یکی از مهم ترین وسایل الکترونیکی که روز و شب با آن سروکار داریم، گوشی‌های هوشمند است. از آنجایی که انتخاب گوشی و خرید آن بسیار سخت است، در ادامه به لیستی از بهترین گوشی های اندرویدی سال اشاره شده است. در حالی که گوشی های Galaxy سامسونگ انتخاب خیلی از افراد در زمان خرید است، اما سازندگان زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که دارای گوشی‌های خارق العاده با قیمت مناسبی نیز می‌باشند. در ادامه این مقاله با تراپی همراه باشید تا با طیف وسیعی از سازندگان مختلف تلفن، قیمت‌ها، ویژگی ها و اندازه‌های مختلف گوشی‌ های برتر اندرویدی سال بیشتر آشنا شوید.

 

گوشی‌ های برتر اندرویدی سال

 

گوشی های برتر اندرویدی سال

در ادامه به لیستی از گوشی‌ های اندرویدی برتر سال با ویژگی ها، سازندگان، رنگ‌ها، قابلیت و خلاصه امکانات متفاوت اشاره شده است:

 

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس


اندازه صفحه نمایش: 6.4 اینچ، نسخه Android: 9 Pie with OneUI، پردازنده:  (Snapdragon 855 (US) / Exynos 9820 (WW، دوربین‌ها: 4 دوربین 12 مگاپیکسل، 16 مگاپیکسل، 12 مگا پیکسل و دوربین سه‌بعدی برای تشخیص عمق، RAM/ ظرفیت حافظه:  8 و 12 گیگابایت و حافظه: 128،  512 گیگا بایت و  1TB

قیمت: 654.95 دلار آمریکا


 پیشرفت‌های مورد انتظار و نوآوری های چشمگیر، باعث شده تا خیلی از افراد به سمت این گوشی جذب شوند. تلفن سامسونگ اولین گوشی هوشمندی است که از پردازنده Snapdragon 855 بهره می‌برد، بنابراین بهترین دستگاه اندرویدی است که تا به حال تولید شده. این گوشی دارای یک لنز سه گانه در پشت S10 پلاس همراه با پیشرفت‌های هوش مصنوعی و توانایی‌های ضبط تصویر می‌باشد. باتری 4100 میلی آمپر ساعتی این گوشی به این معنی است که می‌توانید از این گوشی در طول روز به مدت طولانی استفاده کنید.


OnePlus 7T
 

اندازه صفحه نمایش: 6.55 اینچ، نسخه اندروید: 10 with Oxygen OS، پردازنده: Snapdragon 855+، دوربین‌ها: تله فوتو و با رزولیشن 12 مگاپیکسلی، دوربین سوم هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی کیفیت 48 مگاپیکسلی، RAM و حافظه: 8 گیگابایت/ 12 گیگا بایت

قیمت: 697.97 دلار آمریکا

سری OnePlus همچنان به قدرت خود ادامه می‌دهد و اگرچه ممکن است OnePlus 7T Pro پیشرفت چشم گیری نسبت به OnePlus 7 Pro نداشته باشد، اما طراحی بسیار زیبا و سرعت تراشه  (Android-wise) در Snapdragon 855 Plus، باعث می‌شود که این گوشی در جایگاه بسیار بالایی در لیست گوشی‌ های برتر اندرویدی سال قرار گیرد.

Google Pixel 3a

 

اندازه صفحه نمایش: 5.6 اینچ، نسخه اندروید:  9 Pie، پردازنده: Snapdragon 670، دوربین‌ها: 12 مگاپیکسلی (عقب)، 8 MP (دوربین جلو)، RAM / حافظه: 4 GB  64 /GB

قیمت: 299 دلار آمریکا

گوشی Google Pixel 3a با ارائه ویژگی‌های یک دوربین فوق العاده و یک تجربه عالی اندرویدی در لیست گوشی‌ های برتر اندرویدی سال قرار گرفته است.  جنس بدنه این گوشی از پلی کربنات است و پردازنده آن به اندازه Snapdragon 855 قدرتمند گوشی‌های برتر اندرویدی قدرتمند نیست. عملکرد و کارایی و عمر باتری گوشی تلفن Pixel 3a بسیار بالا است. در تست باتری گرفته شده از این گوشی، باتری آن تقریباً 12 ساعت به طور مداوم ماندگار است.

Google Pixel 4 XL

 

اندازه صفحه نمایش: 6.4 اینچ، نسخه اندرویدی: اندروید 10، پردازنده: Snapdragon 855، دوربین ها: 16 MP و 12 MP (دوربین عقب)؛ 8-MP (دوربین جلو)،RAM و حافظه: 6 گیگا بایت / 64 ، 128 GB

قیمت: 699 دلار آمریکا

هر دو گوشی Pixel 4 و Pixel 4 XL جدید گوگل نسبت به دیگر گوشی های آن دارای یک لنز تله فوتو و زوم اپتیکی 2 برابر می‌باشند. نرم افزار دوربین این گوشی نیز نسبت به سری های قبلی به روز شده و دارای قابلیت‌هایی همچون میزان روشنایی و سایه‌ها، HDR + و Night Sight است. یکی دیگر از ویژگی جدید گوگل Motion Sense است و به شما امکان می‌دهد با اشاره پخش موسیقی و آلارم را کنترل کنید. 

 

 سامسونگ گلکسی S10e

 

اندازه صفحه نمایش: 5.8 اینچ، نسخه اندروید: 9 Pie with OneUI،  پردازنده:  (0Snapdragon 855 (US) / Exynos 9820 (WW، دوربین ها: 12 MP و 16 MP (دوربین عقب)؛ 10 مگا پیکسل (دوربین جلو)، RAM  و حافظه:  6، 8 گیگا بایت/ 128، 256 GB
قیمت: 450.95 دلار آمریکا

این گوشی دارای صفحه نمایش باورنکردنی جذاب و همچنین باتری با عمری طولانی است. این نسخه دارای بسیاری از امکانات گوشی سطر لیست سامسونگ یعنی S10 است تنها تفاوت آن در ابعاد و سایز صفحه نمایش و همچنین دوربین‌های عقب سه لنز و سنسور اثر انگشت اولتراسونیک این گوشی می‌باشد. سامسونگ گلکسی S10e همانند S10 دارای طراحی تمام صفحه Infinity-O گلکسی S10، عملکرد قدرتمند Snapdragon  855 می‌باشد.

 

گوشی‌ های برتر اندرویدی سال

 

جمع بندی

 

در این مقاله با گوشی‌ های برتر اندرویدی سال 2019 آشنا شدید، این لیست با توجه به امکانات و ویژگی‌های گوشی های عرضه شده در بازار می‌باشد. در صورتیکه فکر می کنید گوشی‌های دیگری شایستگی حضور در لیست گوشی‌ های برتر اندرویدی سال را دارند لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگران کاربران نیز استفاده کنند.

تاریخ انتشار 12 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر