علاقه مندان به دنیای ارزهای دیجیتال قطعا بیت کوین، اتریوم و سایر رمز ارزها را به خوبی می شناسند و با ترید ارزهای دیجیتال و مزیت های آن آشنایی دارند. دوستان آیا ارز دیجیتال کیو Initiative Q را می شناسید؟ به احتمال زیاد شما تنها نام این ارز دیجیتال را شنیده اید. پس در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما عزیزان را با مطالب جالبی در مورد ارز دیجیتال کیو Initiative Q آشنا کنیم.

معرفی ارز دیجیتال کیو Initiative Q

در حقیقت Initiative Q یک شبکه پرداخت است که ارز دیجیتال خصوصی خود را با نام ارز دیجیتال کیو Initiative Q ایجاد می کند. این شبکه پرداخت، خود را به عنوان شبکه پرداخت فردا معرفی می کند و ارز رمزنگاری شده ای متمرکز و خصوصی ایجاد کرده است. هدف این تیم از ارائه Initiative Q ساختن یک رومز ارز جهانی می باشد که می تواند در هر نقطه از دنیا مورد استفاده قرار بگیرد.

ارز دیجیتال کیو Initiative Q

ایده ساخت ارز دیجیتال Q توسط کارآفرین Saar Wilf ارائه شد. این شخص یک متخصص باتجربه در بخش پرداخت ها می باشد. سار ویلف نیز استارتاپی راه اندازی کرد که در نهایت با دریافت مبلغ مناسبی از پی پال، به این شرکت پرداخت ارزی فروخته شد.

معرفی توکن ارز دیجیتال کیو Initiative Q

توکنی که توسط این شرکت توزیع می شود Q Token نام دارد. Q توکنی است که قرار است به عنوان توکن اصلی این پروتکل پرداختی باشد که این توکن متمرکز و خصوصی در پلتفرم Initiative Q مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

البته توکن کیو هنوز از ازش چندانی برخوردار نیست، اما در آینده قرار است ارزشی معادل با 1 دلار به آن اختصاص داده شود.

در حقیقت توکنی که هم اکنون توسط این شرکت توزیع می شود عملاً بی ارزش است و ترید این ارز دیجیتال در هیچ یک از بازارهای ارز دیجیتال هنوز آغاز نشده است و نتیجه این است که در این مرحله توکن کیو بی ارزش است.

اما دلیل توزیع توکن کیو این است که این شرکت در تلاش است تا شبکه ای از کاربران را قبل از شروع کار محصول خود جذب کند.

چرا ارز دیجیتال ارز دیجیتال کیو Initiative Q ارائه می شود؟

هدف از طرح ابتکاری ارز دیجیتال کیو Initiative Q ایجاد یک واحد پولی جهانی است که بتواند در هر کجا و در هر مکان مورد استفاده قرار گیرد. این تیم قصد دارد ارز رمزنگاری شده ای را بسازد که بتواند ابتدا توسط جامعه ارزهای دیجیتال پذیرفته شود.

در حال حاضر جامعه ارزهای دیجیتال در مورد این پروژه بلاتکلیف است زیرا مطمئن نیستند که آیا این پیشنهاد مقدماتی برای شرکتی که قصد دارد آینده ای موفق برای دراز مدت داشته باشد پایدار است یا خیر.

ارز دیجیتال کیو Initiative Q

دلیل دیگری که جامعه رمز ارزها در مورد بلاتکلیفی کلاهبرداری یا انقلابی بودن این پروژ بلاتکلیف دارد، این است که در ابتدا پیشنهاد مقدماتی این شرکت به عنوان یک طرح سریع ثروتمند شدن به نظر خوب می رسد؛ اما جامعه و بازار ارزهای دیجیتال تا کنون طعمه بسیاری از این قبیل شرکت ها شده است.

آینده ارز دیجیتال کیو Initiative Q چه خواهد شد؟

از چند ماه گذشته تا کنون هیچ هیاهو و هیجانی در ارتباط با ارز دیجیتال Q وجود نداشته است. بر اساس گزارش اخیر وب سایت This is money با توجه به جدول زمانی در وب سایت شرکت ، بیان می کند انتظار می رود از "اواخر سال 2021 و به بعد" راه این رمز ارز رسما راه اندازی شود.

طی یکی از مصاحبه هایی که اخیرا با ویلف با فوربس در ژوئن سال جاری انجام شد، او اعتراف کرد که Q هنوز در مورد رابط برنامه شبکه پرداخت ها و همچنین نحوه استفاده از آن توسط خرده فروشان و کسانی که در شبکه ثبت نام کرده اند ، فکری نکرده است.

کلام آخر

در مقاله ای که پیش رو دارید مطالبی را در مورد یک رمز ارز جدید به نام ارز دیجیتال کیو Initiative Q ارائه کردیم. هنوز در مورد آینده این ارز دیجیتال اطلاعات مشخصی در دست نمی باشد. اما سازندگان این ارز دیجیتال با هدف ارائه یک رمز ارز جهانی که در هر جای دنیا قابل استفاده باشد، این پروژه را آغاز کرده اند.

و همچنین میتوانید برای خرید انواع ارزهای دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 13 آبان 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر