وب سایت ArtStation یک سکوی پرتاب برای هنرمندان میباشد. این وبسایت هنرمندان را قادر میسازد تا نمونه کارهای خود را به روشی ساده به نمایش بگذارند. آن ها همچنین میتوانند در این وب سایت از نمونه کار های دیگر هنرمندان الهام بگیرند و همچنین به دیگران الهام ببخشند و با فرصت های جدید آشنا شوند. با تراپی همراه باشید تا بیشتر به شناخت این وب سایت بپردازیم.

وب سایت ArtStation

وب سایت ArtStation چیست؟

این وبسایت بستری برای هنرمندانی است که در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت میکنند. هنرمندان در این وبسایت پروفایل های شخصی دارند که میتوانند آثار و نمونه کار های خود را در این پروفایل ها به اشتراک بگذارند. پروفایل های هنرمندان با دارا بودن آثار هنرمندان، نمونه کاری برای آن هاست که امکان پیدا شدن فرصت های شغلی را فراهم میکند. در حقیقت، این وبسایت با به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان این فرصت را برای آنها ایجاد میکند که توسط افراد درستی دیده شوند.

بلاگ ها این فرصت را به شما میدهند تا کارها و مقالات خود را به اشتراک گذاشته و دیده شوید. تجزیه و تحلیل ها نیز این امکان را به شما میدهند تا ببینید چه کسانی نمونه کارهای شما را بررسی میکنند. شما حتی میتوانید آثار دیجیتال و یا پرینت شده خود را در این وبسایت به فروش برسانید.

مزایای استفاده از وب سایت ArtStation

میزبان وبسایت خود باشید

ArtStation به شما یک وب سایت زیبا برای نمونه کارهایتان میدهد. و از آن جایی که کاملا با ArtStation یکپارچه شده است، نیازی به نگرانی برای آپدیت آن ندارید. زمانی که شما اثر خود را پست کنید، به صورت اتوماتیک در وبسایت شما منتشر خواهد شد.

مزایا:

  • وبسایت مخصوص به نمونه کارهای خود
  • نام دامنه سفارسی با HTTPS
  • تم های زیبا برای نمایش کارهای شما
  • امکان فروش آثار دیجیتال
  • امکان فروش آثار چاپی

توسط افراد درست دیده شوید

بیشتر استخدام کنندگان در این صنعت از هنرمندان جویای کار میخواهند که ArtStation خود را برای آن ها ارسال کنند. چرا که وقتی آثار هنرمندان در این وبسایت باشد، کارگزاران به راحتی میتوانند این آثار را ببینند و با هنرمندان در تماس باشند. درواقع این وبسایت یک رزومه برای هنرمندان است که دسترسی به آن بسیار راحت میباشد.

فروش آثار خود

هنرمندان میتوانند در این وبسایت هم آثار دیجیتال و هم چاپ شده خود را به فروش برسانند.

آثار دیجیتال : فقط با چند کلیک می توانید آثار دیجیتالی خود را بارگذاری کنید: مدل ها ، برس ، آموزش ، بسته های مرجع ، دارایی و موارد دیگر. محصول شما از طریق انجمن ArtStation تبلیغ می شود و برای خرید مستقیم از طریق وب سایت نیز در دسترس است.

آثار چاپی : با استفاده از ArtStation Prints ، می توانید مطمئن باشید که بدون هیچ زحمتی ، محصولات با کیفیت بالا را در صورت داشتن متقای می فروشید. فقط باید کار خود را بارگذاری کنید ، نشانه گذاری خود را تنظیم کنید و کار برای فروش آماده است.

هزینه ناشی از فروش آثار به صورت مستقیم به حساب بانکی شما در بیش از 220 کشور دنیا انتقال خواهد یافت.

رشد کنید و به عنوان یک هنرمند شناخته شوید

به چالش هایی که در این وبسایت ارائه شده است بپیوندید. در مسابقات هنری دوستانه که توسط متخصصان این صنعت برگزار می شود شرکت کنید و نظرات خود را ارائه دهید. با روحیه یادگیری و بهبود خود با دیگر افراد شرکت کننده ارتباط برقرار کنید.

ArtStation Learning به هنرمندان این امکان را می دهد تا از هنرمندان حرفه ای تر در زیمنه کاری خود یاد بگیرند. در این وبسایت شما به یک کتابخانه از محتواهای در حال پیشرفت دسترسی پیدا میکنید تا در هنر خود پیشرفت کنید.

جامعه ای مخصوص هنرمندان

ArtStation جامعه ای است که با هدف توانمندسازی هنرمندان و ایجاد فرصت هایی برای موفقیت های بیشتر شکل گرفته است. این مکان برای ارتباط هنرمندان با یکدیگر و به اشتراک گذاشتن کارهای خود با یکدیگر میباشد.

وب سایت ArtStation

عضویت در وب سایت ArtStation

شما برای عضویت در این وب سایت میتوانید از سه نسخه رایگان (free) ، پلاس (Plus) و پرو (Pro ) استفاده کنید. نسخه های پلاس و پرو امکانات بیشتری از نسخه رایگان را شامل میشوند. اگر مایل به استفاده از نسخه های پرو و پلاس میبشید میتوانید در هنگام عضویت در وب سایت ArtStation برای پرداخت هزینه از خدمات پرداخت های ارزی تراپی بهره مند شوید. تیم ما همه چیز را برای شما ممکن میکند.

تاریخ انتشار 30 فروردین 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر