اگر شما دوست عزیز به خرید آنلاین علاقه داشته باشید، قطعا فروشگاه‌های آنلاین نظیر دبنهامز، زاپوس، والمارت، میسیز و...را به خوبی می‌شناسید. آیا به خرید از فروشگاه‌های آنلاین ترکی نیز علاقه دارید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توان پرداخت هزینه خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب انجام داد؟ در این مقاله تا پایان با تراپی همراه شوید تا شما را با جزئیات بیشتری در این خصوص آشنا نمائیم.

آشنایی با بهترین فروشگاه‌های آنلاین ترکیه

بازار پوشاک ترک، یکی از بزرگ‌ترین بازارها در سراسر دنیا می‌باشد. در حقیقت ترکیه یکی از تولیدکنندگان بهترین و با کیفیت‌ترین انواع پوشاک در سراسر جهان است که به صورت آنلاین یا آفلاین و همچنین به صورت جزئی یا کلی و عمده به فروش می‌رسند. قبل از اینکه به چگونگی خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب بپردازیم، خوب است با برخی از این فروشگاه‌های اینترنتی ترکیه آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه شوید.

فروشگاه آنلاین Fimka Store

گروه Fimka فعالیت خود را در سال 1984 آغاز نموده است و یکی از  تولید‌کنندگان پوشاک زنانه با کیفیت بسیار عالی می‌باشد. در حقیقت اگر به دنبال یک وب سایت برای خرید پوشاک زنانه هستید Fimka درست‌ترین انتخاب است. هر نوع پوشاک زنانه در این وب سایت یافت می‌شود از جمله : لباس شب، تاپ، جین، کت و...

خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب

فروشگاه آنلاین CulpFashion

اگر در نظر دارید که از فروشگاهی خرید کنید که هر نوع پوشاکی در آن موجود باشد، ازجمله پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، بهتر است که وب سایت CulpFashion را برای خرید انتخاب کنید. این وب سایت همچنین اپلیکیشن موبایل را نیز برای کاربرانی که قصد خرید از طریق تلفن همراه را دارند، ارائه کرده است. شما با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود می‌توانید از این فروشگاه به آسانی خرید نمائید.

فروشگاه آنلاین Turkopt

این فروشگاه آنلاین نیز جز بهترین فروشگاه‌های آنلاین ترکیه محسوب می‌شود. در فروشگاه آنلاین Turkopt تنواع پوشاک بسیار زیاد است و این از ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است. همچنین سفارش محصولات این وب سایت بسیار آسان است و محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. از مهم‌ترین مشخصه‌های این وب سایت این است که محصولات آن همگی ترک هستند و با برند شناخته شده در سراسر جهان. همچنین قیمت‌ها در این وب سایت بسیار مناسب است و چنانچه به دنبال یک فروشگاه با قیمت‌های ارزان هستید، توصیه می‌شود که Turkopt را انتخاب نمائید.

فروشگاه آنلاین Wow-Wholesale

اگر به دنبال یک فروشگاه برای خرید عمده هستید، خرید از فروشگاه آنلاین Wow-Wholesale می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. در این فروشگاه امکان خرید محصولات برند اورجینال به صورت عمده وجود دارد. علاوه بر پوشاک، کلیه وسایل مورد نیاز شما و همچنین انواع کفش در این فروشگاه موجود می‌باشد.

فروشگاه آنلاین Whocit

چنانچه از فروشگاه اینترنتی Whocit خرید کنید، مطمئن باشید که محصول مورد نظر خود را با قیمیتی بسیار کمتر از دیگر فروشگاه‌ها خرداری نموده‌اید چرا که محصولات عرضه شده در این فروشگاه کاملا رقابتی و ارزان است. برای خرید از فروشگاه  Whocit کافیست تنها در سایت ثبت نام نمائید.

فرشگاه آنلاین Hepsiburada

این وب سایت آنلاین خرید پوشاک در ترکیه، با بیش از ده هزار تامین کننده، قادر به تامین نیازهای 50٪ از مشتریان خود که خارج از شهرهای بزرگ ترکیه هستند و همچنین بیش از 22 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در داخل ترکیه، به طور ماهانه می‌باشد.

خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب

هپسی بوردا نیز یک اپلیکیشن تلفن همراه دارد که دارای بیش از 9 میلیون دانلود است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد به طور مستقیم محصولات خود را از این وب سایت سفارش دهید. ثابت شده است که این فروشگاه با بیش از 36 گروه از محصولات ارائه شده در آن، غول بازار در ترکیه است.

از دیگر بهترین فروشگاه‌های آنلاین ترکیه می‌توان از Breshka ، DDFS و Clogs Clothing Supplier  نیز نام برد.

دوستان عزیز تا به این بخش از مقاله سعی کردیم شما را با برخی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین ترکیه آشنا نمائیم که می‌توانید با استفاده از کارت‌های شتاب از آن‌ها خرید نمائید. اما آیا می‌دانید چگونه؟ همچنان با ما همراه باشید.

پرداخت هزینه خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب

به منظور پرداخت هزینه خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب باید اینگونه عمل نمائید که :

ابتدا به سایت مورد نظر خود که آن را برای خرید آنلاین انتخاب نموده‌اید وارد شوید. پس از انتخاب محصول مورد نظر و طی نمودن مراحل خرید و رسیدن به مرحله‌ی پرداخت، لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام دهیم.

برای درخواست پرداخت هزینه خرید از سایت های ترکیه، کلیک کنید!

گرامیان، از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر