ریموت دسکتاپ برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا بدون حضور فیزیکی در محل سیستم کامپیوتر، به دسکتاپ آن دسترسی داشته باشند. با استفاده از این ابزارهای مدیریت از راه دور ، متخصصان فناوری اطلاعات می توانند در مکانی دیگر مستقر شوند و به انجام کارهای خود روی سیستم در محلی دیگر بپرازند که این می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه برای شرکت ها شود. در این مقاله شما را با بهترین اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ در سال 2021 آشنا کرده ایم. لطفا با تراپی همراه باشید.

حتما بخوانید :

معرفی اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان

معرفی اپلیکیشن های موبایل برای کسب درآمد

اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ چه ویژگی هایی دارد؟

اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ برای کاربران امکاناتی را فراهم کرده است که عبارتند از :

  • ضبط و مشاهده صفحه
  • مدیریت فایل
  • مدیریت رجیستری
  • پیام فوری
  • دسترسی به رایانه های خاموش / روشن
  • نظارت و هشدارها

و برخی از ویژگی های پیشرفته یا تخصصی تر این اپلیکیشن ها عبارتند از:

  • حاشیه نویسی در صفحه کاربر نهایی
  • امکان دسترسی متقابل
  • دسترسی از طریق دستگاه های تلفن همراه
  • راه اندازی مجدد و کنترل برق
  • به اشتراک گذاری صفحه نمایش

اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ

آشنایی با بهترین اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ

در این بخش از مقاله بهترین برنامه های کاربردی ریموت دسکتاپ را به شما عزیزان معرفی کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

RemotePC

RemotePC یک برنامه محبوب ریموت دسکتاپ است که از تکنولوژی Cloud برای ارائه راه حل های دسترسی از راه دور استفاده می کند. RemotePC بسیار امن ، مقیاس پذیر و مقرون به صرفه است. قیمت آن از 29.50 دلار در سال برای استفاده شخصی و 249.50 دلار برای تیم ها شروع می شود و امکان استفاده از آن به صورت آزمایشی برای یک دوره رایگان 30 روزه وجود دارد. RemotePC یک برنامه مقیاس پذیر با قدرت اتصال تعداد زیادی دستگاه است.

Zoho Assist

Zoho Assist نیز یکی از بهترین اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ است که مبتنی بر تکنولوژی کلود است و شما را قادر می سازد تقریباً به هر دستگاهی از راه دور دسترسی داشته باشید.

برنامه های پشتیبانی Zoho Assist فقط با 8 دلار در ماه شروع می شود و شامل ویژگی هایی مانند چاپ از راه دور، برندینگ سفارشی و ... می باشد.

Splashtop

Splashtop یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ همه کاره با طیف وسیعی از ویژگی های چشمگیر ، از جمله رابط کاربری کاربرپسند و امنیت بسیار بالا می باشد. این برنامه کاربردی با اکثر سیستم عامل های رایج ، از جمله Mac ، Windows ، iOS و Android سازگار است.

Parallels Access

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ Parallels Access  می باشد که برای دسترسی به سیستم کامپیوتر از طریق دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. قیمت ها از 19.99 دلار در سال شروع می شود که بسیار مقرون به صرفه است. یکی از ویژگی های این اپلیکیشن مربوط به رابط کاربری مرتب و منظم آن است.

اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ

LogMeIn Pro

LogMeIn Pro یکی از محبوب ترین برنامه های ریموت دسک تاپ است که برای مشاغل بزرگ بسیار مناسب است. قیمت این برنامه کاربردی کمی گران است ، اما با طیف وسیعی از ابزارها برای کاربران سازمانی طراحی شده است. LogMeIn Pro به راحتی راه اندازی می شود ، بسیار امن است و با دارای پشتیبانی 24/7 پشتیبانی می باشد.

TeamViewer

TeamViewer یک برنامه ریموت دسکتاپ بسیار قدرتمند است که امکان دسترسی از راه دور به کامپیوتر ، دستگاه های تلفن همراه ، سیستم های شبکه و ... را فراهم می کند. اما متاسفانه ، هزینه آن اندکی گران است.

نسخه رایگان TeamViewer برای کاربران شخصی در دسترس است ، اما سایر مشاغل و کاربران تجاری باید اشتراک بخرند و هزینه ای را بایت استفاده از آن بپردازند. این هزینه از 49 دلار در ماه شروع می شود. اما منهای هزینه ی بالایی که دارد، TeamViewer دارای ویژگی سازگاری بین پلتفرمی می باشد و همچنین با دستگاه اینترنت اشیا سازگاری دارد.

از دیگر اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ در سال 2021 می توان Chrome Remote Desktop ، Remote Desktop Manager و Remote Utilities for Windows را نیز نام برد.

پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ

اگر شما دوست عزیز قصد خرید هر کدام از اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ را دارید اما قادر به پرداخت هزینه ی آن نیستید، می توانید این کار را به ما بسپارید.

برای این منظور درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید. پس از آن پرداخت هزینه در کمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد شد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 22 اسفند 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر