همانطور که برای مراقبت از پول‌های واقعی، شما به یک کیف پول نیاز دارید، برای نگهداری و ذخیره‌ی ارزهای دیجیتال نیز به کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارید. با توجه به نوع ارزهای دیجیتال، کیف پول‌های مختلفی وجود دارد و این کیف پول‌ها نیز انواع مختلفی دارد، مثلا کیف پول سخت افزاری، کیف پول نرم افزاری، کیف پول اکسچنج و ... . یکی از انواع ارزهای دیجیتال که ممکن است قبلا اسم آن را شنیده باشید، استلار (Stellar) است. در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم درباره‌ی کیف پول استلار (Stellar) مطالب مفیدی را برای شما عنوان کنیم. لطفا با تراپی همراه باشید.

استلار (Stellar) چیست؟

استلار (Stellar) بستری برای ابزارهای مالی است که دارای یک معماری سلف سرویس است و صدور دارایی‌های دیجیتال را آسان نموده است. استلار (Stellar) یک سیستم تراکنش ارزی است که به طور خاص برای شرکت‌های بین المللی طراحی شده است. از این سیستم برای جا به جایی پول در سراسر جهان می‌توان استفاده کرد.

کیف پول استلار (Stellar)

نام توکن استلار لومن است و با علامت اختصاری XLM نمایش داده می‌شود. برای نگهداری لومن‌ها شما باید از کیف پول استلار استفاده کنید. در ادامه به بیان مطالبی در خصوص کیف پول استلار خواهیم پرداخت.

با کیف پول استلار (Stellar) آشنا شوید

نسخه‌ی اندروید کیف پول استلار (Stellar) دارای چندین عملکرد می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان می‌باشد. همچنین این کیف پول ارز دیجیتال بسیار امن است و دارایی شما را به درستی و در امنیت کامل نگهداری می‌کند. نگهداری و مدیریت XLM ها در این کیف پول ارز دیجیتال بسیار آسان است به خصوص برای تازه واردان دنیای ارز دیجیتال.

مزایای استفاده از کیف پول استلار (Stellar) چیست؟

  • با استفاده از آن می‌توانید ذخیره، ارسال و دریافت لومن‌ها را به صورت رایگان انجام دهید.
  • کلیه‌ی تراکنش‌ها به صورت رایگان می‌باشد.
  • پیگیری موجودی حساب خود به دلار و سایر ارزهای فیات
  • امکان ارسال توکن‌ها به هر آدرس آلت کوین.
  • امکان دسترسی به اکانت شما از طریق ویندوز، اوبانتو و دیگر سیستم عامل‌های مبتنی بر لینوکس وجود دارد.

آیا کیف پول  استلار (Stellar) امن است؟

در کیف پول استلار (Stellar) هم امکان دسترسی و هم راه حل‌های امنیتی سطح بالا در کنار یکیدیگر وجود دارد. در سیستم امنیت این کیف پول از رمزنگاری‌های قوی و محافظت‌های چند لایه برای اطمینان از نگهداری امن دارایی کاربران، وجود دارد، به گونه‌ای که حتی اگر تلفن همراه خود را گم کنید، توکن‌های استلار شما گم نخواهد شد. شما می‌توانید اکانت خود را به طور دائم قفل کنید و به سادگی آن را از طریق دستگاه دیگری بازیابی و استفاده کنید.

شبکه‌ی استلار (Stellar) چگونه کار می‌کند؟

استلار یک بلاک چین است اما  از ماینرهای گمنام برای انجام تصمیم گیری در مورد تراکنش‌ها استفاده نمی‌کند. کامپیوترهای موجود در شبکه به جای آنکه با یکدیگر رقابت کنند، با هم همکاری می‌کنند؛ به این معنا که همکاری این سیستم‌ها باعث افزایش کارایی در سرعت، صرفه جویی درهزینه‌ها و مصرف انرژی می‌شود.

کیف پول استلار (Stellar)

ویژگی‌های کیف پول استلار (Stellar)

در این بخش از مقاله شما را با ویژگی‌های این کیف پول ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.

  • سرعت انجام معاملات با استفاده از استلار (Stellar) بسیار بالاست
  • هزینه‌های آن ارزان قیمت است.
  • مبادلات مالی جهانی و دسترسی پذیری بین المللی
  • امکان تنظیم حساب‌های چند امضا و ایجاد قفل زمان

سخن آخر

با استفاده از کیف پول استلار (Stellar) ارزهای پایدار مانند دلار یا یورو را می‌توانید نگهداری کنید. مهم نیست که در کجا زندگی می‌کنید با استفاده از این کیف پول، ارسال پول در هر نقطه از جهان به صورت رایگان و به هر نوع واحد ارز امکان پذیر است. کد آن نیز منبع باز است.

دوستان عزیز، در این مقاله شما را با کیف پول استلار (Stellar) آشنا کردیم. امید است مطالبی که ذکر شد برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد. لطفا با ما تماس بگیرید و چنانچه با سوال یا مشکلی برخورد کردید، آن‌ها را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت به کلیه‌ی سوالات شما سروران پاسخگو خواهند بود.

شرکت پرداخت‌های ارزی تراپی با سابقه‌ی درخشان چندین ساله‌ی خود آماده‌ی خدمت رسانی به شما گرامیان در زمینه‌ی انجام انواع پرداخت‌های ارزی، پرداخت هزینه ی آزمون‌های بین المللی و ... می‌باشد.

از اینکه همواره ما را مورد لطف و توجه خود قرار می دهید از شما بسیار سپاسگزاریم. با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 19 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر