اگر دوست دارید به خاطر انجام کارهای روزمره خود در نت ، امتیاز دریافت کنید، این مقاله را تا آخر به دقت مطالعه کنید. تراپی در این مقاله به معرفی برنامه ی مایکروسافت ریواردز که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است، پرداخته است. با ما باشید تا با Microsoft Rewards بیشتر آشنا شوید.

حتما بخوانید : 

مرورگر جدید مایکروسافت (Micrisoft Edge) با بدافزارهای ماینینگ مقابله می کند

کسب درآمد از اینترنت : معرفی بهترین سایت های کلیکی

CPC و معرفی سایت های کسب درآمد بازی های آنلاین

مایکروسافت ریواردز ) Microsoft Rewards ( چیست؟

مایکروسافت ریواردز یک برنامه ی رایگان است و به شما برای انجام کارهای روتین روزانه در نت مثل سرچ در مرورگر Bing.com یا خرید آنلاین از Microsoft Stone در ویندوز 10 و همچنین استفاده از مرورگر Microsoft Edge ، امتیاز می دهد.

سپس شما موفق به دریافت کارت هدیه می شوید و می توانید از فروشگاه های منتخب خرید کنید، از تخفیف های ویژه بهره مند شوید و ... . اما قطعا می پرسید برای استفاده از مایکروسافت ریواردز ) Microsoft Rewards ( از کجا شروع کنیم؟ پاسخ این است که شما باید اکانت داشته باشید. در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه آورده ایم. همچنان همراه ما باشید.

مایکروسافت ریواردز

ایجاد اکانت یا حساب کاربری برای استفاده از مایکروسافت ریواردز

برای بهره مندی از امکانات برنامه ی ریواردز لازم است که ابتدا در سایت Microsoft Rewards  اکانت ایجاد کنید. ساخت حساب کاربری در این وب سایت رایگان است.

لازم به ذکر است که، سعی کنید مرورگر خود را Microsoft Edge انتخاب کنید، به این دلیل که مایکروسافت از همان ابتدا برای استفاده از این مروگر شروع به امتیازدهی می کند.

چگونه در مایکروسافت ریواردز ) Microsoft Rewards ( امتیاز بگیریم؟

شما می توانید با ورود به اکانت خود لیستی از کارایی که می توانید انجام دهید و به ازای انجام آن ها امتیاز کسب کنید را ببینید. این فعالیت ها شامل : انجام یکسری تست، نظرسنجی و ... می باشد که توسط مایکروسافت مشخص شده است.

پس از انجام آن کارها در کنار لینک مربوط به آن علامت تیک ظاهر می شود و امتیاز آن به شما تعلق می گیرد. در آخر می توانید صفحه ی حساب کاربری را رفرش کنید و مجموع امتیازهای خود را مشاهده کنید.

مشخص کردن اهداف در مایکروسافت ریواردز

نکته ای وجود دارد این است که مایکروسافت ریواردز بعد از چند مرحله کاری که انجام می دهید، از شما می خواهد که اهدافی را برای خود مشخص کنید که این اهداف در قسمت Your Goal مشخص می شود. با ورود به صفحه ی اهداف یا Goals Page شما می توانید اهداف پیشنهادی که توسط این برنامه مشخص شده است را مشاهده کنید و از میان آن ها هدف گذاری یا Set Goal کنید.

پس از اینکه هدفی را مشخص کردید، می توانید تعییم کنید که در ازای آن چه نوع جایزه ای دریافت کنید. جوایزی نظر کارت هدیه، کمک به خیریه، شرکت در قرعه کشی و ... .

مایکروسافت ریواردز

به علاوه امکان حذف اهداف نیز برای شما وجود دارد. برای این منظور باید به صفحه اصلی ریواردز باز گردید و Remove Goal انجام دهید.

اما علاوه بر روش هایی که گفته شد، شما می توانید مطابق آنچه در ابتدای مقاله گفته شد، به ازای انجام فعالیت های روزمره خود در نت از مایکروسافت ریواردز ) Microsoft Rewards ( امتیاز کسب کنید.

به طور مثال با جستجوی نت از طریق مرورگر Bing ، استفاده از جعبه ی جستجوی Taskbar در ویندوز 10 ، خرید از فروشگاه مایکروسافت، یا حتی به ازای بازی در Xbox از مایکروسافت ریواردز امتیاز دریافت کنید.

مشاهده وضعیت خود در Rewards Status

در حساب کاربری خود، در بخش Rewards Status می توانید وضعیت خود را مشاهده کنید و از روند کار و امتیازاتی که دریافت کرده اید مطلع شوید. در این بخش، قسمتی به Your Progress اختصاص داده شده است که کلیه ی جوایز شما در ان قرار داده شده است.

کلام آخر

 برنامه ی مایکروسافت ریواردز ) Microsoft Rewards ( به صورت رایگان برای کاربران اینترنت توسط شرکت مایکروسافت در نظر گرفته شده است که از طریق آن کاربران می توانند برای سرچ در Bing.com ، بازی در Xbox ، استفاده از مرورگر Edge برای انجام جستجوهای روزانه خود در نت، به علاوه انجام تست و نظرسنجی، خرید از فروشگاه آنلاین مایکروسافت و ... امتیاز و سپس گیفت کارت دریافت کنید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات خود را مطرح نمائید. همکاران و مشاوران ما در تیم تراپی با کمال میل پاسخگوی کلیه ی سوالات شما خواهند بود.

تاریخ انتشار 07 بهمن 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    آقامجتبی ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر.
    من برای گرفتن یک اشتراک یک ماهه ی گلد اقدام کردم با همین سرویس rewards، ولی از من شماره ی تلفن خواسته جهت فرستادن کد.
    از شماره ی مجازی استفاده کردم، متاسفانه قبول نکرد و گفت مشکلی به وجود اومده و ازین حرفا.
    راهکاری دارید که بتونیم استفاده کنیم ؟

  • تصویر آواتار
    مبین ۱۵ امرداد ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ببخشید امکان گرفتن گیفت کارت play station هم از این طریق هست؟

فرم ارسال نظرات کاربر