مصرف کنندگان در گذشته به هیچ وجه به خرید آنلاین اطمینان نداشتند. اما تجارت الکترونیک آرام آرام به زندگی افراد وارد شد و صاحبان وب سایت ها که نیاز مشتری های آنلاین را برآورده می کردند توانستند اعتماد کاربران را به خود جلب کنند. محصولات با برچسب قیمت بالا و مواردی که فاسد می شوند، از انواع سخت ترین اقلام برای فروش آنلاین هستند. این روزها در ایران، خرید کالا از سایت های چین رونق بسیاری یافته است؛ زیرا علاوه بر قیمت های پایین این محصولات نسبت به سایر رقبا، قابلیت ارسال کالا به ایران را نیز دارند.

برای پرداخت هزینه خرید کالا از سایت های چینی، کلیک کنید!

خرید کالا از سایت های چین خرید کالا از سایت های چینی

اکثریت فروشگاه های آنلاین چینی قیمت هایی را ارائه می دهند که بسیار پایین تر از فروشگاه های فیزیکی می باشند. آیا برای شما هم این سوال پیش آمده است چرا خرید کالا از سایت های چین به صرفه است؟ چند دلیل برای این وجود دارد. اولین دلیل این است که بسیاری از افراد برای یافتن وسایل ارزانتر از اینترنت استفاده می کنند و صاحبان کسب و کار آنلاین این را درک می کنند. آنها معمولا حاشیه سود خود را برای به دست آوردن مشتریان بیشتر کاهش می دهند. دلیل دیگر این است که شما به راحتی می توانید از طریق سایت های مختلف، بهترین قیمت را پیدا کنید. اگر این کار را بخواهید در یک بازار انجام دهید، حدود یک ساعت یا بیشتر طول می کشد. به همین دلیل، آن ها در تلاش برای ارائه قیمیتی پائین تر از سایر رقبا هستند. همچنین بیشتر سایت های چینی ممکن است مالیات نداشته باشند.

نمونه فروشگاه های آنلاین چینی

اگر ساعت های کاری شما نامنظم است یا بسیار مشغول کار هستید، احتمالا زمان بازدید از فروشگاه های فیزیکی را ندارید؛ همچنین ممکن است تمایل به خرید محصولات از فروشگاه های آنلاین خارجی را داشته باشید. خرید کالا از سایت های چین این امکان را فراهم می سازد تا بدون آن که به برنامه کاری تان آسیبی وارد شود خرید خود را انجام دهید. سایت های چینی معتبر زیادی یافت می شود که شما می توانید خرید کالا از آن ها را با خیالی آسوده انجام دهید. پر طرفدارترین سایت هایی که در طول این چند سال، روز به روز بر مصرف کنندگان آن افزوده می شود، عبارتند از:


خرید کالا از سایت های چین

سایت GEARBEST

gearbest، یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین می باشد. برای آشنایی با مزایای خرید از این سایت، پیشنهاد می کنیم مقاله آن را مطالعه فرمائید. پرداختی های سایت gearbest، توسط پی پال انجام می شود.

خرید کالا از سایت های چین

سایت DX

سایت DX، بدلیل انتقال رایگان کالا به ایران و عرضه بیش از 300،000 نوع محصول مختلف، توانسته است جایگاه ویژه ای بین ایرانیان پیدا کند. متخصصان ما پرداخت های شما را از طریق پی پال انجام خواهند داد.

سفارت انگلستان

سایت BANGGOOD

یکی دیگر از پر طرفدارترین فروشگاه های معتبر آنلاین چینی، banggood می باشد. این فروشگاه آنلاین تنوع محصولاتش زیاد است و بیش از 70.000 محصول را شامل می شود. پرداخت های خود را به تراپی بسپارید.


لازم به توضیح است، سایت های دیگری مانند aliexpress، tomtop، dhgate و.... نیز جزء سایت های معتبر آنلاین چینی محسوب می شوند. تراپی قادر به انجام تمامی پرداخت های شما در فروشگاه های معتبر آنلاین می باشد.

برای پرداخت هزینه خرید کالا از سایت های چینی، کلیک کنید!

چرا خرید کالا از سایت های چین را انتخاب کنیم؟

اکثر فروشگاه های دیگر دارای مجموعه ای محدود از محصولات هستند. آنها فقط می توانند موارد زیادی را نگه دارند و اغلب سیاست های زیادی وجود دارد که بر روی دسترسی محصولات تاثیر می گذارد. اما خرید کالا از سایت های چین به شما این امکان را می دهد تا محصولات متنوعی را پیدا کنید که ممکن است در فروشگاه دیگر با این قیمت پیدا نکنید.

 

فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    مصطفی رنجبر ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    پرداخت کالا و هزینه محصولی را که می خواستم به چین پرداخت کنم در کمال ناباوری در سریعترین زمان ممکن انجام دادند
    و من همیشه برای پرداخت های آینده از خدمات سایت تراپی استفاده می کنم


فرم ارسال نظرات کاربر