به طور کلی نیاز به تعادل بین امنیت و استفاده ی آسان ، فاکتور اصلی تعیین کننده است برای اینکه یک کیف پول بیت کوین در دسته بهترین کیف پول های موجود قرار گیرد. زمانی که نوبت به سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال می رسد، اینکه آن ها را در کجا ذخیره کنید مهم ترین نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید. به همین منظور ما در این مقاله بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2020 را برای شما معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب محلی مناسب برای دارایی دیجیتال خود به مشکل برنخورید. پس با تراپی همراه باشید.

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2020 را بشناسید

پیش تر گفتیم که تعادل بین دو ویژگی امنیت و استفاده ی آسان از یک کیف پول دیجیتال فاکتوری تعیین کننده برای انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال خوب است.

اما باید بدانید که امنیت صد در صد، استفاده ی آسان را تضمین نمی کند و اینکه یک کیف پول صد در صد دارای ویژگی استفاده آسان باشد، امنیت آن تضمین نمی شود. پس این دو ویژگی باید در کنار یکدیگر در حد متعادل وجود داشته باشد.

کیف پول های بیت کوین در سال 2020

قبل از اینکه بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2020 را برای شما معرفی کنیم، لازم است که ابتدا با انواع کیف پول ارز دیجیتال آشنا شوید.

انواع کیف پول ارز دیجیتال

  • کیف پول سخت افزاری : در این نوع کیف پول ارز دیجیتال، کلیدها در یک دستگاه فیزیکی کوچک ذخیره می شود که باید آن را به کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه وصل کنید.
  • کیف پول نرم افزاری : این نوع کیف پول های ارز دیجیتال را می توانید دانلود کرده و بر روی دستگاه تلفن همراه خود یا کامپیوترتان نصب کنید.
  • کیف پول آنلاین : این نوع کیف پول های ارز دیجیتال مبتنی بر مرورگرها هستند و برای شما این امکان را فراهم می کنند تا بتوانید از آن مانند یک وب سایت استفاده کنید.

در ادامه بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2020 را که در میان این سه دسته کیف پول ارز دیجیتال قرار دارد را معرفی کرده ایم.

بهترین کیف پول های سخت افزاری : ledger، trezor، coinkite

این نوع کیف پول های سخت افزاری، از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2020 به حساب می آید که می توانید برای ذخیره طولانی مدت سرمایه خود از آن استفاده کنید. این نوع کیف پول های سخت افزاری مانند یک دستگاه کوچک فلش مموری هستند که می توانید کلید خصوصی خود را در آن ذخیره کنید.

کیف پول نرم افزاری : Electrum، Jaxx

اینجاست که امنیت کیف پول، تسلیم استفاده ی آسان می شود. به این معنا که کیف پول های نرم افزاری بیت کوین از امنیت کمتری نسبت به کیف پول های سخت افزاری برخوردار است.

کیف پول های نرم افزاری برای مواقعی مناسب هستند که شما دائما بخواهید بیت کوین های خود را خرج کنید، در حالی که کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری برای مواقعی مناسب است که شما بخواهید سرمایه خود را ذخیره کنید یا حداکثر ماهی یک بار بیت کوین ها را خرج کنید.

کیف پول های بیت کوین در سال 2020

کیف پول مبتنی بر وب : Guarda

این نوع کیف پول های ارز دیجیتال، یکی دیگر از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2020 هستند. اما متخصصان در این امر توصیه می کنند که اگر شما از آن دسته افزاری هستید که ممکن است کلید خصوصی خود را گم کنید، در این صورت از این نوع کیف پول ها استفاده نکنید، چون در کیف پول های مبتنی بر وب این امکان برای شما وجود ندارد که بتوانید کلید خصوصی خود را ذخیره کنید.

در غیر این صورت Guarda یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2020 است که مبتنی بر وب می باشد و قابلیت ذخیره چند ارز دیجیتال در آن وجود دارد.

این نوع کیف پول های ارز دیجیتال از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2020 هستند که برای شما عزیزان معرفی کردیم. چنانچه شما نیز از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال هستید و به دنبال محلی مناسب برای ذخیره سرمایه خود و مبادلات ارز دیجیتال هستید، می توانید با مطالعه ی دقیق این مقاله و آشنایی با این کیف پول های بیت کوین، دارایی خود را به صورت امن در محلی ذخیره کنید که در عین حال استفاده از آن نیز آسان باشد.

تاریخ انتشار 29 شهریور 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر