فعالیت می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم:

توجه: در میان فروشگاه‌هایی که برای خرید لجر نانو ایکس پیشنهاد کردیم، برخی از آنها امکان ارسال کالا به ایران را هنوز فراهم نکرده‌اند. به همین سبب، قبل از اینکه از هر یک از سایت‌های گفته شده خرید کنید حتما بررسی کنید که آیا کالای خریداری شده به ایران ارسال می‌شود یا نه. البته لازم به ذکر است تراپی برای راحتی بیشتر شما عزیزان، امکان خرید لجر نانو ایکس را برای شما از ایران فراهم کرده است. شما می‌توانید با تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر Nano X ثبت کرده و با پرداخت ریال به ما کالای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در ایران تحویل بگیرید.

خرید لجر نانو ایکس

روش‌های پرداخت هزینه خرید لجر نانو ایکس

در صورتی که قصد دارید از سایت‌های معرفی شده خرید کنید، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر جهت پرداخت هزینه استفاده نمایید. توجه داشته باشید که هر یک از سایت‌های گفته شده روش‌های مختلفی جهت پرداخت ارزی در نظر گرفته‌اند. بنابراین با توجه به سایتی که قصد خرید از آن دارید باید یکی از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را انتخاب نمایید.

خرید با ویزا کارت و مسترکارت

با توجه به اینکه سایت‌های معرفی شده در مقیاس بین المللی کار می‌کنند، یکی از روش‌هایی که برای پرداخت هزینه خرید در این سایت‌ها در نظر گرفته شده است، استفاده از یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت است. شما برای خرید با ویزا کارت و مستر کارت باید یکی از این کارت‌ها را خریداری کرده و به مقدار مورد نیاز شارژ نمایید.

خرید با پی پال

خرید با پی پال یکی دیگر از روش‌هایی است که در برخی از سایت‌های فروشگاهی وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از یک حساب پی پال وریفای شده و شارژ آن به مقدار لازم، از بسیاری از سایتهای خارجی خرید کنید.

پرداخت ارزی توسط تراپی

در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روشهای گفته شده نیستید، میتوانید از خدمات ارزی تراپی برای پرداخت هزینههای ارزی استفاده کنید. شما می‌توانید از طریق سایت درخواست خود را برای ما ارسال کرده و با پراخت ریال به ما، از بسیاری از سایت‌های خارجی خرید کنید.

خرید لجر نانو ایکس

نتیجه گیری

برای خرید لجر نانو ایکس می‌توانید هم به فروشگاه‌های آنلاین خارجی مانند آمازون مراجعه کنید و یا انجام این کار را به تراپی بسپارید. شما می‌توانید با ارسال درخواست در سایت و یا تماس با کارشناسان سفارش خود را ثبت کرده و کالای خریداری شده را در ایران تحویل بگیرید. در صورت وجود مشکل و یا سوال در این خصوص می‌توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 24 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر