یکی از چالش هایی که مدیران سایت ها با آن روبرو هستند ، افزایش بازدید وب سایت شان است که برای این منظور باید ترافیک سایت خود را افزایش دهند و با ایجاد ترافیک و جذب مخاطب و مشتری آمار بازدید سایت خود را بالا ببرند. البته این کار به زبان آسان است و برای ایجاد ترافیک، یک مدیر وب سایت باید به اندازه کافی تلاش کند تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد. یک راه کار برای افزایش ترافیک سایت  استفاده از سرویس تبادل ترافیک Traffic Exchange است. اما سوال این است که آیا استفاده از تبادل ترافیک Traffic Exchange به منظور افزایش ترافیک سایت کار درستی است؟ برای کسب اطلاعات در این زمینه  با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : نکات مهم فروم مارکتینگ (بازاریابی فروم ها) برای افزایش ترافیک وب سایت

تبادل ترافیک Traffic Exchange چیست؟

تبادل ترافیک Traffic Exchange یک سرویس آنلاین است که در آن وب مسترها می توانند وب سایت های خود را تبلیغ کنند. این تبلیغ نیازمند این است که وب مسترها  به بازدید از وب سایت های یکدیگر بپردازند و ایجاد ترافیک کنند.

تبادل ترافیک Traffic Exchange

سرویس تبادل ترافیک Traffic Exchange چگونه کار می کند؟

به طور خلاصه می توان گفت، هنگامی که سیستم تبادل وب سایت شما را پذیرفت ، از شما خواسته می شود که به وب سایت های سایر وب مسترها مراجعه کنید و با بازدید از این وب سایت ها ، آمار بازدید آن ها افزایش پیدا خواهد کرد. در عوض ، وب سایت شما برای بازدید سایر مدیران سایت قابل مشاهده می شود.

استفاده از سرویس تبادل ترافیک در سایت HitLeap

از طریق وب سایت HitLeap می توانید از سرویس تبادل ترافیک استفاده کنید. HitLeap  یک وب سایت است که یک تبادل رایگان ترافیک برای وب مستران فراهم می کنیم تا بتوانند به وب سایت های تازه کار دسترسی پیدا کنند و از آن ها بازدید کنند.

برای این منظور شما به یک برنامه مشارکت وارد خواهید شد که در آن ملزم به مشاهده وب سایت های سایر مدیران وب خواهید شد. به همین ترتیب ، این هزاران مدیر وب نیز برای مشاهده از وب سایت شما ملزم خواهند شد.

برای وب مسترهایی که وقتی برای شرکت در برنامه تبادل ترافیک را ندارید نیز پکیج هایی در وب سایت HitLeap ارائه شده است که می توان آن را خریداری کرد که از طریق این پکیج، آن وب مستر نیازی نیست که خودش در برنامه تبادل ترافیک شرکت کند. اطلاعات بیشتر در مورد این پکیج ها در وب سایت HitLeap وجود دارد.

حال که با تبادل ترافیک Traffic Exchange آشنا شدید و از نحوه ی عملکرد آن آگاه شدید، سوال این است که آیا استفاده از این روش برای افزایش آمار بازدید سایت ها، روش مناسبی است؟ در ادامه به ذکر پاسخ این سوال پرداخته ایم.

تبادل ترافیک Traffic Exchange

آیا از سرویس تبادل ترافیک استفاده کنیم؟

از یک منظر استفاده از سرویس تبادل ترافیک می تواند برای همه یک وضعیت برد-برد محسوب شود. این سیستم به طور خودکار مجموعه جدیدی از وب سایت ها را برای بازدیدكنندگان جهت ایجاد ترافیك به یك شركت كننده، ارائه می دهد. هر وب مستر هنگام مشاهده وب سایت های اداره شده توسط سایر وب مسترها اعتبار دریافت خواهد کرد. سپس این اعتبارات ، به حساب مدیر وب سایت واریز می شود که این اعتبارات برای انتقال بازدید به وب سایت های مدیر وب استفاده می شود.

از سوی دیگر عده ای از وب مسترها نظر مثبتی در مورد استفاده از سرویس تبادل ترافیک Traffic Exchange ندارند. به این علت که آن ها معتقدند، ایجاد ترافیک از طریق این سرویس در وب سایت ها هدفمند نیست و در نهایت صاحبان وب سایت ها یا همان وب مسترها به سود قابل توجهی نخواهند رسید و این روش، روش مناسبی برای افراد حرفه ای نیست، به این علت که در دراز مدت به علت عدم هدفمندی سرویس تبادل ترافیک، حتی سئو سایت شما ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد و این اصلا به نفع وب مسترها نیست.

کلام آخر

در این مقاله مطالبی را در مورد یکی از سرویس های موجود که به افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند ارائه کردیم به نام سرویس تبادل ترافیک Traffic Exchange و از چگونگی عملکرد این سرویس شما را آگاه کردیم. همچنین گفتیم که چگونه می توان از طریق وب سایت HitLeap از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید.

به علاوه شما را از نظر دو گروه وب مستر و اینکه استفاده از سرویس تبادل ترافیک کار درستی است یا نه، شما راآگاه کردیم.

امید است مطالب ذکر شده توانسته باشد بر اطلاعات مفید شما در مورد سرویس Traffic Exchange بیافزاید.

تاریخ انتشار 20 آبان 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر