آیا رویای کار در یک شرکت بین المللی بزرگ را دارید؟ آیا قصد ارتقا دانش و مهارت‌های خود را دارید؟ تراپی در این مقاله به منظور تحقق رویاهای‌تان شما را با شرایط دریافت مدارک کسب و کار به زبان انگلیسی جهت کسب موقعیت شغلی ایده آل و رویایی در سطح بین المللی آشنا می‌سازد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد کسب آزمون‌های بین المللی مانند آیلتس و تافل و آزمون‌های تخصصی مانند PMP کسب کنید.

مدارک کسب و کار به زبان انگلیسی

چرا باید گواهی کسب و کار انگلیسی زبان بگیریم؟

در ادامه به دلایل مورد نیاز جهت کسب مدارک کسب و کار به زبان انگلیسی اشاره شده است:

  • خود را برای یک محیط تجاری مدرن و متفاوت فرهنگی آماده کنید. امروزه سازمان ها در جستجوی استعدادهای بزرگ جهانی هستند و به دنبال آن حتی تا دورترین نقاط کره زمین نیز می روند. این مدرک به ما فرصت می‌دهد تا با افراد شگفت انگیز و جالب از سراسر جهان همکاری کنیم.

  • کلاس‌ها و گواهینامه انگلیسی زبان کسب و کار راهی مطمئن در بالا بردن مهارت‌های زبانی و فراهم کردن موقعیتی مناسب برای راه یابی به محیط های کسب و کار جهانی است.
  • یک گواهی شناخته شده، نشان دهنده ی خصوصیات ارزشمندی از قبیل تعهد و توانمندی برای کارفرمایان است. شما نه تنها آنها را با دانش و مدرک کسب و کار زبان انگلیسی خود تحت تأثیر قرار می‌دهید، بلکه همچنین سازمان‌ها را وادار به جستجوی افرادی شبیه به خودتان خواهید کرد.
  • گذراندن دوره مربوط به صدور گواهینامه انگلیسی مربوط به کسب و کار، می‌تواند به شما کمک کند مانند یک حرفه‌ای در صنعت کار کنید و حقوق بگیرید.
  •  اجازه ندهید که شک و تردید شما را از سرزنش و انجام کارهایی که انجام می‌دهید، باز دارد. شرکت در یک دوره انگلیسی زبان برای کسب و کاری که منجر به صدور گواهینامه می‌شود، راهی عالی برای تقویت اعتماد به نفس شما در کسب و کار به زبان انگلیسی است.

انتخاب درست مدارک کسب و کار به زبان انگلیسی برای شما

قبل از ثبت نام در دوره‌ها و کسب مدارک کسب و کار به زبان انگلیسی، در ادامه با ما همراه باشید تا در انتخاب مدرک کسب و کار به زبان انگلیسی برای کسب یک موقعیت شغلی سطح بالا و مناسب به شما کمک کنیم. این سؤالات می توانند در جستجوی هر یک از مدارک مناسب، به شما در تحقیقات شخصی خود کمک کنند.

  • انگیزه اصلی خود را تعیین کنید. ابتدا از خود بپرسید این گواهینامه برای چیست؟ آیا مدرک تنها برای یک احساس شخصی جهت دستیابی به موفقیت است؟ یا نیاز به کار یا درخواست ویزا دارید؟ این سوالات مهم به شما در تصمیم گیری انتخاب گزینه‌ی درست کمک می‌کند.

  • مقصد خود را مشخص کنید. در حالی که یک مدرک انگلیسی برای کسب و کار عمومی در سراسر جهان مفید است ، برخی کشورها نیاز دارند که شما توانایی انگلیسی خود را با یک گواهی که توسط دولت یا صنعت آنها شناخته شده است اثبات کنید.

  • در صورت نیاز به درخواست ویزای کار، وب سایت مهاجرت یا سفارت کشور مقصد خود را بررسی کنید تا بدانید کدام مدارک پذیرفته می‌شوند.
  • نکته دیگر این است که در صورتیکه نیاز به گواهی نامه متناسب با حوزه تخصص خود دارید. باید برنامه ارائه شده را مطالعه کنید تا بررسی نمایید که آیا این با آنچه شما برای پیشرفت دانش خود در نظر دارید، مطابقت دارد یا خیر.

مدارک کسب و کار به زبان انگلیسی

در ادامه به برخی از مدارک کسب و کار به زبان انگلیسی اشاره شده است:

آیلتس (سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی)


آیلتس یک گواهینامه رسمی انگلیسی است که می‌تواند برای کار و مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان از جمله ایالات متحده، استرالیا، نیوزلند و کانادا استفاده شود. دو آزمون امتحان آیلتس وجود دارد: یکی برای اهداف دانشگاهی و دیگری برای آموزش عمومی. گواهینامه آموزش عمومی مهارت زبان شما را در زمینه‌های عملی و اجتماعی تعیین می‌کند ، بنابراین این مدرک بهترین گزینه برای متخصصان کسب و کارهای بین المللی است. 
 

TOEFL (تست زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی)


در حالی که آزمون TOEFL بیشتر به زبان انگلیسی دانشگاهی متمایل است، یادآوری این نکته مفید است که TOEFL یک مدرک ارجح در ایالات متحده است، به ویژه اگر قصد دارید در دانشگاه‌های آنجا مشغول به تحصیل شوید. بسیاری از آژانس‌ها TOEFL را اثبات مهارت های انگلیسی می دانند. به طور کل ، TOEFL به شما در بیان نظرات و درک اطلاعات پیچیده کمک می‌کند. این مهارت‌ها در هر محیط کاری ارزشمند هستند. با این حال، مانند آیلتس، از TOEFL هم می تواند برای دریافت ویزا برای مهاجرت استرالیا، نیوزیلند و ایالات متحده استفاده شود.

دوره های دانشگاه Coursera

مدارک دوره از دانشگاه‌های انگلیسی زبان علاوه بر این که متمرکز بر جنبه‌های خاص ارتباطات انگلیسی برای صنعت شما است، موقعیت فوق العاده‌ای برای رزومه تحصیلی شما هم نیز می‌باشد. بسیاری از دانشگاه‌ها در رشته‌های خاص مانند کارآفرینی، مالی یا اقتصاد، مدارک لازم را ارائه می‌دهند. پس از اتمام کلاس‌های Coursera، شما یک گواهی دریافت خواهید کرد که دانش‌تان را به کارفرمایان بالقوه نشان می‌دهد.

مدارک کسب و کار به زبان انگلیسی

مدارک حرفه‌ای

گواهینامه های حرفه ای بسیار ارزشمند می‌باشند و به شما امتیاز بیشتری نسبت به رقبا می‌دهند و اثبات تخصص و دانش شما در زمینه خاصی، اعم از مهندسی، پزشکی، مدیریت پروژه یا امور مالی است. این یک روش عالی برای اثبات به کارفرمایان آینده یا شرکای تجاری است که شما نه تنها یک متخصص در زمینه خود هستید بلکه به زبان انگلیسی نیز کاملا مسلط می‌باشید. به عنوان مثال، اگر شما مدیر پروژه باشید، یک گواهینامه مدیریت پروژه مانند PMP نشان دهنده‌ی مهارت‌های شما است. اگر می خواهید در زمینه‌ی حسابداریُ مدرک داشته باشید، دوره‌هایی مانند Management Accountants certification وجود دارد که در سطح جهان به رسمیت شناخته شده است.

تاریخ انتشار 15 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر