Upwork كه قبلا با نام Elance-oDesk شناخته مي‌شد، یک پلتفرم فريلنسري جهاني است كه در آن مشاغل و متخصصان مستقل از راه دور با یکدیگر همکاری می‌کنند. درسال 2015،Elance-oDeskبه عنوان Upwork معرفی شد. این مرکز درMountain View و سانفرانسیسکو، کالیفرنیا مستقر است.  Upworkدارای بيش از دوازده میلیون فریلنسر و پنج میلیون مشتری ثبت نام شده است. اين پلتفرم در حال حاضر با سالانه 3 ميليون شغل، بزرگ‌ترين بازار فريلنسري در دنيا است. به منظور كسب اطلاعات بيشتر از نحوه ثبت نام و كسب درآمد از سايت Upwork با تراپی در ادامه این مقاله همراه باشید.

Upwork

تاریخچه سایت Upwork

 Elance درسال 1999 توسط Beerud Sheth ،Srini Anumolu و Sanjay Noronha تاسیس شد. oDeskنیز درسال 2003 توسط ادیسه Tsatalosو Stratis Karamanlakis تاسیس شد. 18 ماه پس از تشكيل شركت مشترك Elance-oDesk شركت Upwork در 18 دسامبر 2013 تاسیس شد. با راه‌اندازی Upwork، پلتفرمoDesk به روزرسانی و دوباره معرفی شد و این شرکت اعلام کرد که پلتفرم Elanceطی چندسال آینده از رده خارج خواهد شد و نتیجه تنها یک بازار فریلنسری خواهد بود.

از مارس 2017 پلتفرم Upwork، حاوی 14 میلیون کاربر و 10.2 کاربر عادی در 180 کشور جهان با 1 بیلیون دلار درآمد ماهانه بود. این شرکت از زمان تأسیس در سال 1999، طی 10 دوره تأمین اعتبار سهام خصوصی 168 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

عملکرد پلتفرم  Upwork

 Upworkبه مشتریان اجازه می‌دهد تا از طریق اين پلتفرم با فريلنسرها و آژانس‌هاي مختلف مصاحبه و استخدام و کار کنند. اين پلتفرم شامل يك چت زمان واقعي است كه با هدف كاهش زمان لازم براي استخدام فريلنسرها در نظر گرفته شده است. این پلتفرم یک برنامه صفحه زمانی ارائه می‌دهد که به مترجمان اجازه می‌دهد تا زمان واقعی خود را در کار روی پروژه‌هاي تأیید شده، ردیابی کنند.

ثبت نام در سايت Upwork

اگر قصد دارید از Upwork به عنوان یک فریلنسر و به عنوان مشتری استفاده کنید، نیازی به ایجاد دو حساب جداگانه ندارید. بعد از ثبت نام می‌توانید یک حساب مشتری ایجاد کنید که بر اساس یک حساب کاربری آزاد انجام می‌شود.

علاوه بر این، ایجاد دو حساب کاربری منجربه ممنوعیت دائمی استفاده از هر دو حساب می‌شود. بنابراین اگر قبلا در Upworkحساب کاربری دارید، سعی نکنید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید (برای مثال، اگر درمشخصات قبلی خود اعتبار بدی دارید). اگر دسترسی به حساب قدیمی خود را ازدست داده‌اید (برای مثال رمز ورود خود را فراموش کرده‌اید) ،باید با پشتیبانی support.upwork .com تماس بگیرید.

مرحله بعدی وارد کردن نام و ایمیل است. نام و نام خانوادگی فقط باید با حروف لاتین (حروفانگلیسی) نوشته شود و با نام شما در گذرنامه مطابقت داشته باشند. Upwork می‌تواند از شما بخواهد مدارکی را برای تأیید هویت خود در آینده ارائه دهید. در غیر این صورت، لازم است که دقیقاً چگونگی ترجمه صحیح نام خود را به الفبای لاتین مشخص کنید. هر کشور قوانین ترجمه‌ای دارد، بنابراین باید آن را google کنید.

Upwork

شما باید یک ایمیل موجود و معتبر وارد کنید. پس از اولین مرحله ثبت نام، یک ایمیل تأیید صحت دریافت خواهید کرد و بدون آن نمی‌توانید ادامه دهید.

 Upworkتوصیه می‌کند از یک ایمیل برای ثبت نام استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر ایمیل با دامنه  gmail.com را وارد کنید و روی "Get Started" کلیک کنید، مستقیم به مرحله بعدی نمی‌روید، بلکه اخطاری دریافت می‌کنید که باید ازیک ایمیل کار و نه یک Gmail استفاده کنید.

تائید ایمیل و نام کاربری

حساب کاربری خود را تکمیل کنید

مهم است که اطلاعات معتبری را در مورد آدرس خود وارد کنید. رمز عبور باید 16 حرف با LARGE و نمادهای کوچک از الفبای انگلیسی و اعداد باشد. استفاده از نویسه‌های خاص (٪ # @! ...) توصیه نمی‌شود، زیرا ورود به دستگاه‌های تلفن همراه دشوار است. شما می‌توانید از خدمات آنلاین برای تولید رمزعبور، به عنوان مثال، passwordsgenerator.netاستفاده کنید. شما باید یک گذرواژه منحصر به فرد که در سایت‌های دیگر از آن استفاده نکردید وارد کنید، در غیر این صورت هنگام هک کردن سرویس‌های شخص ثالث، حسابUpworkشما نيز به خطر می‌افتد.

پس از مشخص کردن گذرواژه، Upwork دوباره از شما در مورد نقشی که می‌خواهید در پلتفرم انجام دهید سؤال خواهد کرد : مشتری یا یک فريلنسر آزاد.

و در نهایت بايد ايميل خود را تاييد كنيد. سپس مهارت‌ها، نيازها و به طور كلي اطلاعات خود را در پروفايل شخصي تان وارد نماييد.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 30 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر