اگر در حوزه ی برنامه نویسی و طراحی وب سایت فعالیت دارید، قطعا با نحوه ی خرید دامنه برای سایت ها آشنا هستید. در مقالات قبلی نیز ما شما عزیزان را با برخی از وب سایت های خرید دامنه از جمله وب سایت Dynadot، جوکر و ... آشنا کردیم. همچنین بهترین وب سایت های خرید دامنه را به شما معرفی کردیم. در این مقاله نیز قصد داریم شما عزیزان را با چگونگی خرید دامنه از Versio آشنا کنیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

معرفی وب سایت Versio

Versio ، یک شرکت هاستینگ وب هلندی است که در تاریخ اکتبر 2008 فعالیت خود را آغاز کرد. این وب سایت  انواع مختلف هاستینگ وب و ثبت دامنه یا دامین را ارائه می دهد.

شرکت Versio ، خدمات خود را هم برای مشاغل مختلف و هم برای مصرف کنندگان ارائه می کند. این وب سایت به دلیل ارائه ی خدمات خود با قیمت های پائین و البته با کیفیت، از شهرت بالایی در میان مشتریان خود برخوردار است.

Versio

چرا شرکت Versio را برای خرید دامنه انتخاب کنیم؟

اگر نظر سنجی های موجود در صفحات وب را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که مشتریان در مورد خدمات Versio بیش از 3000 نظر مثبت اعلام کرده اند. Versio شرکتی است که کیفیت ارائه ی خدمات ، پشتیبانی سریع از کاربران و مشتریان و رابط کاربری کاربرپسند از مهم ترین ویژگی های آن است.

به طور کلی Versio یک شرکت به سرعت در حال رشد ، نوآورانه و پویا است که به هیچ عنوان متوقف نمی شود و دست از فعالیت بر نمی دارد و همواره در حال توسعه و پیشرفت است تا بتواند بهترین محصولات و خدمات را با عالی ترین کیفیت ارائه دهند.

تعداد کاربران شرکت Versio در حال حاضر به 140.000 نفر افزایش یافته است و بیش از 600.000 دامنه را ثبت نموده و مدیریت می کند. Versio میزبان بیش از 600.000 وب سایت و برنامه در بیش از 10،000 سرور فیزیکی و مجازی نیز می باشد.

Versio  معتقد است که مشتریان لیاقت استفاده از بهترین محصولات و خدمات را دارند. به همین دلیل است که همواره تلاش می کند تا خدمات خود را تا جایی که امکان دارد سریع و پایدار انجام دهد.

آموزش خرید دامنه از سایت Versio  

بسیاری از دوستان مایلند بدانند که چگونه می توان از وب سایت Versio دامنه خریداری کرد؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است، پس از مراجعه به وب سایت Versio کافیست نام دامنه مورد نظر خود را در سرچ باکس موجود در صفحه تایپ کنید و آن را جستجو نمائید. اگر امکان خرید آن دامنه برای شما وجود داشته باشد، می توانید با کلیک بر گزینه ی Buy خرید دامنه را انجام دهید. سپس پرداخت هزینه را انجام دهید.

Versio

پرداخت هزینه خرید دامنه از Versio  

چنانچه امکان پرداخت هزینه ی خرید دامنه از وب سایت Versio برای شما عزیزان به هر دلیل وجود ندارد، می توانید با خیال راحت پرداخت هزینه رابه ما در تیم تراپی بسپارید. برای این منظور کافیست از طریقلینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید. ما در کمترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه خرید دامنه کلیک کنید!

آشنایی با دیگر خدمات شرکت Versio  

در این بخش از مقاله شما را با کلیه ی خدمات وب سایت Versio آشنا کرده ایم.

  • خدمات مربوط به هاستینگ : خدمات هاستینگ سرور واقع در هلند هم بسیار ارزان قیمت و هم بسیار کارآمد می باشد. هزینه مربوط به هاستینگ ماهانه وب سایت از ۰/۵ یورو در ماه می باشد
  • خدمات VPS : شرکت Versio ، خدمات مربوط به VPS را برای کاربرانی که برای ثبت نام در برخی سایت‌ها و انجام برخی فعالیت‌ها نیاز به VPS کارآمد دارند، را ارائه می دهد؛ که شامل بهترین VPS های هلندی نیز می باشد.
  • خدمات مربوط به طراحی وب سایت و پشتیبانی سایت : توجه داشته باشید که در سال اول این خدمات کاملا رایگان است.
  • خدمات امنیتی : در وب سایت Versio بهترین SSLها و پیش دامنه WWW برای کاربران ارائه می شود.

این مواردی که ذکر کردیم از مهم ترین خدمات شرکت Versio برای کاربران می باشد.

دوستان گرامی! در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با یکی دیگر از شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ وب و دامنه، آشنا کنیم. امید است که مطالب ذکر شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

تاریخ انتشار 09 شهریور 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر