ارز پی پال خود را از چه طریق به دست می آورید؟ آیا یک فریلنسر هستید و از طریق انجام انواع پروژه های بین المللی کسب درآمد می کنید؟ یا نه! به انجام بازی و ساخت استریم های آنلاین علاقه مندید و از این طریق دلار پی پال به دست می آورید؟ به طور کلی راه ها و روش های کسب درآمد ارزی بسیار متنوع می باشد و فعالان در این زمینه ها همواره به دنبال راهی مطمئن برای فروش پی پال خود و تبدیل پی پال به ریال می باشند. شرکت خدمات ارزی تراپی خدمات خود را در حوزه نقد کردن پی پال نیز ارائه کرده است. با تراپی همراه باشید تا از راهنمائی های لازم در مورد نحوه نقد پی پال برخوردار شوید.

برای ثبت سفارش نقد کردن ارز پی پال، کلیک کنید!

چالش نقد پی پال در ایران برای فریلنسر ها

نقد پی پال تبدیل به امری ضروری برای فریلنسرها شده است

در عصر حاضر که تکنولوژی جنبه های مختلف زندگی بشر را در بر گرفته است و با وجود اینترنت، ارتباطات بسیار گسترده تر شده است و کسب و کارهای اینترنتی نیز بسیار متحول شده اند. به این ترتیب بسیاری از متخصصان در حوزه های مختلف برنامه نویسی، زبان انگلیسی، گرافیک و ... بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار خود می توانند با کارفرمایان در سراسر دنیا همکاری نموده و از این طریق کسب درآمد کنند. اما به دلیل تحریم های موجود بر علیه کشور ما و اینکه امکان قرار دادن درگاه های پرداخت ایرانی در وب سایت های خارجی وجود ندارد، عده ی زیادی از متخصصان و فریلنسرهای عزیز، برای همکاری با کارفرمایان بین المللی مردد هستند، به این علت که گمان می کنند برای نقد کردن درآمد ارزی یا نقد پی پال خود ممکن است با مشکل مواجه شوند. دوستان عزیز، ما به شما می گوئیم که به هیچ عنوان جای نگرانی وجود نیست، چرا که تراپی نقد کردن دلار پی پال را بر عهده گرفته است. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

نقد کردن پی پال در ایران به علت تحریم ها با مشکل مواجه شده است 

درگاه پرداخت ارزی پی پال و چالش نقد پی پال

همانطور که می دانید پی پال یکی از ارائه دهندگان خدمات ارزی به صورت جهانی می باشد که بسیار هم امن و سریع می باشد. به همین دلیل اکثر کاربران ترجیح می دهند برای کسب درآمد ارزی، وادار به خرید اکانت پی پال می شوند.. پس از آن می توانند با  نقد کردن حساب پی پال ، از موجودی حساب خود داخل کشور استفاده کنند.

اما دوستان! بسیاری از این کاربران همیشه بابت این قضیه نگران هستند که نقد کردن پول پی پال خود را به چه شرکتی بسپارند که بتوانند کاملا به آن مطمئن باشند؟! ما به شما عزیزان می گوئیم که بابت این قضیه به هیچ عنوان نگران نباشید و نقد کردن پی پال را به ما در تراپی بسپارید. در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل در مورد نحوه ی فروش پی پال به تراپی را بازگو نمائیم.

شرکت پی پال ، یکی از مطمئن ترین سیستم های پرداخت بین المللی است که سال هاست به فعالیت خود در این عرصه مشغول است و کاربران زیادی از سراسر دنیا، این سیستم پرداخت ارزی را به سایر درگاه های پرداخت بین المللی ترجیح می دهند. همچنین به راحتی می توان انواع ارزها شامل دلار آمریکا، پوند، روبل روسیه، یوآن چین و یورو را به واسطه پی پال دریافت و به ریال تبدیل کرد. 

نحوه فروش پی پال توسط تراپی

شما هر زمان که برای فروش ارز پی پال خود اراده کنید، می توانید از طریق ثبت سفارش در وب سایت تراپی برای این منظور اقدام نمائید. مراحل ثبت سفارش در تراپی به روشی است که در ادامه خواهیم گفت. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

ثبت سفارش برای نقد کردن پی پال

قبل از اینکه به شما بگوئیم که چگونه می توانید برای فروش دلار پی پال خود به تراپی، ثبت سفارش کنید، لازم است بدانید که وب سایت تراپی مجهز به سیستم محاسبه گر می باشد. از طریق این سیستم شما می توانید معادل ریالی موجودی حساب پی پال خود را بدانید. این یکی از قابلیت های منحصر به فرد سایت تراپی می باشد.

برای ثبت سفارش نقد کردن درآمد ارزی خود مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید :

مرحله اول : برای نقد کردن پی پال ابتدا به سایت رسمی تراپی به آدرس trapay.net وارد شوید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

مرحله دوم : حالا شما می توانید از طریق لینکی که در این بخش مشاهده می کنید، سفارش خود را ثبت نمائید. لطفا که اطلاعات خواسته شده در این مرحله را به دقت وارد نمائید و سفارش خود را برای ما ارسال کنید.

برای ثبت سفارش نقد کردن ارز پی پال، کلیک کنید!

مرحله سوم : همکاران ما در مجموعه تراپی درخواست شما را به دقت بررسی کرده و اقدامات لازم را صورت خواهند داد. به این ترتیب که موجودی حساب پی پال شما را به حساب تراپی انتقال می دهند و در کمتر از مدت زمان 24 ساعت، معادل ریالی آن را به حساب بانکی شما واریز می کنند.

 

چرا نقد پی پال خود را به تراپی بسپاریم؟

شما برای انتخاب یک شرکت خدمات پرداخت ارزی مناسب برای نقد کردن پی پال لازم است که به چند ویژگی آن شرکت توجه کافی داشته باشید :

  • قابلیت اطمینان : یک شرکت ارائه دهنده خدمات ارزی باید کاملا قابل اعتماد باشد، چرا که قرار است به حساب پی پال شما دسترسی داشته باشد تا تبدیل واحد ارزی را برای شما به درستی انجام دهد. ما در تیم تراپی با سابقه ی درخشان و چندین ساله ی خود در زمینه ارائه خدمات ارزی تاکنون توانسته ایم رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماییم و بابت آن خداوند منان را شاکریم.
  • سرعت در انجام عملیات فروش پی پال : سرعت عمل یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک شرکت خدمات ارزی بین المللی می باشد، به این علت که باید بتواند در زمان مشخص، امکان دسترسی شما به معادل ریالی موجودی حسابتان را فراهم کند. نقد پی پال توسط تراپی در کمترین زمان ممکن و در کمتر 24 ساعت برای شما عزیزان انجام خواهد شد.
  • کارمزد قابل قبول : قطعا می توان گفت برای اکثر کاربران مسئله ی کارمزدی که باید برای فروش پی پال بپردازند، بسیار اهمیت دارد. کاربران مایل نیستند که بخش زیادی از درآمد ارزی خود را بابت کارمزد از دست بدهند. شرکت خدمات ارزی تراپی کلیه ی فعالیت های خود را زیر نظر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی انجام می دهد و جز معدود شرکت هایی است که تبدیل انواع واحدهای ارزی را برای مشتریان عزیز بر عهده دارد. به علاوه، به منظور رفاه حال کاربران گرامی، کلیه ی خدمات مجموعه ی تراپی با کمترین میزان کارمزد انجام خواهد شد.

جمع بندی فروش پی پال

شما دوست عزیز در صورتی که پی پال را انتخاب کرده اید، برای نقد کردن پی پال روی کمک ما در مجموعه ی تراپی حساب کنید و با خیال راحت نقد پی پال را به ما بسپارید؛ و مطمئن باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن و با دریافت کارمزدی ناچیز، معادل ریالی موجودی حساب پی پال تان را در حساب بانکی خود دریافت خواهید نمود و برای فروش پی پال هیچگونه دغدغه و نگرانی نخواهید داشتما در تیم تراپی طی سال ها تلاش مستمر و پیوسته خود در حوزه خدمات ارزی بین المللی همواره سعی نموده ایم تا با قرار دادن مشتریان در اولویت کار خود، با انجام خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه، رضایت خاطر تمامی این عزیزان را جلب نمائیم و کلیه ی پیشنهادات و انتقادات مطرح شده از سوی کاربران را در نظر گرفته و آن ها را سرلوحه ی کارخود قرار دهیم.

توجه داشته باشید مجموعه تراپی سعی بر ای دارد در کمترین زمان ممکن فرایند تبدیل ارز پی پال به ریال را انجام دهد . کلیه زمان نقد کردن حداقل ۲۴ ساعت الی ۴۸ ساعت می باشد که با توجه به غیرممکن بودن سیکل حواله های پایا در روز های تعطیل ممکن است زمان چنج کردن ارز پی پال به تومان کمی افزایش یابد.
با توجه به اینکه نقد کردن مستقیم از سایت های بازی توسط مجموعه ما صورت نمیپذیرد، لذا میتوانید ابتدا یک حساب ارزی پی پال از طریق این لینک افتتاح کنید سپس پس از اینکه حساب به شما تحویل شد، درآمد خود را از حساب پی پال شخصیتان با ما نقد نمایید.
خیر. مجموعه ی ما موجودی شما را از هر حساب پی پال وریفای شده، نقد می کند و الزامی برای افتتاح حساب پی پال توسط مجموعه ی ما نیست.
مجموعه ی ما موجودی دلار،یورو و پوند شما را به صورت مستقيم نقد می کند و دیگر ارز ها را به یکی از سه ارز دلار، یورو و پوند تبديل و معادل ریالی آن را برای شما محاسبه می کند.
برای نقد کردن درآمد ارزی خود می توانید پس از عضویت در سایت و انجام احراز هویت، درخواست نقد کردن ارز پی پال خود را ثبت نمایید.
مجموعه ی ما دقيقا معادل ریالی همان میزان ارزی را که در حساب پی پال دریافت کرده است را با شما تسویه می کند.

لطفا با ما در تماس باشید و سوالات خود را مطرح نمائید.

فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    هادی فانی ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر.من حساب پی پال ندارم و از طریق یک بازی مقداری ارز دریافت کردم.خواستم بدونم امکانش هست بدون ساخت حساب پی پال این ارز رو نقد کنم چون هزینه ساخت حساب رو ندارم ممنونم میشم جواب بدین

  • تصویر آواتار
    ودیعی ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام
    دوست عزیز متاسفانه دریافت مستقیم ارز از سایت ها بازی ها و شرکت ها نداریم جهت دریافت درامد ارزی می باید حساب پی پال داشته باشید

  • تصویر آواتار
    علی حجت ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام اگر حساب ارزی پی بال داشته باشیم میشود ارزهای دریافتی از بازی ها را انتقال دهیم یا کلا انتقال غیر ممکنه

  • تصویر آواتار
    ودیعی ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    در صورتی که بازی معتبر باشد بله میتوانید ارز خود را دریافت کنید

  • تصویر آواتار
    مرجان ضحاکی ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام . ببخشید من کارم در اصل هنرهای دستیه . ساخت مجسمه و نقاشی و قصد دارم که سایت و صفحه ای بزنم که بین المللی کار کنم و به خارج کارم رو ارسال کنم و سفارش بگیرم . فقط میخوام بدونم میتونم ایمیل سایت شما رو برای پی پال به مشتری هام بدم و به حساب پی پال شرکت بزنن و شما نقدش کنید و آیا هر بار برای دادن شماره حساب و ایمیل باید قبلش به شما اطلاع بدم ؟ و برای نقد پی پال کارمزد کم میکنید ؟ البته من موقتا ایمیل پی پال شرکت رو لازم دارم چون در اینده نزدیک قصد دارم که حتما حساب پی پال شخصی برای خودم افتتاح کنم.اما برای شروع به کمک شما نیاز دارم.ممنون میشم که راهنمایی کنید

  • تصویر آواتار
    ودیعی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام
    دوست عزیز توجه کنید دریافت مسقیم از کاربران خارج از کشور را نداریم شما میتوانید با حداقل هزینه حساب پی پال خود را داشته باشید و با توجه به قوانین همیشه از این حساب استفاده نمایید

  • تصویر آواتار
    باران ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام
    لطفا به من کمک کنید دلاری که از بازی دارم را نقد کنم?

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز جهت دریافت درامد خودباید حساب پی پال داشته باشید. شما میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید
      https://trapay.net/member/order/open/paypal/create

  • تصویر آواتار
    سعید ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام و درود
    ایا گیفت کارت پی پال هم نقد میکنید؟

  • تصویر آواتار
    ارشد ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام و درود
    من 400 دلار پی پال رو میخواستم برام نقد کنید ممنون میشم راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست گرامی
      نقد کردن بالاتر از 300 دلار پی پال دارای شرایطی هست که لطفا ابتدا سفارش خود پس از احراز هویت ثبت کنید سپس همکارانم در این خصوص شما را راهنمایی خواهند کرد

  • تصویر آواتار
    نمازی ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    من میخواستم از حساب دوستم که خارج از کشور هست و درامد ارزی من واریز به حساب پیپال ایشون میشه درامدم رو از طریق شما نقد کنم میشه لطفا راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز در حال حاضر دریافت مستقیم از افراد خارج از کشور نداریم شما میبایستی افتتاح حساب پیپال انجام دهید سپس درامد ارزی خود را نقد نمایید
      خدمات افتتاح حساب و نقد کردن توسط مجموعه ما انجام میشود

  • تصویر آواتار
    صفایی ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    چطور میتونم اطلاعات حساب پی پالم رو تغییر بدم؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      پروفایل شما در حساب پی پالتان شامل بخش های ثبت شده و اطلاعات مالی اداری (از قبیل: مشخصات بانکی، کارت اعتباری یا دبیت، شماره تلفنهای ثبت شده، ایمیل و آدرس پستی) میباشد. علاوه براین امکان اضافه کردن سایر کارتهایتان، حسابهای بانکی، آدرسهای ایمیل و پستی شما، شماره­های تماس و حتی اعمال تغییرات در پسوورد و سوالات شخصیتان برای شما فراهم شده است.
      بمنظور مشاهده اطلاعات ثبت شده، شما می­توانید به حساب پی­پال خود وارد شوید و بالای صفحه روی profile کلیک کنید. و برای ویرایش میتوانید بترتیب روی My personal info, My money, My settings, or My selling toolsکلیک کرده و مراحل مشخص شده را طی کرد.

  • تصویر آواتار
    توانا ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    ایا باید با آی پی غیر از ایران وارد بشیم به چه صورت هست بیشتر راهنمایی میکنید؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      در صورت افتتاح حساب پی پال توسط ما یک عدد vps (سرور مجازی با آی پی غیر از ایران) به شما تحویل داده می شود.

  • تصویر آواتار
    فاطمه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام کارمزدی مجموعه شما برای نقد کردن چقدره؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز مجموعه ی ما دقيقا معادل ریالی همان میزان ارزی را که در حساب پی پال دریافت کرده است را با شما تسویه می کند.

  • تصویر آواتار
    masoud ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    من ایرانم ولی به حساب پی پال نیاز دارم…چجوری میتونم اقدام به باز کردن حساب کنم؟ (از اونجایی ک با شماره ایرانی نمیشه) میشه لطفا توضیح بدین ??

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده می‌توانید در پنل سایت ما تیکت ارسال فرمایید تا درخواست شما توسط کارشناسان مجموعه بررسی گردد.

  • تصویر آواتار
    سمانه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    ببخشید یک سوال دارم آیا شرکت شما برای استفاده از اکانت پی‌پال سرور مجازی (vps) در اختیار کاربران میزاره؟
    یا باید خودمون vps اجاره کنیم یا برای استفاده از vps باید هزینه جداگانه پرداخت کنیم؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      در صورت تمایل می توانید از خدمات ساخت اکانت پیپال همراه با ارائه vps استفاده نمایید

  • تصویر آواتار
    معین ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من میخوام حساب پی پال باز کنم ایا بعد از افتتاح حساب سقف یا کفی برای انجام تراکنش ها وجود داد؟یا محدودیتی ندارد؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      طبق قوانین پی پال در سه ماه اول افتتاح حساب بهتر است مبلغ تراکنش ها کم تر از 100 دلار باشد و مجموع تعداد تراکنش ها در ماه 800 تا 1000 تراکنش باشد

  • تصویر آواتار
    ali ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    آیا پیپال در کره جنوبی ازاده؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      استفاده از حساب پی پال در کره جنوبی آزاد است ولی با توجه به محدودیت‌ها و سختگیری‌هایی که اعمال می‌کند، باید آن‌ها رانیز در نظر بگیرید و روش تراکنش مالی خود را به درستی انتخاب نمایید.

  • تصویر آواتار
    محمدعلی ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    برای اتصال اکانت paypalبه برخی بازی ها که اکانت paypalمی خواهند تا واریزی داشته باشند چگونه امکان پذیر است؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      هر سایت یا اپلیکیشن قوانین خود را دارند که برای اطلاع از این گونه موارد باید با پشتیبانی اپلیکیشن های مورد نظر در تماس باشید

      • تصویر آواتار
        یاسر ۲۹ آبان ۱۴۰۱
        1000paypalچند دلار میشود ؟

  • تصویر آواتار
    mohmmad ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام سوالم اینه که 1000دلار یا بیشتر بیاد به حساب یا بالعکس، حساب پی پال مسدود میشه؟
    راهی برای افزایش سقف نیست؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر
      حساب های پی پال مجموعه ما شخصی هستند بنابراین سقف محدودی دارند. برای افزایش سقف بهتر است از حساب های بیزینس استفاده کنید.

  • تصویر آواتار
    misha ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام به جز دلار ارز های دیگه هم نقد میکنید؟

  • تصویر آواتار
    ربیعی ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ایا برای نقد کردن نیاز به سفته هست؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      برای مبالغ بالاتر از 300 دلار پی پال نیاز به ارایه سفته میباشد و برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت ارتباط بگیرید.

  • تصویر آواتار
    mr.tavabi ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام روز بخیر من میخواستم از یک سایت خارجی که از طریق اون درامدزایی دارم مقداری یورو برداشت بزنم خواستم بپرسم میتونم با کمک شما برداشت بزنم؟ از طریق حساب وایز یا پی پالی که در اختیار کاربر قرار میدید ممکن هست؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۱ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      برای دریافت درامد ارزی خود از خارج از کشور میبایستی حساب پی پال شخصی داشته باشید و بعد از دریافت درامد ارزی ان را نقد کنید
      برای افتتاح حساب ابتدا در سایت ما احراز هویت فرمایید سپس سفارش افتتاح حساب خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت انجام شود
      و بعد از هر بار دریافت درامد ارزی با مراجعه به سایت ما ان را نقد کنید

  • تصویر آواتار
    zahra mosavi ۰۴ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام میخوام یه حساب پی پال باز کنم چیکار باید بکنم

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۴ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      این خدمات ارایه میگردد بعد از عضویت در سایت تراپی در بخش آپلود مدارک احراز هویت فرمایید سپس در بخش سفارشات،سفارش افتتاح حساب پی پال خود را ثبت کنید در اسرع وقت بررسی و انجام میشود.
      برای توضیحات بیشتر میتوانید به تیم پشتیبانی تیکت دهید

  • تصویر آواتار
    سام ۰۷ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من میخوام 10 دلار خرید انجام بدم از پاتریون شما انجام میدین؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۷ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      ابتدا درگاه سایت مورد نظر را بررسی نمایید سپس در سایت تراپی احراز هویت نموده و سفارش خود را ثبت کنید در اسرع وقت سفارش خرید شما انجام میشود

  • تصویر آواتار
    mr.no body ۱۴ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من از سایت درامد ارزی دارم
    از هر روشی میشه درامد ارزی رو نقد کرد؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      معمولا اکثر سایت‌های فریلنسری پی پال را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرند. پذیرندگی سایر روش‌ها به سایت مورد نظر شما بستگی دارد.

  • تصویر آواتار
    ناشناس ۲۲ دی ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    عذر می خوام برای برداشت ارز بازی ها گفتید باید بازی معتبر باشه که شما بتونید تبدیل ریالی انجام بدید...از کجا متوجه بشیم بازی معتبره؟؟ و اینکه هزینه حساب شخصی پی پال چقدره؟؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز در حال حاضر برای دریافت درامد ارزی از بازی ها میبایستی حساب شخصی پی پال داشته باشید و پس از دریافت با مراجعه به سایت تراپی درامد خود را نقد کنید
      و اکثر بازی ها واریزی ندارند و تشخیص و اعتبار سنجی به عهده شماست
      هزینه افتتاح حساب پی پال ۲,۳۶۳,۰۰۰ تومان هست که با کد تخفیف PP99400 هزینه ۲,۱۶۳,۰۰۰ تومان میشود
      برای ثبت سفارش بدون احراز هویت در سایت شما میتوانید وارد لینک زیر شوید و سفارش خود را ثبت نمایید
      https://trapay.net/member/order/open/paypal/create

  • تصویر آواتار
    جیمز وب ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    روزبخیر
    اگر مشخصات و امکانات دریافت پول از پی پال را در وبسایت به طور کامل و جامع درج می کردید، هشتاد درصد پرسش های فوق انجام نمی شد.

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر
      متاسفانه بدلیل اینکه حساب ها مدام تغییر میکنه و و همچنین باید ورودی های حساب مدیریت بشه، امکان درج حساب در سایت وجود نداره.

  • تصویر آواتار
    ارین ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید می خواستم بپرسم ایا میشه با حساب پی پل وریفای نشده هم از کار های فریلنسری و سایت های بازی و غیره کسب درامد کرد ؟ و اینکه برای نقد کردن اون درامد باز هم میشه از حساب پی پل وریفای نشده استفاده کرد ؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      حساب پی پال وریفای نشده محدودیت های زیادی دارد و تراکنش های ان با محدودیت و کارمزد بیشتر انجام خواهد شد
      بنابراین اگر حساب پی پال شما وریفای نیست میتوانید وارد لینک زیر شوید و سفارش وریفای پی پال را ثبت کنید
      https://trapay.net/member/order/verify/paypal/create

  • تصویر آواتار
    علیرضا سهیلی ۲۱ دی ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    سلام روز خوش من دوتا بازی نصب کردن ۱۰۰۰ و ۳۰۰ دلار پی پال بدست آوردم ولی حساب پی پال ندارم شما می‌توانید کمکم کنید اینها را به تومان تبدیل کنم با تشکر

فرم ارسال نظرات کاربر