درست مانند دیگر خدمات اینترنتی، خرید از فروشگاه‌های آنلاین نیز امری بسیار محبوب بین کاربران اینترنتی است. یکی از پر مخاطب‌ترین و پرمشتری‌ترین فروشگاه‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک و مد و فشن در سراسر دنیا هستند که اتفاقا کیفیت‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهند. از جمله این فروشگاه‌های اینترنتی (که البته دارای شعبه‌های فروشگاه‌های واقعی و فیزیکی بسیاری است)، زالاندو است. خرید از فروشگاه زالاندو بسیار لذت‌بخش است. با تراپی همراه شوید تا این فروشگاه مد و فشن آنلاین را به شما معرفی کرده و نحوه خرید و پرداخت از این فروشگاه را به سادگی برای شما عزیزان شرح دهیم.

بیشتر بدانید:

هر آنچه لازم است درباره سیستم‌های پرداخت الکترونیکی بدانید.

خرید از فروشگاه زالاندو

فروشگاه زالاندو (Zalando SE)

فروشگاه زالاندو، یک شرکت تجارت الکترونیکی اروپایی است که در برلین آلمان مستقر است. این شرکت از رویکردی پیروی می‌کند؛ و محصولات مد و سبک زندگی را در 17 بازار اروپا به مشتریان ارائه می‌دهد و خرید از فروشگاه زالاندو را یک امر جهانی می‌سازد. زالاندو در سال 2008 در آلمان تأسیس شد. Zalando در ابتدا در فروش کفش تخصص داشت. رفته رفته کار خود را وسعت بخشیده و در سرتاسر اروپا و جهان به برندی شایسته نه تنها برای کفش بلکه برای پوشاک دیگر و مد و فشن و استایل، تبدیل شد.

زالاندو رویکردی با پلتفورم مشتری محور را اجرا می‌کند و ادعا می‌کند: به "نقطه شروع مد" در اروپا تبدیل می‌شود. این شرکت در حال حاضر بیش از 300،000 محصول از تقریباً 2000 مارک مختلف در مد و استایل زندگی ارائه می‌دهد. شرکت اصلی زالاندو در آلمان با مدیریت متمرکز در دفتر مرکزی برلین مستقر است.

این شرکت بیش از 6000 نفر کارمند در برلین و در کل بیش از 15000 نفر کارمند دارد. حدود هشت هزار کارمند در هشت سایت لجستیکی زلاندو کار می‌کنند. این شرکت همچنین دارای یک وب سایت با قیمت‌های ارزان و مناسب است به نام Zalando Lounge، همانطور که چندین فروشگاه‌ها مد و فشن دیگر در سراسر آلمان را اداره می‌کند.

زالاندو سیاست‌های حمل و نقل، بازگشت و پرداخت را به صورت مشتری محور دنبال می‌کند. آن‌ها چندین گزینه پرداخت مانند "پرداخت پس از تحویل کالا" یا "وجه نقد در هنگام تحویل کالا" را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند تا مدت 100 روز پس از خرید اقلام را برگردانند.

درباره خرید از فروشگاه های آنلاین چینی چه می‌دانید؟

خرید از فروشگاه زالاندو

خرید از این فروشگاه اینترنتی ساده و امن است. این فروشگاه بیش‌ترین انتخاب لباس، اسسوری یا لوازم آرایشی و زیورآلات، و کفش در اروپا را دارد و مارک‌ها و برندهای محبوب بریتانیا High Street را با طراحان سطح بالا و برچسب های تازه و مستقل ترکیب می‌کند.

مزایای خرید از فروشگاه زالاندو

  • تحویل ارزان
  • بازگرداندن رایگان کالا و قابلیت تعویض (اگر نظر خود را راجع به کالایی تغییر دادید یا محصولی کاملاً برای شما مناسب نبود، جای نگرانی نیست. شما می‌توانید در مدت 100 روز پس از سفارش، کالای مورد نظر را به صورت رایگان برای زالاندو ارسال کنید.)
  • خرید ایمن (این فروشگاه معتقد است خرید آنلاین باید برای همه امن و ایمن باشد. و تضمین می‌کند که اطلاعات خریدار محافظت شود.)

با زالاندو کمد لباس آنلاین کامل خود را بسازید، آماده باشید تا هر زمان که بخواهید به داخل و خارج از آن سفر کنید! به سادگی مارک‌ها و سبک‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید، و نگران راه پرداخت هزینه آن نباشید، زیرا تراپی همواره در خدمات پرداختی در کنار شماست.

خرید از فروشگاه زالاندو

نحوه خرید از فروشگاه زالاندو

خرید از فروشگاه‌های خارجی مثل زالاندو، مساله ای است که هم‌وطنان ما شاید در آن دچار مشکل شوند. ممکن است فکر کنید که خرید از سایت‌های  خارجی دردسرساز و سخت است. اصلا اینطور نسیت، چراکه شما در تراپی به سادگی هزینه خرید خود را از این فروشگاه می‌توانید پرداخت کرده و کالای مورد نظرتان را از این فروشگاه تحویل بگیرید.

نحوه پرداخت هزینه خرید از فروشگاه های زالاندو

برای خرید از فروشگاه زالاندو، کافیست یک گشت و گذار در این بازار مجازی انجام دهید، حسابی انتخاب‌های خود را سبک و سنگین کنید، و در نهایت پس از انتخاب محصول خود، در زمان پرداخت لینک را جهت پرداخت برای تراپی ارسال کنید تا تراپی بعنوان یک واسطه هزینه خرید را برای شما به راحتی پرداخت کند. شما حتی نیاز به حساب الکترونیکی و ارز دیجیتال هم نخواهید داشت و تنها با داشتن یک کارت شتاب می‌توانید معادل ارز خارجی آن کالا به ریال و کارمزدی جزیی را (که تراپی برای شما محاسبه می کند) برای ما ارسال کرده تا پرداخت را برای شما انجام دهیم.

با تراپی به سادگی از هر فروشگاه مجازی در سراسر دنیا، خرید کنید.

تاریخ انتشار 23 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر