بلک فرایدی و سایبرماندی دو روز بزرگ خرید در تقویم میلادی است که در آن روز به دلیل شکسته شدن قیمت‌ها بسیاری از اقلام و کالاها آمار فروش بسیار بالا می‌رود. البته در روز سابیرماندی فروش به صورت آنلاین می‌باشد. با وجودی که بسیاری از کالاها به قیمت بسیار ارزان در این دو روز عرضه می‌شود، اما با این حال برخی از کالاهای عرضه شده را نباید بخرید. در مقالات قبلی برای شما گفتیم که کدام اجناس را باید بخرید. در این مقاله نیز خواهیم گفت که در جمعه سیاه (بلک فرایدی) چه نخریم. پس با تراپی همراه شوید.

اجناسی که بهتر است در جمعه سیاه (بلک فرایدی) نخرید

در این بخش از مقاله خواهیم گفت که در روز جمعه سیاه (بلک فرایدی) از کدام دسته کالا و اجناس خریداری نکنید چرا که ممکن است در مواقع دیگر سال شرایط بهتری برای خرید این نوع کالاها با قیمت مناسب‌تری وجود داشته باشد.

جمعه سیاه (بلک فرایدی)

محصولات اپل (Apple)

در حالی که بسیاری از شرکت‌های تکنولوژیکی ابزارها و اقلام بسیاری را با تخفیف در روز بلک فرایدی ارائه می‌دهند، ولی انتظار نمی‌رود که اپل هم جز آن‌ها باشد. این شرکت معمولاً محصولات خود را برای Black Friday با تخفیف ارائه نمی‌دهد. بهترین موردی که احتمالاً می‌توانید بیابید ، بسته‌های کارت هدیه یا کارت اعتباری از این شرکت است.

بون برایت می‌گوید، محصولات اپل به ندرت از تخفیف برخوردار می‌شوند و جدیدترین مدل‌های مک بوک 2019 نیز بعید است در طی جمعه سیاه بیش از چند دلار تخفیف بخورد.

پوشاک

ممکن است در جمعه سیاه (بلک فرایدی) شما لباس‌های زیادی را برای فروش ببینید، به خصوص اگر از فروشگاه‌ها خرید می‌کنید. اما دقت کنید که حتی در فروش ویژه اصلا از پوشاک با جنس نامرغوب که دوام زیادی ندارد خرید نکنید. یا به دلیل پائین بودن قیمت آن‌ها چیزی که ممکن است هیچ وقت نپوشید را نخرید.

این یک واقعیت است که شما برای اینکه یک لباس مناسب پیدا کنید باید برای جستجو زمان بگذارید و پیدا کردن آن در روز جمعه سیاه (بلک فرایدی) کاری بسیار دشوار است.

در عوض بسیاری از مشاوران در این زمینه پیشنهاد می‌کنند که خرید لباس را به زمان دیگری موکول کنید و در ماه دسامبر لباس بخرید. در این روز نه تنها زمان بیشتری برای خرید دارید، بلکه لباس‌ها نیز از تخفیف‌های خوبی برخوردارند، حتی بهتر از بلک فرایدی.

اسکات روزال ، مدیر ارشد بازاریابی و حسابداری در شرکت بازاریابی DXagency گفت : بسیاری از فروشندگان پوشاک در سال جدید معاملات خود را گسترش خواهند داد و به خریداران فرصت بیشتری می‌دهند تا یک خرید خوب انجام دهند.

تلفن‌های هوشمند

جمعه سیاه (بلک فرایدی) روز مناسبی برای خرید تلفن همراه نیست. در حقیقت اگر قصد دارید تلفن همراه جدید بخرید توصیه می‌شود در بلک فرایدی این کار را نکنید.

در بلک فرایدی شما شاهد تبلیغات جدیدترین تلفن‌های همراه هستید، اما توقع نداشته باشید که بتوانید آن‌ها را با قیمت پائین تر خریداری کنید.

اما اگر بخواهید از گوشی‌های قدیمی‌تر خرید کنید، می‌توانید از میان گوشی‌هایی که دارای تخفیف هستند خرید کنید.

جمعه سیاه (بلک فرایدی)

اسباب بازی

بسیاری از والدین علاقه‌ی زیادی به خرید اسباب بازی برای کودکان خود هستند و تصورشان این است که جمعه سیاه (بلک فرایدی) روز بسیار مناسبی برای خرید اسباب بازی است. اما باید به آن‌ها بگوئیم که برای خرید کمی صبر کنید چرا که در اواخر سال می‌توانید فرصت‌های بهتری برای خرید پیدا کنید.

مبلمان

مبلمان معمولا در روزهای بعد از تعطیلات تخفیف می‌خورد و آن روزها، روزهای مناسبی برای خرید مبل می‌باشد.

بر اساس گزارشات سال‌های گذشته، بهترین تخفیفات مبل را می‌تواند در ماه دسامبر پیدا کرد. هفته‌ی بین کریسمس و سال جدید زمان بسیار خوبی است که می‌توانید هم به خرید مبلمان بپردازید هم اجاق گاز و یخچال بخرید.

بیشتر بخوانید : بهترین کالاها و بهترین سایت‌ها برای خرید در جمعه سیاه

در این مقاله نیز شما را با اقلام و کلاهایی آشنا کردیم که بهتر است در روز جمعه سیاه (بلک فرایدی) خریداری نکنید. به مطالعه‌ی این مقاله و مقاله‌ی قبلی شما می‌دانید که در جمعه سیاه چه بخرید و چه نخرید.

امید است از مطالعه آنچه در این مقاله گفته شد لذت کافی برده باشید. در صورتی که مقالات ما را مطالعه کردید و با مشکل یا سوالی مواجه شدید با ما ماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 11 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر