تا به حال برای شما پیش آمده است که قصد خرید از یک وب سایت خارجی را داشته باشید؟ یا بخواهید از جایی به جای دیگر پول انتقال دهید؟ در این شرایط تحریمی که کشور عزیزمان ایران، با آن رو به رو است خیلی از افراد می خواهند برای دوستان و آشنایان خود پول انتقال دهند، خرید اینترنتی داشته باشند یا ... . ولی نمی خواهند این کار را از طریق صرافی ها انجام دهند چرا که ممکن است هزینه بسیار زیادی برای آن ها داشته باشد. روشی که ما برای داشتن یک تجارت الکتروینکی موفق به شما پیشنهاد می دهیم، استفاده از حساب اسکریل است. برای این که بتوانید از مزایای این درگاه الکترونیکی استفاده نمائید باید ابتدا با باز کردن حساب اسکریل آشنا باشید. متاسفانه بدلیل اینکه شما نمی توانید حساب خود را وریفای کنید شاید تا به حال از افتتاح حساب اسکریل خودداری کرده اید. اما خبر خوب این است که می توانید این کار را به همکاران ما واگذار نمائید.

در صورتی که در مورد حساب اسکریل سوالی دارید می توانید از مقالات زیر استفاده کنید :

حساب اسکریل چیست؟

خرید با اسکریل چگونه است؟

انواع حساب اسکریل کدامند؟

خرید ارز اسکریل از شما 

باز کردن حساب اسکریل

حساب اسکریل یکی از رقبای اصلی پی پال محسوب می شود چرا که هر دو این امکان را به کاربران خود می دهند که در هر جای دنیا که هستند بتوانند انتقال پول و یا خرید خود را از هر وب سایتی که می خواهند انجام دهند. با این وجود در برخی از موارد مانند سقف انتقال پول و همچنین کارمزدی که از کاربران خود دریافت می کنند متفاوت هستند.

اگر شما در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقالات زیر استفاده کنید :

کارمزد پی پال (Paypal)

مقایسه پی پال با اسکریل

باز کردن حساب اسکریل توسط تراپی:

با توجه به این که شما با استفاده از حساب اسکریل می توانید میزان بیشتری از پول را انتقال دهید، پس شاید مایل باشید باز کردن حساب اسکریل را انجام دهید. متاسفانه به دلیل این که ایران مورد تحریم قرار داده شده است، شما نمی توانید خودتان افتتاح این حساب را انجام دهید.

باز کردن حساب اسکریل

از طرف دیگر شاید مهم ترین قسمت باز کردن حساب اسکریل، وریفای کردن آن است. با استفاده از وریفای کردن شما می توانید امنیت حساب خود را بالا برده و از تمام ویژگی هایی که اسکریل در اختیار کاربران خود قرار می دهد استفاده کنید. با توجه به این که شما سرمایه خود را در این حساب قرار می دهید تامین امنیتش اولین چیزی است که باید به فکر آن باشید.

پس برای این که باز کردن حساب اسکریل درست انجام دهید، این کار را می توانید به یک شرکت خدمات ارزی مانند تراپی بسپارید. دوستان عزیز، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را مبنی بر باز کردن حساب اسکریل برای ما ارسال نمائید تا در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری به آن رسیدگی شود. جهت سفارش افتتاح حساب اسکریل، تنها لازم است فرم مربوطه را تکمیل کرده و برای ما ارسال کنید. پس از پرداخت هزینه و دریافت آن توسط مجموعه تراپی، همکاران ما درخواست شما را پیگیری خواهند کرد.

سفارش افتتاح حساب اسکریل

 

همراهان عزیز پیشاپیش سپاسگزاریم از این که در زمینه باز کردن حساب اسکریل ما را انتخاب کرده و به ما اعتماد می کنید.

 

تاریخ انتشار 14 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
باز کردن حساب اسکریل
خرید ارز اسکریل
انواع حساب اسکریل
خرید با اسکریل
مقایسه پی پال با اسکریل
افتتاح حساب اسکریل
حساب اسکریل
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    محمد ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    من از یک سایت خاجی در آمددارم و مبلغ را از طریق اسکریل برای من واریز می کنند
    برای تبدیل دلار اسکریل به ریال حتما باید حساب اسکریل را خودم داشته باشم ؟

  • تصویر آواتار
    پشتیبانی سایت ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام واحترام
    چنانچه مابل به نقد کردن دلار اسکریل در سایت ما هستید نیازی به افتتاح حساب اسکریل نمی باشد و می توانید در سایت ما عضویت داشته باشید و در خواست خود را از طریق تیکت اعلام کنید تا به شما یکی از حساب های اسکریل سایت ارایه شود و پس از واریز مبلغ از طرف شما به نرخ خرید سایت ریال برای شما واریز خواهدشد
    موفق و سربلند باشید

فرم ارسال نظرات کاربر