اگر انجام تراکنش‌های مالی بین المللی بخشی از کسب و کار شما باشد، قطعا درگاه‌های پرداخت بین المللی پی پال، وب مانی، پرفکت مانی، اسکریل، نتلر و ... را می‌شناسید. اگر توجه کرده باشید، متاسفانه روز به روز تعداد کاربران وب مانی کاهش یافته و کاربران ناراضی از این سیستم پرداخت کم نیستند. بنابراین بسیاری از کاربران به دنبال راهی برای تبدیل وب مانی به پرفکت مانی هستند. به این دسته کاربران مژد می‌دهیم که در وب سایت paybis  این امکان برای شما فراهم شده است که کیف پول دیجیتال خود را از وب مانی به پرفکت مانی تبدیل کنید. با تراپی همراه شوید تا با نحوه‌ی انتقال پول از وب مانی به پرفکت مانی و به دنبال آن تبدیل وب مانی به پرفکت مانی آشنا شوید.

چگونگی تبدیل وب مانی به پرفکت مانی

پیش‌تر گفتیم، از آنجایی که کاربران اخیرا از وی مانی شاکی هستند و تعداد نقل و انتقالات ارزی با وب مانی نیز رو به کاهش است، بسیاری از کاربران و صاحبان کیف پول‌های وب مانی تصمیم گرفته‌اند کیف پول دیجیتال وب مانی خود را به پرفکت مانی تبدیل کنند. ما در این مقاله به چگونگی تبدیل وب مانی به پرفکت مانی از طریق وب سایت paybis پرداخته‌ایم. برای این منظور مراحل زیر را گام به گام طی کنید.

چگونگی تبدیل وب مانی به پرفکت مانی

مراحل تبدیل وب مانی به پرفکت مانی

مرحله اول : اگر قصد انتقال پول از وب مانی به پرفکت مانی را دارید، در مرحله اول لازم است که در سایت paybis به آدرس https://paybis.com وارد شوید و یک حساب کاربری ایجاد نمائید و سپس به اکانت خود لاگین کنید.

مرحله دوم : در سایدبار سمت چپ، بر روی گزینه‌ی Neteller کلیک کنید. با این عمل در واقع شما Neteller را به عنوان متد پرداخت انتخاب نموده اید.

مرحله سوم : در سایدبار سمت راست بر روی گزینه Perfect Money کلیک کنید. در این مرحله شما کیف پول خود را به پرفکت مانی تغییر می دهید و در واقع کیف پول پرفکت مانی خود را شارژ می نمائید.

خوب است بدانید که، در صفحه ی فعلی شما می‌توانید مقادیر موجودی حساب و مبلغی که دریافت خواهید کرد را با کسر کارمز، مشاهده کنید. در صورتی که مقادیر نوشته شده از نظر شما مورد قبول است، دکمه‌ی START TRANSACTION را کلیک نمائید.

مرحله چهارم : در این مرحله برای انتقال پول از وب مانی به پرفکت مانی پس از انتخاب دکمه‌ی START TRANSACTION شما به صفحه‌ی دیگری ارجاع داده می‌شوید که شبیه یک فرم است و از شما می خواهد تا اطلاعاتی را وارد نمائید. این اطلاعات جهت تائید اعتبار شما می باشد. در این صفحه شما باید آدرس پرفکت مانی خود را وارد نمائید.

مرحله پنجم : پس از پر کردن فرم و کامل کردن اطلاعات لازم برای تائید اعتبارتان، برای اداکمه فرایند انتقال پول از وب مانی به پرفکت مانی دکمه‌ی CONTINUE را کلیک کنید.

در حقیقت شما از طریق Neteller کیف پول پرفکت مانی خود را به جای کیف پول وب مانی، شارژ کرده‌اید. به این ترتیب با مراحل شارژ پرفکت مانی با استفاده از Neteller و نحوه انتقال پول از وب مانی به پرفکت مانی آشنا شدید.

پس متوجه شدید که هنوز هم امکان تبدیل وب مانی به پرفکت وجود دارد و شما به آسانی با مراجعه به سایت paybis می‌توانید از طریق Nettller این کار را انجام دهید.

انتقال پول از وب مانی به پرفکت مانی

نحوه انتقال از پرفکت مانی به وب مانی

ناگفته نماند که وب مانی و پرفکت مانی هر دو از جمله درگاه های پرداخت ارزی محبوب به خصوص در میان کاربران ایرانی می باشد، به این دلیل که هیچ قوانینی مبنی بر تحریم کاربران در این دو وب سایت وجود ندارد.

به همین دلیل هنوز هم افرادی هستند که تراکنش های مالی و پرداخت های ارزی خود را از طریق وب مانی انجام می دهند و حتی در برخی از موارد ترجیح می دهند که پس از انتقال از پرفکت مانی به وب مانی پرداخت های ارزی خود را انجام دهند. اگر شما نیزاز آن دسته افراد هستید که قصد انتقال از پرفکت مانی به وب مانی را دارید، مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

مرحله اول : در وب سایت تراپی برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن از طریق لینک زیر، برای نقد کردن پرفکت مانی درخواست دهید.

برای درخواست نقد کردن پرفکت مانی کلیک کنید!

پس از ثبت درخواست، بررسی های لازم انجام شده و معادل ریالی حساب پرفکت مانی، به حساب بانکی شما واریز می شود.

مرحله دوم : در این مرحله لازم است که برای خرید وب مانی در خواست دهید و یا به عبارتی حساب وب مانی خود را با آن مبلغ شارژ نمائید. که می توانید درخواست شارژ حساب وب مانی را از طریق لینک زیر نیز به ما اعلام نمائید.

برای درخواست شارژ وب مانی کلیک کنید!

به این ترتیب برای انتقال از پرفکت مانی به وب مانی ابتدا لازم است که برای فروش پرفکت مانی اقدام نمائید و پرفکت مانی را نقد کرده و سپس برای خرید وب مانی اقدام نمائید و حساب وب مانی خود را شارژ کنید.

کلام پایانی

بنابراین کاربران گرامی وب مانی که با مشکلاتی در استفاده از کیف پول دیجیتال وب مانی مواجه شده‌اند و همچنین با وجود کارمزد زیاد آن دیگر تمایلی به ادامه‌ی استفاده از این کیف پول دیجیتال ندارند، به سادگی می‌توانند وب مانی را به پرفکت مانی تبدیل کنند.

امکان تبدیل وب مانی به پرفکت مانی در سایت  paybis وجود دارد. برای این منظور شما می‌توانید از طریق Nettller ، به تبدیل وب مانی به پرفکت مانی بپردازید. همچنین برای شما عزیزان گفتیم که چگونه می توانید انتقال ار پرفکت مانی به وب مانی داشته باشید و به جای استفاده از درگاه پرداخت پرفکت مانی از وب مانی استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم راه حلی به شما ارائه دهیم که از طریق آن بتوانید کیف پول دیجیتال وب مانی را به پرفکت مانی و انتقال پول از وب مانی به پرفکت مانی را داشته باشید؛ و بالعکس گفتیم که چگونه می توانید انتقال از پرفکت مانی به وب مانی را انجام دهید. امید است مطالبی که در این مقاله برای شما گفتیم مورد توجه و رضایت شما گرامیان قرار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید : تفاوت وب مانی با پرفکت مانی

اگر پس از مطالعه‌ی این مقاله یا دیگر مقالات ما به نکته‌ی مبهم، سوال و یا مشکلی برخورد کردید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی به کلیه‌ی سوالات شما با کمال میل و در اسرع وقت پاسخگو هستند.

در صورتی که شما دوست عزیز در گذشته تجربه‌ی استفاده از کیف پول دیجیتال وب مانی و پرفکت مانی را داشته‌اید و با مشکلاتی مواجه شده‌اید و تجربیات مفیدی کسب نموده‌اید، اطلاعات ارزشمند خود را از طریق کامنت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار 06 دی 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    هادی احمدی ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر این مواردی ک فرمودین اصلا داخل سایت paybis.com نیست.

فرم ارسال نظرات کاربر