اگر عده‌ای از بستگان یا دوستان شما در خارج از کشور به سر می‌برند و شما متناوبا برای نقل و انتقالات مالی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی استفاده می‌کنید، یا به دلیل شرایط کسب و کار شما، انتقال پول از طریق درگاه‌های پرداخت نظیر پی پال، اسکریل و ... را به دفعات زیاد انجام می‌دهید، خوب است با مهم‌ترین سیستم‌های پرداخت ارزی الکترونیکی بین المللی آشنا شوید. مانی گرام یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی می‌باشد که بد نیست با آن هم آشنا شوید. در ادامه با تراپی همراه شوید تا اطلاعات مفیدی را در مورد سیستم پرداخت مانی گرام برای شما بیان کنیم.

تاریخچه‌ی مانی گرام

سابقه‌ی مانی گرام بر می‌گردد به سال 1940 زمانی که شرکت Minneapolis of Travelers Express تاسیس شد. این شرکت به سفارشات مالی و پرداخت‌های الکترونیکی اختصاص داد شده بود. در سال 1998 شرکت مادر Travelers Express که Viad Corp می‌باشد، سیستم پرداخت مانی گرام مستقر در Denver را خرید تا مانی گرام فعلی را تاسیس کند. در حال حاضر مانی گرام توسط OFX که یک سرویس مبادله‌ی خارجی بسیار قابل اعتماد است، و در سراسر دنیا دارای شعبه می‌باشد، حمایت می‌شود.

مانی گرام

درباره‌ی مانی گرام

مانی گرام به عنوان یک نهاد تجاری عمومی، دومین شرکت تبادلات مالی در دنیا می‌باشد که در سال حدود 1.45 بیلیون دلار درآمد دارد. با بیش از 350،000 نمایندگی در بیش از 200 کشور در سراسر جهان ، MoneyGram یک برنامه گسترش تهاجمی را دنبال می‌کند تا از رشد و موفقیت مداوم اطمینان حاصل کند. MoneyGram و همچنین نمایندگان آن در سراسر جهان ، طیف وسیعی از گزینه‌های پرداخت آنلاین ، پرداخت با تلفن همراه ، واریز به حساب و استفاده از دستگاه‌های خودپرداز را نیز ارائه می‌دهد.

امنیت مانی گرام

برای بسیاری از کاربران این سوال وجود دارد که آیا سیستم پرداخت الکترونیکی مانی گرام امن است؟ برای پاسخ به این سوال خوب است شما را با چگونگی محافظت از پول شما در مانی گرام بپردازیم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

مانی گرام در همه‌ی این سال‌ها محافظت از اطلاعات بانکی شما کاربران را هنگام انجام تراکنش‌ها، در اولویت قرار داده است. برای این منظور سال‌هاست که محافظ‌‌ های امنیتی را نصب کرده است تا از طریق آن‌ها به مراقبت از سرمایه کاربران خود بپردازید. در ادامه به بیان این موارد خواهیم پرداخت.

انواع موارد ضمانت امنیتی مانی گرام

  • تاسیس و مجوز : مانی گرام در سال 1940 تاسیس شد و هم اکنون یک سیستم انتقال پول مجاز است که میلیون‌ها نقل و انتقالات پول با استفاده از آن در سراسر دنیا با موفیت انجام می‌شود.
  • امکان پیگیری تراکنش‌ها :  شما به راحتی با استفاده از وارد کردن نام خانوادگی خود، به همراه شماره‌ی ارجاعی که قبلا برای شما ارسال شده است، می‌توانید تراکنش‌های خود را پیگیری نمائید.
  • امکان برقراری یک ارتباط امن : با در نظر گرفتن معیارهای تکنیکال و فیزیکال امنیتی که توسط شرکت Entrust تائید شده است، امکان برقراری ارتباط  کاربر با سیستم مانی گرام فراهم شده است.
  • مسئولیت پذیری و تعهد در قبال خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهد.

مانی گرام

سوالی که برای بسیاری از مشتریان به دفعات پیش می‌آید این است که، اگر متوجه هر گونه فعالیت مشکوکی در مانی گرام شدیدم، چگونه می‌توان آن را به شرکت مانی گرام اعلام کرد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم که مانی گرام به هیچ عنوان برای شما تائیدیه پسورد، جزئیات تراکنش و اطلاعات شخصی را ارسال نخواهد کرد. بنابراین چنانچه ایمیلی با نام مانی گرام دریافت کردید با چنین محتواهایی به هیچ عنوان ایمیل را پاسخ ندهید. اما اگر با مشکل خاصی در هر زمینه مواجه شدید که باعث نگرانی شما شد، می‌توانید از طریق شماره تلفن : 1-800-926-9400 با مرکز پشتیبانی مشتریان مانی گرام تماس بگیرید و مشکل خود را با آن‌ها مطرح نمائید.

سخن آخر

 مانی گرام نیز یکی دیگر از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی است که دارای ویژگی‌های امنیتی قابل قبولی می‌باشد و اطلاعات بانکی و شخصی کاربران در آن به خوبی محافظت می‌شود.

در این مقاله شما را با مانی گرام ، یکی دیگر از سیستم‌های پرداخت آنلاین آشنا کردیم. امید است مطالبی که ارائه شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا چنانچه به سوال یا مشکلی برخورد کردید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

از اینکه همواره با ما همراه هستید از شما کمال تشکر را داریم.   

تاریخ انتشار 19 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر