به مدد وجود انواع فروشگاه‌های آنلاین که هر کدام محصولات متنوعی را ارائه می‌دهند، امروزه خرید مایحتاج زندگی برای کاربران بسیار آسان شده است. آیا شما نیز جز افرادی هستید که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهید؟ تا کنون از کدامیک از فروشگاه‌های آنلاین خرید کرده‌اید؟ دبنهامز، میسیز، Defacto و ... را می‌شناسید؟ در این مقاله می‌خواهیم شما را با یکی دیگر از جالب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین با نام فروشگاه آنگارا (Angara) آشنا کنیم. آیا می‌دانید در این فروشگاه چه نوع محصولاتی ارائه می‌شود؟ با تراپی همرا شوید تا به معرفی این فروشگاه اینترنتی بپردازیم.

با فروشگاه اینترنتی آنگارا (Angara) آشنا شوید

واژه‌ی آنگارا (Angara) در سانسکریت باستانی به معنای آتش درون است و با وجود آنگارا (Angara) در درون زمین، سنگ‌های قیمتی از دل آن استخراج می‌شود. بله درست حدس زده‌اید، آنگارا (Angara) یک فروشگاه اینترنتی جواهرات مزین به سنگ‌های قیمتی است.

آنگارا (Angara)

آنکور داگا صاحب وب سایت آنگارا (Angara) از نوادگان تاجران سنگ‌های قیمتی می‌باشد و تخصص در طراحی، برش و پرداخت این نوع سنگ‌ها دارد. سنگ‌هایی نظیر : یاقوت کبود، زمرد، الماس و ... . وی در ابتدا فعالیت خود را از توزیع سنگ‌های قیمتی برای خرده فروشان آغاز کرد و پس از آن تصمیم گرفت که خودش سنگ‌های قیمتی را در معرض فروش قرار دهد و بنابراین فروشگاه اینترنتی آنگارا (Angara) را برای فروش جواهرات قیمتی راه اندازی کرد.

تیم آنگارا، به منظور ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان ، یک تیم ستاره‌ای متشکل از متخصصان و مبتکران را که هدف مشترک دارند  تشکیل داده که همه بر یک هدف متمرکز هستند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا یک قطعه کامل از جواهرات را به روشی ساده و آسان بشناسید و با اطمینان خرید کنید.

آموزش خرید از فروشگاه اینترنتی آنگارا (Angara)

در این بخش از مقاله نحوه‌ی خرید از فروشگاه آنلاین جواهرات آنگارا را آموزش خواهیم داد. لطفا برای خرید از این فروشگاه مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

مرحله‌ی اول : ابتدا به وب سایت آنگارا به آدرس angara.com وارد شوید. در صفحه‌ای که مقابل شما باز می‌شود، مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گزینه‌هایی برای انتخاب قرار داده شده است. این بخش‌ها عبارتند از :

  • انتخاب نوع جواهر که می‌تواند گوشواره، انگشتر و ... باشد.
  • انتخاب فلز جواهر که می‌تواند پلاتین، طلای زرد، طلای صورتی، طلای سفید و نقره باشد.
  • انتخاب سنگ جواهر که می‌تواند یاقوت، الماس و ... باشد و شما انتخاب‌های زیادی در این بخش خواهید داشت.

آنگارا (Angara)

پس از اینکه این موارد را انتخاب کردید، دکمه‌ی  View Customized Jewelry را کلیک کنید تا انواع مدل‌های موجود با این ویژگی‌ها برای شما نمایش داده شود.

مرحله‌ی دوم : در صفحه‌ای که مقابل شما باز می‌شود، انواع جواهرات با ویژگی‌هایی که شما مشخص کرده‌اید نشان داده می‌شود. از بین آن‌ها ایتم مورد نظر خود را انتخاب کنید تا با کلیک روی آن وارد صفحه‌ی بعد شوید.

مرحله ‌یسوم : در این مرحله مشخصات جواهر مورد نظر شما برایتان نشان داده می‌شود و می‌توانید کیفیت سنگ را انتخاب کنید، همچنین در این مرحله نیز می‌توانید نوع فلز آن را تغییر دهید و پس از مشخص کردن سایز آن با کلیک بر روی دکمه‌ی Add to Cart  وارد مرحله‌ی بعد شوید.

آنگارا (Angara)

مرحله‌ی چهارم : در این مرحله تاریخ ارسال و نوع پرداخت را انتخاب می‌کنید و وارد مرحله‌ی بعد می‌شوید.

آنگارا (Angara)

مرحله‌ی پنجم : در صفحه‌ای  که ملاحظه می‌کنید اطلاعات دقیق پستی خود را وارد کنید تا جواهر خریداری شده از طریق آن برای شما ارسال شود. و سپس با انتخاب گزینه‌ی  Continue to payment وارد صفحه‌ی پرداخت خواهید شد.

آنگارا (Angara)

مرحله‌ی ششم : در این مرحله مشخصات پرداخت را وارد می‌کنید و با پرداخت هزینه منتظر می‌مانید تا در تاریخ مشخص شده آیتم خریداری شده برای شما ارسال شود.

پرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه آنلاین آنگارا (Angara) توسط تراپی

دوستان گرامی، اگر به دلایل مختلف امکان پرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه آنگارا (Angara) برای شما وجود ندارد، می‌توانید این کار را از ما بخواهید. کافیست درخواست خود را در وب سایت تراپی ثبت کنید. برای این منظور ابتدا کافیست به سایت تراپی مراجعه کرده و حساب کاربری ایجاد کنید. سپس به حساب کاربری خود وارد شده و پس از احراز هویت سفارش پرداخت هزینه را به همراه لینک پرداخت برای ما ارسال کنید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کسر کارمزدی ناچیز، پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.

بیشتر دانید : خرید از سایت resello.com و پرداخت هزینه های آن

از توجه و همراهیتان ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 12 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر