سیستم پرداخت آنلاین پی پال یکی از سیستم های پرداخت الکترونیکی بین المللی است که از امنیت بالایی برخوردار است و انجام بسیاری از تراکنش های مالی بین المللی را برای کاربران بسیار آسان کرده است. این سیستم پرداخت ارزی الکترونیکی برای این که بتواند همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد و بر تعداد کاربران خود بیافزاید، باید هر بار ویژگی های جدیدی را به برنامه پرداختی خود اضافه کند و با تکنولوژی روز دنیا به روز رسانی شود؛ البته که این مسئله بسیار اهمیت دارد به عنوان مثال خرید ارز دیجیتال با پی پال برای این سیستم های پرداخت آنلاین یک جنبه ی رقابتی دارد. پی پال شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده است که با استفاده از کارت پی پال شما می توانید بدون داشتن یک حساب بانکی انواع پرداخت های خود را انجام دهید. آیا مایلید تا در این مورد بیشتر بدانید؟ با تراپی همراه شوید.

پرداخت از طریق کارت پی پال

داشتن حساب پی پال به نوعی، به معنای داشتن همان حساب بانکی است، با این تفاوت که شما می توانید با داشتن این نوع حساب، انواع پرداخت های خود را در سایر سایت های خارجی به راحتی انجام دهید. در واقع تنها لازم است که شما کیف پول تان را با ارز مورد نیازتان شارژ نمایید و سپس پرداخت یا خرید خود را انجام دهید.

 درصورتی که تمایل به شارژ حساب پی پال دارید می توانید از طریق این لینک درخواست خود را برای ما ارسال نمایید. ما در مدت زمان کمتر از 2 ساعت کاری به درخواست شما پاسخ داده  و شارژ حساب شما انجام خواهد شد. همچنین می توانید با مطالعه مقاله نحوه شارژ حساب پی پال خود شما اقدام به شارژ نمائید.

کارت پی پال

مزیت پرداخت با کارت پی پال نسبت به حساب پی پال

با وجود این سیستمِ پرداخت آنلاین، بسیاری از افراد حتی هنوز یک حساب بانکی ندارند و همین مسئله باعث شده است تا برای انجام امور خود کارمزد و مالیات های زیادی پرداخت نمایند. این در حالی است که کمپانی پی پال، کارت پی پال را ایجاد کرده است تا برخی از مسائل و مشکلات در این زمینه را حل نمایند.

برای انجام این کار پی پال با شرکت های جدید و بانک ها به گونه ای قرار داد بسته است تا افراد بتوانند بدون نیاز به داشتن حساب و تنها با استفاده از کارت پی پال، پرداخت خود را انجام دهند. بنابراین با استفاده از برنامه گوشی پرداخت پی پال و این کارت می توانید بدون داشتن حساب پی پال پرداخت خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : دوستان عزیز به شما توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمائید تا به پاسخ برخی از مهم ترین پرسش های خود در مورد پی پال دست یابید.

 

کارت پی پال

    کلام آخر

    در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی دیگر از انواع روش های پرداخت با سیستم پرداخت الکترونیکی پی پال آشنا کنیم. همراهان عزیز شما با استفاده از کارت پی پال می توانید بدون آن که کارمزد زیادی بپردازید، انواع پرداخت های خود را بدون داشتن حساب پی پال انجام دهید.

     این طرح در امریکا در حال اجرا شدن است و بر اساس آمار جمع آوری شده؛ بسیاری از افراد از آن استقبال کرده اند. چرا که معاملات و پرداخت های خود را با استفاده از کارت پی پال می توانند به راحتی انجام دهند. از طرف دیگر نسبت به روش پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال، کمتر نگران هستند چرا که احتمال هک حساب و از دست رفتن سرمایه در این روش پرداختی وجود ندارد. از سوی دیگر کاربران همیشه به روش های سنتی پایبندی بیشتری دارند! 

    دوستان و همراهان همیشگی تراپی در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی دیگر از روش های پرداخت از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال آشنا کنیم. امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

    در صورتی که پس از مطالعه مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی با کمال میل آماده ی پاسخگوئی به کلیه ی سوالات شما عزیزان هستند.

    لطفا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

    تاریخ انتشار 30 اردیبهشت 1397
    نویسنده  پریسا رضایی
    دسته بندی
    مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
    گیفت کارت پی پال چیست
    سقف حساب پی پال
    آموزش پی پال
    امنیت پی پال
    حساب پرسونال پی پال
    حساب پریمیر پی پال
    تبدیل پی پال به پرفکت مانی
    درگاه اینترنتی پی پال
    شارژ حساب پی پال
    فضای خالی
    فرم ارسال نظرات کاربر