به خاطر حمایت شما از تراپی به عنوان یکی از کاندیدهای جشنواره وب و موبایل در بخش مالی و بانکی سپاسگزاریم. به رسم قدردانی، همکاران ما برای کلیه خدمات مورد نیاز شما در حوزه‌ی پرداخت‌های بین‌الملل کد تخفیف تا مبلغ 500.000 ریال در نظر گرفته اند. لطفا جهت راهنمای فعالسازی کد تخفیف تراپی مراحل زیر را طی کنید.

اگر تاکنون کد تخفیف را دریافت نکرده‌اید؛ برای شرکت در این رای گیری مردمی در جشنواره وب و موبایل، می‌توانید از لینک زیر اقدام کرده یا به وب سایت تراپی بروید و با انتخاب بنر مخصوص که در صفحه اصلی قرار دارد، در این رای‌گیری شرکت نمائید. لازم به توضیح است که برای رای دادن می توانید از طریق وبسایت یا تلفن هوشمند اقدام فرمائید که مراحل ذکر شده برای هر دو یکسان است.

شرکت در رای‌گیری جشنواره‌ی وب موبایل

راهنمای فعالسازی کد تخفیف تراپی

1. از صفحه باز شده روی گزینه "به این اثر رای می دهم" مطابق با تصویر زیر کلیک فرمائید.

مرحله 1 ثبت رای جشنواره

برای ورود به وبسایت جشنواره یکی از روش های پیشنهادی را انتخاب نمائید.

مرحله 2 ثبت رای جشنواره

پس از ورود به وبسایت جشنواره، در صفحه ی رای گیری مردمی، دکمه ی "به تراپی رای می دهم" را انتخاب نمایید. 

مرحله 3 ثبت رای جشنواره

رای شما ثبت گردید. از حمایت و همراهی همیشگی تان سپاسگزاریم. برای بهره مندی از کد تخفیف پس از آنکه تصویر زیر با مضمون "رای شما برای وبسایت تراپی با موفقیت ثبت شد" را مشاهده کردید؛ از کل صفحه مطابق با تصویر زیر عکس گرفته، ذخیره نمائید و از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید.

مرحله آخر ثبت رای در جشنواره

ارسال تصویر و دریافت کد تخفیف

 

پس از دریافت تصویر و بررسی آن توسط کارشناسان ما، کد تخفیف شما تائید می شود که از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد. می توانید از کد تخفیف برای کلیه خدمات مورد نیاز تان در حوزه‌ی پرداخت‌های بین‌الملل استفاده نمائید.

 

تاریخ انتشار 20 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر