ارزهای دیجیتالی با افزایش و محبوبیت بالا، طی دهه های گذشته تعداد بیشماری از موقعیت ها را برای مشاغل آنلاین ایجاد کردند. کریپتو کارنسی یک اختراع انقلابی است و اولین شبکه غیر متمرکز برای پرداخت نقطه به نقطه و بدون هیچ گونه مرجع واحد یا شخص ثالث می باشد. با ظهور این تکنولوژی، افراد بسیاری پروژه های رمزنگاری را راه اندازی کردند و خدماتی از قبیل فروش ارزهای دیجیتالی، استخراج، ترید، ارائه مشاوره، سرمایه گذاری در وبلاگ ارزهای دیجیتالی و غیره را ارائه دادند؛ به طوریکه تا به امروز تعداد زیادی از مردم در حال سرمایه گذاری مبلغ نسبتا بالایی در آنها بودند. این بدان معنی است که زمان آن فرا رسیده تا برای استفاده از ارز دیجیتالی، یک کسب و کار را راه اندازی کنید. بنابراین اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتالی را دارید؛ بهترین راه حل برای راه اندازی آنها از طریق یک وب سایت حرفه ای است. اما برای ساختن یک وب سایت کامل رمزنگاری لازم به استخدام طراح و توسعه دهنده نیست. برای این کار تنها به یک تم وردپرس جهت دنبال کردن جدیدترین روندهای فناوری دارید. برای کمک به شما در ادامه این مطلب تراپی به بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس پرداخته است که گزینه مناسبی برای تجارت رمزنگاری شما خواهند بود. با این وجود، اگر طرحی از پیش ساخته برای پروژه شما وجود نداشته باشد، این تم های رمزنگاری همه با روش های مختلف قابل تنظیم می باشند. ما بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس را ذکر کرده ایم که دارای ویژگی های عمده ای مانند  ماشین حساب تبدیل ارزهای دیجیتالی، ردیاب های قیمت سکه و حتی روش های پرداخت WooCommerce است.

و همچنین میتوانید برای خرید انواع ارزهای دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس


بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس

در ادامه به بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس اشاره شده است:

Crypterio

Crypterio پرفروش ترین قالب وردپرس ارزهای دیجیتال برای پروژه های مختلف رمزنگاری است. مهم نیست که می خواهید یک کسب و کار در مورد بلاک چین یا مشاوره ارزهای دیجیتالی شروع کنید. Crypterio نسخه نمایشی یا دمو لندینگ را با طراحی خیره کننده ای از عناصر مانند تایمر شمارش معکوس ICO، ساختار فروش توکن، نقشه راه و تیم پروژه منحصر به فرد می کند. همه نسخه های نمایشی یا دموهای این قالب با نرخ ارزهای دیجیتالی در زمان واقعی در قالب نمودار، جدول یا ویجت نمایش داده می شوند تا اطلاعات به روز را در اختیار مشتریان قرار دهند. این محصول با 10 نسخه نمایشی منحصر به فرد و مناسب برای انواع اهداف تجاری ارزهای دیجیتالی ارائه می شود. پشتیبانی این قالب نیز به صورت حرفه ای در 24 ساعت شبانه روز با سیستم چت و تیکت در دسترس می باشند. از جمله ویژگی های این قالب عبارتند از:

  • ویجت های سکه های مجازی
  • WPBakery صفحه سازنده
  • پیش ثبت نام لیست سفید ICO
  • گزینه های تم با شخصی ساز WP در زمان واقعی
  • نرخ ارز در زمان واقعی

قیمت: 59 دلار

 

Jevelin

Jevelin یکی دیگر از قالب های محبوب ارز دیجیتال برای وردپرس می باشد. در حقیقت این قالب به یک باره سایت را لود نمی کند و با اسکرول کاربر صفحه لود می شود، از جمله عناصر و ویژگی های اساسی دیگر این قالب می توان به نوار پیشرفت و پشتیبانی ویدیویی اشاره کرد. این تم زیبا به شما امکان می دهد یک تایمر شمارش معکوس ICO تنظیم کنید. این قالب قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد صفحه مورد نظر خود را ایجاد کنید. از جمله دیگر ویژگی های این قالب عبارتند از:

  • افزونه اسلایدر رولوشن

  • WPBakery Ready
  • سئو
  • پشتیبانی چند زبانه و RTL
     

قیمت: 59 دلار

Cryptic

Cryptic یک تم وردپرس با طراحی زیبا و کاملاً پاسخگو است که به طور خاص برای افراد تازه کار و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتالی طراحی شده است. این قالب بر حل همه ی ایده های تجاری بازار ارز تمرکز دارد و علاوه بر آن، با بهترین شیوه های SEO ساخته شده و اغلب به روز می شود. استفاده از این قالب نیز بسیار آسان و همچنین قابل شخصی سازی است.
یکی از بهترین ویژگی های این قالب این است که با Woocommerce یکپارچه شده و همین امر باعث می شود توانایی خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتالی را داشته باشید. این قالب همچنین با ویژگی هایی همچون ویژال کامپوزر،افزونه اسلایدر کشویی و برخی افزونه های پریمیوم بدون هزینه دیگر نیز سازگار است. از جمله ویژگی های این قالب عبارتند از:

  • سازگاری RTL 
  • مبدل های قیمت ارزهای دیجیتالی
  • وایت پیپیر ارز دیجیتالی
  • Blockchain Home Variant

قیمت: 29 دلار

 

قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس

 

Stratus


Stratus یک تم وردپرس ارزهای دیجیتالی است که بی عیب و نقص است و توسط یک نویسنده نخبه ایجاد شده است. این قالب با استفاده از رابط کاربری بسیار کاربر پسند، گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهد تا آنگونه که می خواهید صفحات خود را تنظیم کنید. این قالب برای شرکت های SaaS و اپلیکیشن ها، توسعه محصول، نوآوری و البته دنیای ارزهای دیجیتالی ایده آل است. عنصر اصلی این قالب افزونه برگه ساز المنتور است که باعث می شود کاربر به راحتی صفحات خود را ایجاد کند. از جنله دیگر ویژگی های این قالب عبارتند از:

  • پشتیبانی کامل ووکامرس
  • پشتیبانی از نوار کناری و ویجت نامحدود
  • گزینه Live Theme Customizer
  • سازگار با چندین مرورگر

قیمت: 59 دلار
 

قالب های ذکر شده از جمله برترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس می باشند که می توانند در ایجاد صفحات شخصی ساز و منحصر به فرد با ویجت های استثنایی به شما کمک کنند. با استفاده از این قالب ها دیگر به هیچ وجه نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای ایجاد و طراحی یک سایت شخصی و خصوصی ندارید.

تاریخ انتشار 07 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر