کاربران زیادی نیاز به تراکنش های بالای وبمانی دارند اما نمی توانند این کار را انجام دهند. ما همیشه پیشنهاد می کنیم که نوع پاسپورت تان را به پرسونال ارتقاء دهند. یکی از پاسپورت هایی که برای فرمال پاسپورت صادر می شود، پرسونال پاسپورت وبمانی است. این پاسپورت از اصلی ترین انواع پاسپورت ها می باشد. برای دریافت پرسونال پاسپورت وبمانی، نیاز به بررسی اطلاعات و مدارک است.

پرسونال پاسپورت وبمانی

WM-passport یک سند هویت دیجیتال است که توسط امضای دست نویس اعضای WebMoney Transfer تأیید شده است. پاسپورت در وب مانی، اطلاعات شخصی دارنده حساب شامل نام کامل، گذرنامه و اطلاعات تماس را نگهداری می کند. گذرنامه نشان می دهد که چطور صاحب WMID به استفاده از سیستم مرتبط شده است. روش صدور گواهینامه آسان است و فرصت های بیشتری برای کار با WebMoney فراهم می کند.

پاسپورت پرسونال یا شخصی اصلی ترین پاسپورت WebMoney Transfer است. برای دریافت پاسپورت پرسونال نیاز به ثبت گذرنامه اصلی و تائید آن از طرف وب مانی می باشد. جهت گرفتن پاسپورت پرسونال، فقط یکبار می توانید از گذرنامه تان استفاده کنید؛ یعنی نمی توان از یک گذرنامه برای دریافت بیش از یک پاسپورت پرسونال استفاده کرد.

مراحل گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی

1. ابتدا پاسپورت formal یا initial را دریافت کنید. (برای آشنایی با فرمال پاسپورت وبمانی و نحوه گرفتن آن، کلیک کنید)
2. نامه تائید گذرنامه را چاپ کرده و تکمیل فرمائید.
3. مراحل ثبت نام را انجام دهید و یک وقت ملاقات تعیین کنید.
4. در زمان از قبل تعیین شده، نامه و فتوکپی گذرنامه خود را ارسال نمائید.
5. شما همچنین می توانید نامه را تأیید کنید و آن را از طریق اداره پست برای اداره تأیید وبمانی ارسال کنید.

برای ثبت نام و تعیین وقت ملاقات، کلیک کنید!

 

گذرنامه شخصی یا همان پرسونال پاسپورت وبمانی ، پس از چک کردن جزئیات پاسپورت تان و مجاز شناخته شدن آن از طرف متخصصان مربوطه در وب مانی، صادر می شود. امیدوارم آموزش امروز، رضایت شما را کسب کرده باشد. با مطالعه آموزش تبدیل الیاس به فرمال پاسپورت نیز می توانید در صورت تمایل ارتقاء حساب وب مانی تان را انجام دهید.

تاریخ انتشار 22 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر