بر اساس بازخودرهایی که از گزارشی در زمینه‌ی میزان درآمد و مهارت‌های رشته‌ی آی تی از Global Knowledge در سال 2019 به دست آمده است، در این سال بیشترین درآمد مربوط به رشته‌هایی در ارتباط با پردازش ابری، امنیت سایبری، شبکه و مدیریت پروژه است. در میان آن‌ها، پردازش ابری و مدیریت پروژه بیشترین درآمد را دارا می‌باشد. علاوه بر این مدارک بین المللی دیگری نیز در زمینه آی تی وجود دارد که می‌توان با داشتن آن‌ها درآمد بالایی کسب کرد. در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما را با پر درآمد ترین مدارک بین المللی آی تی (IT) در سال 2019 آشنا نمائیم.

با پر درآمد ترین مدارک بین المللی آی تی (IT) در سال 2019 آشنا شوید

توجه داشته باشید که مدارکی که در ادامه ذکر خواهیم کرد در بیش از 100 گزارش و نظر سنجی مورد تائید قرار گرفته‌اند و از لحاظ آماری ثابت شده هستند.

پر درآمد ترین مدارک بین المللی آی تی (IT)

Google Certified Professional Cloud Architect

این مدرک یکی از پر درآمد ترین مدارک بین المللی آی تی (IT) در سال 2019 می‌باشد. از سال 2017 مدرک بین المللی فوق، این مکان را برای متخصصین آی تی فراهم کرده است که به عنوان معمار ابری بر روی پلتفرم GCP بتوانند مدرک بین المللی Google Certified Professional Cloud Architect را کسب نمایند. دارندهی این مدرک قادر خواهد بود به طراحی و توسعه و مدیریت یک معماری ابری قابل اعتماد، مقیاس پذیر و امن با استفاده از تکنولوژی های پلتفرم گوگل کلود (GCP) بپردازند. امسال اولین سالی است که این مدرک، جز لیست پر درآمد ترین مدارک قرار گرفته است. در کل شغل های مرتبط با پردازش ابری بیش از 100000 دلار در سال در ایالات متحده درآمد دارد. برای کسب این مدرک بایستی توانایی تشخیص بهترین معماری ابری، برای عملکرد بهتر یک سناریو را داشته باشید.

Project Management Professional (PMP)

این مدرک توسط موسسه PMI ارائه شد و یکی از مهم ترین مدارک صنعتی برای مدیریت پروژه محسوب می‌شود. با کسب  این مدرک و مهارت‌های لازم  این امکان برای کارمندان و مشتریان فراهم می‌شود تا تجربیات و دانش لازم برای برنامه‌ریزی و تحویل پروژه را کسب نمایند. مدرک PMP مشخص می‌کند که چه کسی صلاحیت انجام پروژه برای یک موسسه صنعتی را خواهد داشت. میزان در آمد برای فعالیت در این مهارت و با در دست داشتن مدرک PMP حدود 135.798 دلار است.

Certified scrumMaster

یکی از پر درآمد ترین مدارک بین المللی آی تی (IT) مدرک Certified scrumMaster می‌باشد که نشان دهنده‌ی این است که دارنده‌ی آن با متودولوژی Agile Scrum آشنا است و با مهارت کامل می‌تواند این متودولوژی را به کار ببندد. دارنده‌ی این مدرک درآمدی در حدود 135.441 دلار خواهد داشت. با استفاده از این مهارت می‌توان یک تیم را برای انجام کار گروهی هدایت کرد و در سطوح بالاتر پلتفرم Scrum را به آ ن‌ها آموزش داد.

پر درآمد ترین مدارک بین المللی آی تی (IT)

AWS-Certified Solution Architect

این مدرک یکی دیگر ازپر درآمد ترین مدارک بین المللی آی تی (IT) می‌باشد که دارنده‌ی آن توانایی طراحی و توسعه‌ی سیستم‌های مقیاس پذیر بر روی AWS را خواهد داشت. در حال حاضر بازار کار به متخصصانی با مدرک AWS-Certified Solution Architect نیاز دارد. در آمد آن حدود 132.84. دلار می‌باشد.

AWS Certified Developer-Associate

مدرک بین المللی AWS Certified Developer-Associate نیز یکی از پر درآمد ترین مدارک بین المللی آی تی (IT) به شمار می‌آید. دارنده ی این مدرک علاوه بر مهارتی که در مورد قبلی گفته شد، قابلیت طراحی راه حل با استفاده از Solutions Architect را نیز دارد همچنین می‌تواند به صورت بسیار کارا از AWS SDKs برای ارتباط با خدمات از داخل اپلیکیشن داشته باشد و با استفاده از کد نویسی کارایی اپلیکیشن AWS را بهبود بخشد. در آمد آن نیز حدود 130.369 دلار می‌باشد.

محبوبیت گواهینامه AWS Certified Developer مستقیما با رشد سریع سازمان‌هایی که  برنامه‌های کاربردی ابری را توسعه می‌دهند، به سرعت در حال افزایش است. همچنین این مسئله وابسته به رشد و توسعه اینترنت اشیا IoT و تلفن همراه است، که بیشتر آن‌ها از منابع ابری پشتیبانی می‌کنند.

دوستان عزیز و همراهان گرامی، در این مقاله سعی کردیم شما را با پر درآمد ترین مدارک بین المللی آی تی (IT) در سال 2019 آشنا نمائیم. امید است مطالب گفته شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. به منظور آشنایی با  پر درآمد ترین مدارک بین المللی آی تی (IT) دیگر، ما را در قسمت دوم همین مقاله دنبال کنید.

تاریخ انتشار 24 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر