برنده شدن در لاتاری 2023 آمریکا یک شانس بسیار عالی برای دریافت گرین کارت آمریکا و فرصتی فوق العاده برای مهاجرت به این کشور می باشد. آیا شما دوست عزیز علاقه مند هستید که در لاتاری 2023 شرکت کنید؟ پس برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این مورد و آشنایی با نحوه ثبت نام با تراپی همراه شوید.

همانطور که می دانید لاتاری آمریکا، یک قرعه کشی است از سوی دولت آمریکا که در آن افراد از کشورهای مختلف بر اساس ظرفیت تعیین شده توسط دولت آمریکا که در قرعه کشی برنده می شوند می توانند کارت سبز یا همان گرین کارت آمریکا را دریافت کنند و به این کشور مهاجرت کنند؛ و این تنها به شانس افراد بستگی دارد.

در ادامه مقاله ای که پیش رو دارید کلیه ی اطلاعاتی که لازم است در مورد ثبت نام و شرکت در لاتاری 2023 بدانید برای شما عزیزان ذکر کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

هر آنچه لازم است در مورد لاتاری 2023 بدانید

به طور کلی پروسه ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری اندکی طولانی است، به این معنا که هم اکنون که در سال 2020 میلادی قرار داریم، شما باید در لاتاری 2023 ثبت نام کنید. زمان ثبت نام هر سال معمولا از ماه مه تا نوامبر بوده و این بازه زمانی ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد؛ یعنی شما از 16 مهرماه تا 20 آبان ماه فرصت دارید برای شرکت در لاتاری ثبت نام کنید.

لاتاری 2022

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا

در حقیقت برای ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا به مدارک خاصی نیاز نیست. همه ی آنچه شما نیاز دارید عبارتند از :

  • گذرنامه فرد متقاضی و افراد تحت پوشش آن فرد از جمله همسر و فرزندان
  • عکس استاندارد مورد قبول
  • اطلاعات شناسنامه ای فرد متقاضی و افراد تحت پوشش او
  • ایمیل

به این نکته ی مهم توجه کنید که عکسی که برای ثبت نام لاتاری مورد قبول باشد باید دارای یکسری ویژگی خاص باشد که در ادامه خواهیم گفت.

ویژگی های عکس جهت ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا

توجه داشته باشید که اصلا لازم نیست عکستان را چاپ کنید. شما به فایل اسکن عکس خود نیاز دارید.

  • سایز عکس باید 600 در 600 پیکسل باشد (توجه کنید، عکس باید مربعی باشد)
  • عکس باید رنگی با زمینه سفید باشد
  • نیازی نیست که گوش ها حتما در عکس پیدا باشد
  • عکس باید تمام رخ باشد و گردی صورت کامل پیدا باشد
  • نوع حجاب در عکس مهم نیست
  • از عینک، کلاه و ... در عکس استفاده نکرده باشید

افراد زیادی هستند که همیشه این سوال را در ذهن دارند؛ شانس برنده شدن ما در لاتاری چقدر است؟ آیا به برنده شدن در لاتاری می توان امیدی داشت؟ در ادامه به بیان پاسخ این سوال پرداخته ایم.

شانس برنده شدن در لاتاری چقدر می باشد؟

ایالات متحده آمریکا، اساسا برنامه ی لاتاری را ایجاد کرده است تا بتواند در این کشور تنوع نژادی ایجاد کند. به همین دلیل هرسال از سراسر دنیا از طریق لاتاری مهاجر می پذیرد. اما هر ساله شانس برنده شدن در این بخت آزمایی متغیر است گاهی 1 به 25 و گاهی 1 به 75 می باشد. جالب است بدانید در سال 2020 حدود 6000 نفر از کشور ایران توانستند از طریق لاتاری، گرین کارت دریافت کرده اند.

لاتاری 2022

کلام آخر

تقریبا می توان گفت همه ی افرادی که به مهاجرت با اهداف مختلف به کشورهای دیگر علاقه مندند، از لاتاری آمریکا مطلع هستند؛ به خصوص آن هایی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند. همانطور که گفته شد لاتاری آمریکا یک قرعه کشی است که در آن ها افراد تنها بر اساس شانس خود می توانند موفق به دریافت گرین کارت آمریکا شوند و به راحتی به این کشور مهاجرت کنند. تنها کافیست در بازه زمانی مشخص شده برای ثبت نام اقدام کنند. همانطور که پیش تر گفتیم، برای ثبت نام به مدارک خاصی نیاز نیست و تنها به اطلاعات پاسپورت، اطلاعات شناسنامه و عکس نیاز دارید.

ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا توسط تراپی

دوستان و همراهان همیشگی تراپی، در صورتی که به هر دلیل، خودتان قادر به ثبت نام لاتاری 2023 نیستید، می توانید این کار را به ما در تیم تراپی بسپارید. کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر به ما اعلام کنید.

برای درخواست ثبت نام لاتاری، کلیک کنید!

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 20 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر