گروهی متشکل از هشت سازمان متمرکز بر محیط‌ زیست از سازمان‌های دولتی مختلف تحت نظارت دولت بایدن خواسته‌اند تا رویکردهای جدیدی را در پاسخ به Proof-of-Work و سایر عملیات‌های استخراج رمزنگاری اتخاذ کنند. در نامه ای به دفتر سیاست علم و فناوری ایالات متحده در روز دوشنبه، گروه کاری محیط زیست، عدالت زمین، صلح سبز، اتحادیه رای دهندگان حفاظت از محیط زیست، باشگاه سیرا، دوستداران زمین، نگهبان دریاچه سنکا و میلواکی Riverkeeper از کاخ سفید خواستند تا سیاست‌هایی را با هدف کاهش مصرف برق و آلودگی های اقلیمی ایجاد شده که به دلیل  استخراج ارزهای دیجیتالی مرتبط با  را وضع کند.

به‌ویژه، سازمان‌ها ادعا کردند که استخراج رمزارز در ایالات متحده با ایجاد تقاضای فزاینده برای انرژی برق تولید شده توسط سوخت های فسیلی، تهدید زنجیره‌های تامین و ایجاد زباله‌های الکترونیکی چشمگیر به جوامع آسیب رسانده است و به انتقال الکتریسیته  تجدیدپذیر کمک نمی‌کند.

 

این گروه هشت نفره پیشنهاد کردند که آژانس حفاظت از محیط زیست، شرکت‌های ماینینگ PoW را تحت بررسی‌های دقیق در مورد مجوزهای عملیاتی قرار دهد تا در راستای کاهش مضرات دفع زباله‌های استخراج ارز دیجیتال در مقادیر زیاد و همچنین رسیدگی به ادعاهای آلودگی صوتی ناشی از دکل‌های استخراج اقدام نماید. علاوه بر این، آنها از دفتر مدیریت و بودجه اداره اطلاعات و امور تنظیمی درخواست کردند که یک دفتر ثبت اسناد برای بسیاری از عملیات معدنی PoW ایجاد کند تا شرکت‌ها منابع و مقادیر انرژی خود را افشا کنند.

 

 وزارت نیرو همچنین استانداردهایی را در راستای بهره‌وری انرژی برای استخراج‌کنندگان PoW  قرار دادند  که  با ایجاد محدودیت‌های تشدید شونده  به مرور زمان سبب حذفPoW می شوند.  کمیسیون معاملات آتی کالا، از تنظیم‌کننده‌های مالی درخواست می‌کنند که مبادلات ارزهای دیجیتال را به فهرست دارایی‌های دیجیتال مطابق با استانداردهای زیست‌محیطی و برق و همچنین ادعاهای گمراه‌کننده در مورد اثرات زیست‌ محیطی ارزهای دیجیتال محدود کنند. گروه‌های دوستداران محیط زیستی عنوان کردند  «الزام مبادلات ثبت‌شده تنها برای فهرست‌بندی دارایی‌های دیجیتالی که تراکنش‌های آن‌ها برق کمتر از یک استاندارد کارآمد انرژی مصرف می‌کنند، منجر به نوآوری یا انتقال به سایر روش‌های اعتبارسنجی می‌شود».

 

مرتبط: سبز شوید یا بمیرید؟ هدف ماینرهای بیت کوین با استخراج در نزدیکی مراکز داده بی طرفی کربن است.

 

با ادامه رشد فزاینده کریپتو، سرمایه‌گذاران زیادی در ایالات متحده، رهبران صنعت و قانون‌گذاران برای رسیدگی به مسائل مربوط به ریسک‌های مالی و همچنین تأثیر بالقوه استخراج بیت‌کوین (BTC) بر محیط‌ زیست اقدام کرده‌اند. در ماه آوریل، گروهی متشکل از 23 نفر از اعضای مجلس نمایندگان نامه ای به EPA ارسال کردند وطی آن عنوان کردند که صنعت به سرعت در حال گسترش ارزهای دیجیتال باید پاسخگو باشد و مدعی شدند که استخراج ارز دیجیتال جوامع ما را مسموم می کند.

شورای استخراج بیت کوین در نامه ای که توسط مایکل سیلر، مدیر عامل MicroStrategy به مایکل ریگان، مدیر EPA در تاریخ 2 مه نوشته شده بود، پاسخ داد و مدعی شد که این گروه از قانونگذاران چندین موضوع کلیدی را اشتباه گرفته اند. مدیران صنعت تصوری اشتباه درمورد اینکه تاسیسات برقی سبب آلودگی های زیست محیطی می شود و نه استخراج ارزهای دیجیتال به تنهایی را جایگزین کردند.

— Michael Saylor⚡️ (@saylor) May 2, 2022

دولت ایالت نیویورک در حال حاضر در حال بررسی لایحه‌ای است که می‌تواند تمام تاسیسات جدید استخراج PoW را در ایالت که از سوختهای کربنی برای تامین انرژی خود استفاده می کنند را به مدت دو سال ممنوع کند. هر دو باشگاه Sierra و Seneca Lake Guardian در برابر عملیات شرکت معدنی Greenridge Generation Holdings در دریاچه Seneca ایالت عقب‌نشینی کرده‌اند.

منبع : cointelegraph.com
 
تاریخ انتشار 26 اردیبهشت 1401
نویسنده  تدین
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر