فروشگاه والمارت یک فروشگاه اینترنتی است که با ارائه خدمات خرید ارزان به مشتریان خود کارش را آغاز کرده است. یکی از روش های خرید از این فروشگاه استفاده از درگاه پی پال است. ترکیب این دو سامانه با یکدیگر فرصت بی نظیر خرید با پی پال را در اختیار شما قرار می دهد خصوصا که به تازگی پی پال به مشتریان خود در فروشگاه والمارت اجازه برداشت و سپرده گذاری می دهد

معرفی فروشگاه والمارت :

این فروشگاه فعالیت خود را ابتدا با خرده فروشی در سال 1962 آغاز کرده است. سپس با توجه به این که توانست توجه بسیاری از افراد با ارائه خدمات فروش و ارسال آنلاین به خود جذب کند، توانست به یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین تبدیل شود. روش پرداخت در این سایت استفاده از ویزا کارت و یا مستر کارت است. شما می توانید با استفاده از لینک های زیر حساب عزیزان خود را در خارج از کشور با استفاده از پرداخت ریال به ما شارژ نمایید.

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

 

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

پی پال به مشتریان خود در فروشگاه والمارت اجازه برداشت و سپرده گذاری می دهد

توجه داشته باشید، اگر شما ساکن ایران هستید نمی توانید به طور مستقیم از این سایت خرید نمایید چرا که امکان ارسال به ایران وجود ندارد. اما می توانید از یکی از دوستان خود که در ترکیه و یا سایر کشورهای اروپایی هستند بخواهید که این خرید و ارسال را برای شما انجام دهند. در این زمان است که شما می توانید این هزینه را با استفاده از خدمات ارزی تراپی به آنها انتقال دهید. برای خرید از این سایت شما نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از صفحه اصلی سایت از میان دسته بندی های مختلفی که به شما پیشنهاد داده می شود کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. شما می توانید این مراحل را از ابتدا به واسطی بسپارید یا می توانید پرداخت را خودتان انجام داده و آدرس مقصد را آدرس کسی بزنید که باید محموله را برای شما پست کند.

اما خبری که با تازگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است این است که برای اولین بار پی پال به مشتریان خود در فروشگاه والمارت اجازه برداشت و سپرده گذاری می دهد. بنابراین در این حالت مشتریان قادر خواهند بود که با استفاده از این فروشگاه ها از حساب پی پال خود پول نقد دریافت کنند. استفاده از این سرویس به ازای هر بار استفاده برای مشتریان 3 دلار هزینه خواهد داشت. علاوه بر این افراد می توانند با استفاده از مستر کارت پی پال خود به وجه نقد خود از طریق دستگاه های ATM دسترسی داشته باشند که البته همان میزان کارمزد از آنها کسر می شود. ارائه این خدمت باعث راحتی خرید برای تمامی افرادی شده است که از پی پال برای انجام امور مالی خود به جای کارت های اعتباری استفاده می کنند. این خدمت از اوایل ماه نوامبر در فروشگاه های والمارت در امریکا پیاده سازی شده است. استفاده از این خدمت برای کسانی جالب است که ترجیح می دهند از سرویس های سریع تری مانند پی پال به جای حساب های بانکی استفاده کنند. به همین دلیل است که سهام پی پال در روزهای اول پیاده سازی این ایده 2.2 درصد افزایش ارزش داشته است.

پی پال به مشتریان خود در فروشگاه والمارت اجازه برداشت و سپرده گذاری می دهد

اگر شما با مزایای استفاده از این روش پرداخت آشنایی ندارید می توانید از لینک های زیر استفاده کنید :

افتتاح حساب پی پال                                                                  شارژ حساب پی پال

همراهان عزیز اگر هنگام استفاده از خدمات ارزی پی پال سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 24 آبان 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر