اگر شما از گوشی آیفون استفاده می کنید، قطعا در اپ استور، با بیش از 2 میلیون اپلیکیشن و برنامه ی کاربردی روبرو شده اید که انتخاب از بین این تعداد برنامه قطعا کار سختی است. در مقاله ای که پیش رو دارید تراپی به معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2020 پرداخته است و زمانی که شما با این برنامه های کاربردی آشنا شوید، به راحتی می توانید اپلیکیشن های مناسبی را برای استفاده در تلفن همراه خود انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های آیفون را بشناسید!

ممکن است شما به تازگی یکی از مدل های گوشی، مثلا آیفون 11 پرو را خریداری کرده باشید ، اما بدون استفاده از برنامه های جالب iOS ، تلفن همراه تان از جذابیت کافی برای شما برخوردار نخواهد بود؟

البته، یک دلیل عمده برای استفاده کاربران از گوشی های آیفون ، برنامه های کاربردی پیشرفته ای است که برای این پلتفرم ارائه شده است.

حال سوال این است که کدام یک از این برنامه های کاربردی را نصب کنیم؟ همچنان با تراپی همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2020 آشنا شوید.

بهترین اپلیکیشن های آیفون

Facebook Messenger

شما می توانید از برنامه پیام رسان فیس بوک در گوشی آیفون خود برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده کنید. برای استفاده از مسنجر فیس بوک نیازی به شماره تلفن نیستید و شما می توانید آن را در هر دستگاهی استفاده کنید و برخلاف iMessage در هر پلتفرمی قابل استفاده می باشد. این برنامه همچنین دارای بسیاری از ویژگی های جالب مانند تماس صوتی و ویدئوکال و حتی پرداخت با استفاده از تلفن همراه نیز می باشد.

جالب است بدانید که با استفاده از فیس بوک مسنجر شما حتی می توانید با مخاطبین خود بازی کنید و همه ی این امکانات به صورت رایگان برای کاربران آیفون ارائه شده است.

Elevate

Elevate یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2020 می باشد که از طریق آن می توانید ریاضیات خود را تقویت کنید. در این اپلیکیشن شما می توانید اهداف خود را تعیین کنید و بر اساس آن ها تمرین های ریاضی مشخصی را انجام دهید. بعد از اتمام برخی تمرین های جذاب ، عملکرد شما و میزان پیشرفتی که داشته اید، به صورت گرافیکی برای شما نشان داد می شود. هزینه باز کردن قفل های همه مطالب در اپلیکیشن، 39.99 دلار در سال است و امکان استفاده از آن به مدت 30 روز به صورت رایگان برای کاربران آیفون وجود دارد. پس از تست اپلیکیشن می توانید هزینه آن را پرداخت کنید و از تمامی امکانات آموزشی آن استفاده کنید.

Rosetta Stone

Rosetta Stone یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون می باشد برای یادگیری زبان و همچنین در میان اپلیکیشن های ارائه شده برای آموزش ربان، Rosetta Stone یکی از پرطرفدارترین برنامه های کاربردی است. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است و شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید در هر زمان و هر مکان زیان دیگری را بیاموزید.

برای بهره مندی از کلیه ی امکانات Rosetta Stone لازم است که هزینه اشتراک سه ماهه آن که حدود 79 دلار است را بپردازید.

بهترین اپلیکیشن های آیفون

Hulu

Hulu بهترین اپلیکیشن برای پخش قانونی برنامه های تلویزیونی جدید و کلاسیک داخلی و بین المللی است که بلافاصله پس از اتمام پخش آنها در تلویزیون در این اپلیکیشن می توانید آن ها را تماشا کنید.

این اپلیکیشن فیلم های بسیار عالی و همچنین یک مجموعه انیمیشن ویژه و گسترده نیز ارائه می دهد. برای استفاد از هولو باید اشتراک ماهانه داشته باشید، که برابر با 7.99 دلار در ماه می باشد.

SoundCloud

SoundCloud یک اپلیکیشن موسیقی است و از بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2020. این برنامه رابط کاربری پر زرق و برقی دارد کار با آن برای کاربران بسیار جذاب است. امکان استفاده از برنامه SoundCloud به صورت رایگان وجود دارد، اما برای استفاده از SoundCloud Go لازم است که هزینه آن را پرداخت کنید که حدود 4.99 دلار می باشد. SoundCloud Go دارای کتابخانه عظیمی از موسیقی های منتشر شده می باشد.

علاوه بر اپلیکیشن هایی که معرفی شد، برنامه های کاربردی LiveXLive ، Twitch ، LevelUp و چندین برنامه ی دیگر نیز از بهترین اپلیکیشن های آیفون به شمار می آیند که شما می توانید در مورد آن ها مطالعه کنید و در صورت نیاز آن ها را تهیه کنید.

پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن های آیفون توسط تراپی

چنانچه شما دوست عزیز، در نظر دارید که از اپلیکیشن های پولی آیفون استفاده کنید، ولی برای پرداخت هزینه آن به هر دلیل با مشکل مواجه شده اید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست دهید تا پرداخت هزینه را ما در تیم تراپی برای شما انجام دهیم.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 20 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر