شرکت وب مانی به تازگی فرآیند احراز هویت را با نام VideoID ایجاد کرده که با استفاده از آن مراحل انجام کار تنها چند دقیقه زمان می‌برد. VideoID سریع‌ترین و راحت‌ترین گزینه برای دریافت  امنیت حساب‌های کاربری و امکانات حساب کاربری وب مانی می‌باشد. در صورت نیاز به فرآیند احراز هویت ویدئویی وب مانی با استفاده از VideoID با تراپی همراه باشید.

آشنایی با شرکت پرداخت وب مانی

وب مانی یک سیستم انتقال پرداخت الکترونیکی آنلاین و قابل اعتماد است که از سال 1998 در روسیه شروع به فعالیت کرده است. دارایی اساسی واحدهای وب مانی توسط یک شبکه جهانی از شرکت‌ها نگهداری می‌شود که به عنوان ضامن سیستم پرداخت عمل می‌کند. استفاده محدود از وب مانی نیاز به مدارک شناسایی خاصی ندارد اما برای افزایش تراکنش‌ها باید مدارک خود را برای این سیستم انتقال پرداخت نمایید تا میزان سطح پاسپورت وب مانی شما تعیین گردد.

احراز هویت ویدئویی وب مانی

احراز هویت ویدئویی وب مانی با استفاده از VideoID

VideoID یک ضبط ویدئویی در سیستم انتقال وب مانی است که نیاز به یک کامپیوتر یا گوشی همراه مجهز به دوربین دارد. برای استفاده از این فرآیند، باید در حین ضبط، صفحه اول گذرنامه شهروندی همراه با صورت خود را (یا سایر مدارک شناسایی) نشان داده و با صدای بلند متن توافق را بخواند.

مراحل ضبط  VideoID برای احراز هویت ویدئویی وب مانی

برای ضبط متن توافق VideoID باید این جملات را به کار ببرید:

  •  من ، (نام و نام خانوادگی شما و تاریخ تولد شما) تأیید می‌کنم که ثبت نام را با سیستم انتقال WebMoney تحت شماره شرکت کننده (شماره WMID خود را بیان کنید) توسط خودم ، به خواست خودم و به بهترین منافع خود انجام می‌دهم.
  • تأیید می‌کنم که من با کد سیستم انتقال وب مانی، توافق نامه‌های موجود در سیستم و داده‌هایی که در مورد خودم ارائه کرده‌ام، موافق بوده و تمام اقدامات ذکر شده را به صورت داوطلبانه و با اراده‌ی شخصی خود انجام می‌دهد.
  • هر یک از اقدامات مرتبط با کسب و کار و به کارگیری حقوق و ایجاد و انجام تعهداتی که تحت شماره شرکت من انجام می‌گیرد، با اراده‌ی من در نظر گرفته می‌شود.
  • تصدیق می‌کنم که من در صحت و سلامت عقلانی می‌باشم و تمامی عواقب اقدامات خود را در سیستم انتقال وب مانی در رابطه با معاملات با دیگر شرکت کنندگان در سیستم، از جمله موارد و سایر فرم‌های مفروضه می‌پذیرم.
  • من شرط عدم پذیرش هرگونه اقدام توسط اشخاص ثالث از طرف من، تحت نام و شماره مشارکت خود را تأیید کرده و مسئولیت شخصی کامل را در قبال هرگونه اقدامات بر عهده می‌گیرم.
  • این بیانیه توسط خود من (تاریخ و زمان) و در آدرس (آدرس مکان فعلی شما: کشور ، شهر / شهر ، خیابان ، خانه / شماره پلاک) می‌باشد سپس با امضای دست نویس خودم نیز این بیانیه را  امضا کنید.

احراز هویت ویدئویی وب مانی

جهت احراز هویت ویدئویی وب مانی کدام یک از مدارک شناسایی می‌تواند برای ضبط VideoID استفاده شود؟

  • برای احراز هویت ویدئویی وب مانی از طریق،VideoID باید مدارکی را که در پاسپورت وب مانی برای کارت شناسایی WMID ارسال کرده‌اید را در ویدیو نشان دهید.
  • در این ویدیو باید از مدارک اسکن شده‌ی گذرنامه‌ی شهروندی خود استفاده کنید، در صورتیکه نسخه اسکن شده یا عکس گذرنامه شهروندی خود را برای تأیید به وب مانی ارائه نکرده‌اید ، می‌توانید آن را از طریق لینک pasport.wmtransfer.com بارگذاری کنید. در بیشتر موارد ، تأیید در طی یک یا دو روز کاری مشروط  بر اینکه تمام الزامات ذکر شده برآورده شود، تکمیل می‌شود. مرکز تأیید حق دارد در صورت لزوم انجام این روند ، مدت زمان تأیید را تمدید کند.

مزایای استفاده از VideoID  برای احراز هویت ویدئویی وب مانی

  • VideoID را می‌توان در هر بخش از جهان و بدون در نظر گرفتن زمان و روز تعطیل فقط در چند دقیقه استفاده کرد.
  • برای استفاده از احراز هویت ویدئویی وب مانی با استفاده از VideoID تنها نیاز به یک شناسه ملی و وسیله‌ی مجهز به دوربین نظیر لپ تاپ و موبایل است.
  • VideoID جایگزینی مناسب برای مراجعه به مرکز تأیید وب مانی یا دفاتر اسناد رسمی برای اهداف شناسایی است.
  • VideoID به کاربران امکان می‌دهد هویت خود را تأیید کرده و به عنوان کاربر سیستم انتقال وب مانی، از مزایای بیشتری برخوردار شوند، به عنوان مثال کاربران با استفاده از این سیستم قادر به ارسال تراکنش‌های بالا و امکان برداشت وجه از کیف پول وب مانی خود می‌باشند.

VideoID گام بعدی در توسعه فناوری PhotoID است که توسط این شرکت در سال 2012 راه اندازی شد و تا به امروز بیش از نیم میلیون نفر از این گزینه استفاده کردند.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما کمال تشکر را داریم.

تاریخ انتشار 17 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    reza mahmoudi ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    درود بر شما
    آیا متن مورد نظر باید به زبان انگلیسی خوانده شود?

  • تصویر آواتار
    رضا ابراهیمی ۱۳ دی ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام دوست عزیز ، لطفا بفرمایید آیا باید به زبان خواصی مثل انگلیسی یا روسی اینها رو بگیم یا با زبان فارسی هم قبوله ؟

فرم ارسال نظرات کاربر