همه ساله کنفرانس ها و همایش های بین المللی متعددی در زمینه های علمی، هنری، فرهنگی، اقتصادی و تخصصی در اقصی نقاط جهان برگزار می شود . ایرانیان نیز برای شرکت در این رخدادها به کشورهای مختلف سفر می نمایند و یا مقاله های علمی و پژوهشی خود را جهت دریافت پذیرش به این کنفرانس ها ارسال می کنند. جهت اطلاع از نحوه ی پرداخت و ثبت نام در کنفرانس ها و همایش های بین المللی در این مقاله با ما همراه باشید.

در مواردی که پدیدآورندگان مقاله های علمی، مقاله های خود را به یک کنفرانس ارائه می کنند، مشابه با ژورنال های خارجی، موسسه برگزار کننده یک کنفرانس بین المللی نیز پس از دریافت یک نسخه از چکیده یا Abstract مقاله علمی، در مدت زمانی مشخص آن مقاله را مورد بررسی قرار می دهد و تصمیم خود را که یا همان Accept مقاله و یا رد Reject آن مقاله باشد به اطلاع نویسنده یا نویسندگان مقاله یا همان Author/Authors می رسانند.

کنفرانس های خارجی و نمایشگاه های بین المللی معمولاً هزینه هایی را جهت ثبت نام یا به اصطلاح Registration Fee جهت شرکت افراد در آن رویداد دریافت می کنند. در مورد بعضی از نمایشگاه ها یا همایش ها نیز لازم است بلیط (Ticket) تهیه شود.

ثبت نام در کنفرانس ها و همایش های بین المللی

اگر یک کنفرانس از نوع علمی و پژوهشی باشد، موسسه برگزار کننده هزینه ای را تحت عنوان Conference Fee یا Abstract Acceptance Feeاز پدید آورنده مقاله علمی جهت ارائه مقاله علمی در پوستر کنفرانس و آوردن متن کامل یا Full Text مقاله در کتابچه گزارش مقالات کنفرانس دریافت می کند. مبلغ این هزینه ها می تواند از 10 دلار تا بالاتر از 1000 دلار (یا سایر ارزهای بین المللی مثل پوند انگلیس یا یورو) متغیر باشد و در مواردی شامل هزینه های اقامت (هتل) و پذیرایی نیز می شود.

برای پرداخت هزینه های مرتبط با کنفرانس های بین المللی و نمایشگاه ها یا همایش های خارجی با استفاده از خدمات ترا پی ، لازم است ابتدا روش پرداخت این هزینه ها را تشخیص دهید که ممکن است هر یک از روش های زیر باشد:

پرداخت هزینه ثبت نام در کنفرانس ها و همایش های بین المللی با پی پال (PayPal)

عمدتاً پرداخت های مربوط به ثبت نام در بین المللی و نمایشگاه ها تنها از طریق PayPal ممکن می باشد. در این شرایط پس از مطالعه دستورالعمل و پر کردن صفحه پرداخت PayPal می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید تا پرداخت هزینه های کنفرانس در مدت حداکثر 3 ساعت انجام شود.

 

پرداخت هزینه کنفرانس با پی پال

 

پرداخت هزینه ثبت نام در کنفرانس ها و همایش های بین المللی با ویزا کارت یا مستر کارت                              (Visa Card/Master Card)

اگر پس از انجام مراحل ثبت نام در کنفرانس ها و همایش های بین المللی به صفحه ای رسیدید که در آن، نوع کارت Visa/Master، شماره کارت (Card Number) و تاریخ انقضای کارت (Expiration Date) خواسته شد، می توانید به این نتیجه برسید که این پرداخت از نوع پرداخت هایی است که با ویزا کارت یا مستر کارت قابل انجام است. در این حالت جهت پرداخت هزینه نمایشگاه یا همایش با ویزا کارت یا مستر کارت، پس از ملاحظه صفحه ثبت سایر سفارش ها می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید تا پرداخت هزینه کنفرانس یا نمایشگاه مطابق جدول زمانی سایت (معمولاً ظرف حداکثر 3 ساعت) انجام شود.

 

پرداخت هزینه کنفرانس با ویزاکارت و مسترکارت

 

همراهان عزیز امیدوارم که اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد نحوه پرداخت هرینه ی کنفرانس ها و همایش ها رابدست آورده باشید. در صورتی که در مورد روش پرداخت همچنان سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین و شماره تماس پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

 

تاریخ انتشار 11 خرداد 1397
نویسنده  س-حق نیاز
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر