به نظر شما چه کسی وجود دارد که آرزوی داشتن یک شغل خوب در خانه را نداشته باشد؟ فکر کنید بدون رفت و آمد از صبح تا عصر می‌توانید به کسب درآمد بپردازید و یک تعادل بین کار و زندگی خود ایجاد کنید. در کل راه‌ها و روش‌های بسیاری برای کسب درآمد وجود دارد. عده‌ای خودشان به فکر راه اندازی کسب و کار هستند، عده‌ای دیگر به عنوان فریلنسر فعالیت می‌کنند و افرادی هم ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین و از طریق اینترنت درآمد کسب کنند. اما برای آن دسته از دوستانی که به کسب درآمد از راه دور علاقه من هستند، در این مقاله به معرفی بهترین شرکت ها برای کار در منزل پرداخته‌ایم. لطفا با تراپی همراه باشید.

علت اصلی پرتقاضا بودن مشاغل از راه دور

طبق یک نظرسنجی سالانه از شرکت  FlexJobs  یکی از شرکت‌های خدماتی آنلاین برای فعالیت از راه دور ، دارای برنامه‌ی انعطاف پذیر برای کار نیمه وقت و آزاد، نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که سفر یکی از مهمترین دلایلی است که افراد در وهله اول ترجیح می‌دهند از راه دور کار کنند، به ویژه در بین زنان و داشتن فرصتی برای رشد شغلی در هنگام مسافرت ، برای بسیاری از افراد ایده‌آل به نظر می‌رسد.

بهترین شرکت ها برای کار در منزل

در گذشته بهترین شرکت‌ها برای کار در منزل تعدادشان بسیار کم بود و تنها 5٪ مشاغل از راه دور و از هر نقطه جهان قابل انجام است ، طبق آنچه در Flexjobs گفته شده است، اینگونه مشاغل طی دو سال گذشته تا کنون 53٪ افزایش یافته است و نکته‌ای که در این جا وجود دارد این است که پیشرفت تکنولوژی باعث افزایش  تعداد این نوع مشاغل شده است. سارا ساتون ، بنیانگذار و مدیرعامل FlexJobs می‌گوید: "با وجود پیشرفت تکنولوژی و اینترنت پر سرعت که امروزه به طور گسترده‌ای در دسترس است ، انجام کار بسیار ساده‌تر از همیشه برای کارمندان، از راه دور امکان پذیر است."

بهترین شرکت ها برای کار در منزل از راه دور

 در این بخش از مقاله چند شرکت برتر را که امکان انجام  کار در آن‌ شرکت ها از هر جای دنیا امکان پذیر است، برای شما معرفی کرده‌ایم. جهت آشنایی با بهترین شرکت ها برای کار در منزل از راه دور همچنان با ما همراه باشید.

  • کاکتوس : یک شرکت ارائه دهنده‌ی راه حل‌های ارتباطی برای  به کارگیری در دانشگاه‌ها و شرکت‌های داروسازی و شرکت‌های تولید کننده‌ی این قبیل دستگاه‌ها.
  • Appen : یک شرکت خدمات فناوری که در صنایع مختلفی با استفاده از داده‌های انسانی فعالیت می‌کند
  • : Landi English  یک شرکت یادگیری الکترونیکی است که فن آوری اینترنت را با منابع آموزشی جهانی در اختیار دارد.
  • Gun.io : یک انجمن آنلاین که از طریق آن کارفرمایان می‌توانند در صنایع موبایل و وب متخصصانی را ملاقات و استخدام کنند.
  • بنیاد ویکی مدیا : یک سازمان غیرانتفاعی که به تقویت، رشد ، توسعه و توزیع محتوای رایگان و چند زبانه اختصاص داده شده است.
  •  : Xapo یک شرکت مالی با تمرکز بر ارائه خدمات مرتبط با بیت کوین
  • Auth0  : یک شرکت خدماتی است که به مشتریان در بخش‌های مختلف بازار در بیش از 70 کشور جهان خدمت رسانی می‌کند.
  • Clevertech  : یک شرکت فناوری اطلاعات و خدماتی که راه حل‌های فناوری سفارشی ایجاد می‌کند.
  • Toptal: یک بازار کار است که فریلنسرها را با سازمان‌ها و شرکت‌های نوپا و خارج از آن مرتبط می‌کند.
  • MonetizeMore  : یک وب سایت کسب و کار است که ارائه دهنده‌ی فناوری‌هایی جهت افزایش درآمد تبلیغاتی برای ناشران طراحی شده است.
  •  : Study.com یک شرکت آنلاین که قبلاً تحت عنوان پورتال آموزشی شناخته می‌شد و کالج بدون شهریه را به جامعه آورد.
  • Enago  : شرکتی که خدمات ویرایش به زبان انگلیسی را به نویسندگانی که انگلیسی زبان دوم آن‌ها می‌باشد، ارائه می‌دهد.
  • : DataStax  یک شرکت نرم افزاری رایانه‌ای خصوصی است.

بهترین شرکت ها برای کار در منزل
  • Modus Create : یک شرکت طراحی و توسعه متمرکز بر بهینه سازی تجربه کاربر در دستگاه‌های مختلف است.
  • Automattic : یک شرکت توسعه دهنده وب است که کار از راه دور را جنبه اساسی مدل تجاری خود می‌داند.
  • Trafilea  : یک شرکت بازاریابی و تبلیغاتی که متخصص در استراتژی‌های تجارت الکترونیکی مبتنی بر داده و محرک است که به ساخت برندهای جهانی مشتری محور به صورت آنلاین کمک می‌کند.
  • Student Loan Hero : شرکتی با اهدف آموزشی و توانمندسازی دانش آموختگان دانشگاه‌ها با ارائه‌ی روش‌های مدیریت ، سازماندهی و بازپرداخت وام‌های دانشجویی به دانشجویان خدمت رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید : کسب درآمد از وبسایت چگونه امکان پذیر است؟

در این مقاله برخی از بهترین شرکت ها برای کار در منزل را به شما دوستان عزیز معرفی کردیم. شرکت های دیگری نیز وجود دارد که در این راستا به فعالیت مشغول هستند از جمله : Elastic.co ، Unbabel ، GitHub و ... .

با تشکر از حمایت و همراهی شما عزیزان

تاریخ انتشار 03 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر