یکی از مزیت های فوق العاده حساب وب مانی، امنیت آن می باشد؛ به طوری که هر عملیات در حساب وب مانی قبل از اینکه نهایی شود، یک پیامک به شماره موبایلی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید ارسال می کند و پس از تائید توسط شما، آن عملیات انجام می گیرد. با گذشت زمان به هر دلیلی ممکن است تغییر شماره تلفن وب مانی لازم شود و شما بخواهید شماره موبایل وب مانی خود را  تغییر دهید؛ آیا با نحوه تغییر شماره تلفن در وب مانی آشنا هستید؟ اگر پاسختان به این سوال منفی است، با آموزش تصویری و گام به گام تغییر شماره موبایل وب مانی همراه تراپی باشید!

آموزش تغییر شماره موبایل در وب مانی

همانطور که در جریان هستید وبمانی، دارای انواع حساب می باشد و تغییر شماره تلفن وب مانی در هر حساب با دیگری متفاوت می باشد. در این مقاله آموزشی، به تغییر شماره تلفن در وب مانی در حساب مینی (Keeper Standard)  و حساب کلاسیک (Keepre WinPro)  می پردازیم. لطفا جهت آشنایی با نحوه تغییر شماره تلفن در وب مانی این مراحل را همراه با ما انجام دهید.

تغییر شماره تلفن در وب مانی با حساب مینی یا  Keeper Standard

به طور کلی تغییر شماره موبایل در وب مانی یا تغییر شماره تلفن وب مانی در حساب مینی یاKeeper Standard ، فقط از طریق به روزرسانی شماره تلفن در بخش "Phone number update in my passport"  در  قسمت "Verification Center website"  انجام پذیر است.

توجه داشته باشید که برای به روز رسانی شماره تلفن خود حتما باید یا به شماره تلفن قدیمی خود دسترسی داشته باشید و یا پاسخ درست سوالاتی که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده اید را، به یاد بیاوردید و آن ها را به درستی وارد کنید.

سیستم پرداخت ارزی وب مانی به دلیل امنیت بالایی که دارد، هر بار ورود کاربران را از طریق ارسال پیامک به شماره موبایل آن ها، چک می کند. پس شماره تلفنی که موقع افتتاح حساب وب مانی وارد می کنید، باید یک شماره درست و در دسترس باشد. تغییر شماره موبایل وب مانی و یا تغییر شماره تلفن وب مانی طی مراحل مشخصی انجام می شود و از طریق آموزش نحوه تغییر شماره تلفن در وب مانی می توانید این کار را انجام دهید.

در صورتی که به هیچ کدام از این دو گزینه دسترسی ندارید تنها برای تغییر شماره تلفن وب مانی باید از طریق بخش "Verification Center administrator"  اقدام نمایید.
برای تغییر شماره تلفن در وب مانی در حساب مینی یا Keeper Standard  مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

گام اول : در ابتدا برای تغییر شماره موبایل وب مانی لازم است که حساب مینی یا WM Keeper Standard خود را باز کنید، سپس تب "Settings"  را کلیک نمایید. مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، از قسمت اطلاعات شخصی، دکمه ویرایش، گزینه "Mobile Phone" را انتخاب کنید.

تغییر شماره تلفن موبایل وب مانی

شماره تلفن موبایل جدید را در بخش مربوطه وارد کرده و دکمه ی "ОК" را کلیک نمایید.

شماره تلفن در وب مانی با حساب مینی یا  Keeper Standard

گام دوم : در مرحله دوم از مراحل تغییر شماره تلفن وب مانی هنگامی که به طور خودکار به بخش Verification Center هدایت می شوید، دکمه ی "Next" را کلیک کنید.

نحوه تغییر شماره تلفن موبایل وب مانی

سپس کد تأییدی که از طریق اس ام اس در شماره تلفن جدید برایتان ارسال شده است؛ را وارد نمایید.

آموزش تغییر تلفن موبایل وب مانی

گام سوم :  در صورت عدم دسترسی به شماره تلفن قدیمی خود، این فیلد را با وارد کردن پاسخ به سوال تأیید که در هنگام ثبت نام در سیستم WebMoney انتخاب کرده اید، کامل کنید.

تغییر شماره تلفن در وب مانی با حساب مینی

هنگامی که با موفقیت شماره تلفن خود را به روزرسانی کردید، یک پیام مطابق با پیام موجود در تصویر زیر دریافت خواهید کرد.

تغییر تلفن موبایل وب مانی

به این ترتیب شما می توانید تغییر شماره موبایل وب مانی یا تغییر شماره تلفن وب مانی را انجام دهید.

دوست عزیز، چنانچه از طریق مراحل نحوه تغییر شماره تلفن در وب مانی که در بخش قبلی ذکر کردیم،  موفق به تغییر شماره تلفن وب مانی نشدید و نتوانستید شماره تلفن خود را در وب مانی به روز رسانی کنید، لازم است که این کار را به کمک متخصصان شرکت های خدمات پرداخت ارزی که  مورد تایید نیز می باشند، انجام دهید. ما "هرگز" شما را تنها نخواهند گذاشت! تنها کافی است با ما در تماس باشید. همکاران ما در مجموعه تراپی در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.

تماس با مشاوران مجموعه تراپی

تغییر شماره موبایل در وب مانی با حساب کلاسیک یا Keepre WinPro

به دلیل امنیت بالای حساب کلاسیک وب مانی، خیلی از کاربران با دانلود و نصب نرم‌افزار بر روی سیستم عامل ویندوز، از این نوع حساب استفاده می کنند. به روز رسانی و تغییر شماره تلفن موبایل وب مانی با حساب کلاسیک، طی دو گام زیر قابل انجام است.

گام اول : در مرحله اول از مراحل آموزش تغییر شماره موبایل وب مانی حساب کلاسیک وب مانی خود وارد شوید.

تغییر شماره موبایل در وب مانی با حساب کلاسیک

در قسمت کنترل پنل، وارد بخش "Contact Information"  یا همان اطلاعات تماس شوید و گزینه ی "Edit"  را مطابق تصویر زیر کلیک نمایید.

تغییر شماره تلفن در وب مانی با حساب کلاسیک

حالا شماره تلفن خود را مشخص کنید و گزینه"Next"  را کلیک کنید.

نحوه تغییر شماره موبایل در وب مانی با حساب کلاسیک

در صورتی که به شماره تلفن همراه یا حساب Enum خود دسترسی داشته باشید ، می توانید دکمه "re-login" را کلیک کنید و دوباره وارد شوید.

آموزش تغییر موبایل در وب مانی با حساب کلاسیک

سپس پیامکی همراه با کد تأیید به شماره تلفن جدید شما ارسال می گردد. حالا کد 5 رقمی را وارد کنید تا مطمئن شوید که مالک این شماره تلفن جدید هستید و شماره تلفن جدید شما درست است.

تغییر تلفن در وب مانی با حساب کلاسیک

گام دوم :  در این مرحله از تغییر شماره موبایل وب مانی هنگامی که شماره تلفن جدیدتان تایید شد، از شما خواسته می شود تا تأیید کنید که آیا شما دارنده واقعی آی دی وب مانی یا WMID هستید یا خیر! به همین منظور یک SMS  با کد تأیید 6 رقمی به شماره تلفن قدیمی شما ارسال می شود.

پس از دریافت این پیام، مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، کد را در باکس "تأیید" وارد کنیدچنانچه از سوال برای تایید استفاده کرده اید، لطفا پاسخ امنیتی خود را ارائه دهید.

آموزشش تغییر شماره موبایل در وب مانی در حساب کلاسیک

تبریک میگوئیم! به این ترتیب شما توانستید تغییر شماره تلفن وب مانی را انجام دهید.

معرفی خدمات ویژه تراپی

از دیگر خدمات ویژه متخصصان ما در تیم تراپی در ارتباط با سیستم پرداخت وب مانی عبارتند از: ایجاد حساب وب مانی، شارژ اکانت وب مانی، پرداخت با وبمانی  و ... می باشد.

برای بهره مندی از این خدمات کافیست از طریق لینک مربوط به آن ها که در ادامه مشاهده می کنید، اقدام نمایید.

کلیه فعالیت های مجموعه تراپی زیر نظر "انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی" می باشد. سرعت عمل بالای مجموعه تراپی همراه با کارمزد پائین خدمات، در تمامی این سال ها توانسته است رضایت خاطر مشتریان محترم را فراهم نماید.

شارژ حساب وب مانی                                                           خرید و پرداخت با وب مانی

کلام پایانی

در این مقاله با آموزش تصویری و گام به گام تغییر شماره موبایل وب مانی و همچنین تغییر شماره تلفن وب مانی در حساب مینی (Keeper Standard) و حساب کلاسیک (Keepre WinPro) در خدمت شما عزیزان بودیم. امید است با مطالعه ی این مطالب با نحوه تغییر شماره تلفن در وب مانی به طور کامل آشنا شده باشید و این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

لازم به توضیح است با تغییر روند عملیات توسط سیستم وب مانی، آموزش های ما نیز به روز رسانی می شود. لطفا به منظور بهبود این مطالب اطلاعات خود را با ما و دیگر دوستان در کامنت ها به اشتراک بگذارید!

لطفا با ما در تماس باشید...منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم!

تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    علی رحمانی ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام و تشکر از راهنمایی شما . در پرو فایل من ادیت شماره تلفن من عمل نمی کنه و عکس یه قفل جلو اون هست . هر چی روی ادیت کلیک میکنم عمل نمی کنه

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام .
      لطفا مشکلی که دارید را در بخش گزارش خط ( لینک در پایین سایت ) به همراه تصویر خطای مربوطه ارسال نمایید تا سریعن بررسی و مرتفع گردد .

  • تصویر آواتار
    مهدی ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    قسمت ادیت شماره همراه رو وارد میکنم اصلا کد پیامک نمیاد

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۹ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام مشکلتون را از طریق پشتیبانی سایت با همکارانمون مطرح کنید تا کمکتون کنن .

فرم ارسال نظرات کاربر