این روزها تعداد علاقه مندان به تحصیل در کشور لهستان در حال افزایش است و دانشجویان بسیاری از ایران به این کشور برای تحصیلات تکمیلی سفر می کنند. خانواده های این دانشجویان برای حمایت مالی فرزندان خود به راه و روش هایی نیاز دارند که بتوانند از طریق آن برای فرزندان خود به صورت امن، پول ارسال کنند. بنابراین در این مقاله روش های انتقال پول از ایران به لهستان و بالعکس را برای شما ذکر کرده ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

حتما بخوانید : حواله ارزی چیست و چگونه کار می کند؟

آشنایی با کشور لهستان

لهستان کشوری است در مرکز اورپا و نهمین کشور بزرگ این قاره محسوب می شود. مساحت آن بیش از 312.6 هزار کیلومتر مربع می باشد و با جمعیتی حدود 38 میلیون نفر. این کشور دارای 16 استان است با مرکزیت ورشو.

تحصیل در این کشور، نسبت به سایر کشورهای اروپا بسیار کم هزینه تر است. سیستم آموزشی کشور لهستان نیز همواره در تلاش لست تا سطح علمی خود را ارتقا بخشد. به همین دلیل است که تحصیل در این کشور بسیار مورد توجه و استقبال دانشجویان بین المللی است. کلیه ی کلاس ها نیز به زبان انگلیسی برگزار می شود.

انتقال پول از ایران به لهستان

حال که تا حدودی با کشور لهستان آشنا شدید و از سیستم آموزشی آن و مزیت های تحصیل در این کشور آگاه شدید، ممکن است تصمیم گرفته باشید که برای ادامه تحصیلات به این کشور سفر کنید. بنابراین لازم است که با روش های انتقال پول به لهستان و بالعکس نیز آشنا شوید. پس همچنان با ما همراه باشید.

روش های انتقال پول از ایران به لهستان و بالعکس را بشناسید

به منظور آشنایی شما عزیزان با نحوه ی انتقال پول از ایران به لهستان و همینطور از لهستان به ایران در این بخش از مقاله چند روش از بهترین روش های ممکن برای انتقال پول را آورده ایم. لطفا به دقت مطالب این بخش را مطالعه کنید.

انتقال پول از ایران به لهستان از طریق حواله پی پال

پی پال یکی از امن ترین و محبوب ترین درگاه های پرداخت الکترونیکی در سراسر دنیا می باشد و پول از ایران به لهستان از طریق پی پال یکی از بهترین روش های انتقال پول به این کشور می باشد به خصوص برای زمان هایی که گیرنده قصد داشته باشد از فروشگاه های آنلاین خرید کند.

بیشتر بخوانید : صدور و ارسال حواله ی ارزی با پی پال

انتقال پول از ایران به لهستان از طریق حواله سوئیفت

انتقال ارز از طریق حواله سوئیفت برای مبالغ پول سنگین، یکی از بهترین و امن ترین روش ها می باشد، چرا که کارمز آن بسیار کم است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای انتقال پول از ایران به لهستان از طریق حواله سوئیفت باید یک صرافی امن و مطمئن پیدا کنید.

انتقال پول از ایران به لهستان از طریق حواله وسترن یونیون

انتقال پول از ایران به لهستان از طریق حواله وسترن یونیون یکی از بهترین و سریع ترین روش های ارسال پول می باشد. اما متاسفانه امکان استفاده مستقیم از درگاه پرداخت وسترن یونیون از ایران به دلیل تحریم های موجود بر علیه کشور ما، وجود ندارد؛ بنابراین تنها راهی که برای انتقال پول از ایران به لهستان از طریق حواله وسترن یونیون وجود دارد، از طریق شرکت های واسطه پرداخت ارزی می باشد.

انتقال پول از ایران به لهستان

انتقال پول از ایران به لهستان از طریق حواله وب مانی

سیستم پرداخت ارزی وب مانی یک درگاه پرداخت بین المللی روسی است که امکان استفاده از آن در ایران هم وجود دارد و این کشور هیچ تحریمی را بر علیه ما در این زمینه در نظر نگرفته است. کارمزد استفاده از وب مانی برای ارسال و دریافت پول نیز 0.8 درصد است. این درگاه پرداخت ارزی در میان کشورهای اروپای شرقی نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

کلام آخر

برای خانواده هایی که عزیزانشان به کشور لهستان سفر کرده اند، آشنایی با راه های انتقال پول به این کشور بسیار پر اهمیت است چرا که برای حمایت مالی آن عزیزان و ارسال پول به کشور لهستان نیاز به راه ها و روش های امن و سریع می باشد.

بنابراین در مقاله ای که پیش رو دارید ما روش های انتقال پول از ایران به لهستان و بالعکس را برای شما معرفی کردیم تا با توجه به نیاز خود روش مناسبی را انتخاب کنید.

دوستان عزیز چنانچه برای افتتاح حساب و یا انتقال وجه و حواله ارزی با مشکل مواجه هستید لطفا از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. ما درکوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی نموده و اقدامات لازم را انجام می دهیم.

تاریخ انتشار 24 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر