اگر شما دوست عزیز به کسب درآمدهای آنلاین علاقه مند باشید، قطعا وب سایت های بسیاری را می شناسید که می توان از طریق آن ها به درآمدهای خوبی رسید؛ وب سایت هایی نظیر گوگل پلی، usertesting ، آمازون، Airbnb و ... . در این مقاله نیز با ما همراه شوید تا برای شما عزیزان وب سایت دیگری را معرفی کنیم به نام سایت LocalSolo و Communo که می توانید از طریق این وب سایت نیز درآمد کسب کنید. لطفا با تراپی همراه شوید.

معرفی وب سایت LocalSolo و Communo

حدود 10 سال پیش در بریتیش کلمبیا این دو وب سایت کانادایی توسط Mark Fromson و Mark Fromson راه اندازی شد. این دو وب سایت در ابتدا به صورت جداگانه به عنوان سایت هایی برای انجام فعالیت های فریلنسری راه اندازی شدند؛ اما بعدها تصمیم گرفتند که برای ارتقا سطح عملکردشان و نیز پیشی گرفتن از سایر رقبای خود که دیگر سایت های فریلنسری بودند با یکدیگر یکی شوند و وب سایتLocalSolo   برای معرفی فریلنسرها و کلاینت ها به یکدیگر و وب سایت Communo برای ثبت نام فریلنسرها ، با یکدیگر شروع به همکاری کنند.

LocalSolo و Communo

به این ترتیب وب سایت LocalSolo و Communo به بستری مناسب برای فعالیت فریلنسرها و کسب درآمد آنلاین تبدیل شد و در حال حاضر کاربران بسیاری از سراسر جهان در این وب سایت مشغول به فعالیت هستند و کلاینت های بسیاری از سراسر دنیا انجام پروژه های خود را به این فریلنسرها می سپارند.

شاید مایل باشید بدانید که کدام دسته از مشاغل فریلنسری بیشترین درآمد را دارد و برای فعالیت به عنوان یک فریلنسر، کدام دسته مهارت ها می تواند پولسازتر باشد. بنابراین در ادامه برای شما عزیزان حوزه های کاری فریلنسرها را معرفی کرده ایم که خوب است آن ها را به دقت مطالعه کنید و در صورت نیاز مهارت های خود را در این حوزه ها ارتقا دهید.

زمینه های کاری فریلنسرها در وب سایت LocalSolo و Communo

  • برنامه نویسی و کدنویسی
  • طراحی وب سایت
  • موسیقی و آهنگسازی
  • سئو تخصصی و مدیریت شبکه های اجتماعی
  • مدیریت پروژه
  • کپی رایتینگ و تولید محتوا
  • توسعه دهنده ی صفحات وب
  • عکاسی
  • تولید محتواهای ویدئویی
  • طراحی گرافیک
  • و ...

از مهم ترین و پردرآمدترین فعالیت های فریلنسری است که می توانید در سایت LocalSolo و Communo از طریق آن ها کسب درآمد کنید.

در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از سایت LocalSolo و Communo درآمد کسب کنید.

آموزش کسب درآمد از سایت LocalSolo و Communo

دوستان عزیز، برای کسب درآمد از سایت LocalSolo و Communo لازم است که ابتدا به وب سایتLocalSolo  مراجعه کنید و در آن جا مهارت خود را به ثبت برسانید. این وب سایت جایی است که کلاینت ها می توانند با شما در ارتباط باشند.

سپس برای ثبت نام خود به عنوان فریلنسر، به سایت Communo بروید و ثبت نام کنید. برای این منظور پس از ورود به سایت بر روی گزینه ی Freelancer کلیک کنید.

در پائین صفحه ای که برای شما باز می شود، دو پلن کاری برای شما قرار داده شده است که یکی رایگان و دیگری دارای هزینه می باشد.

LocalSolo و Communo

اگر پلن اول را انتخاب کنید که رایگان است، تنها می توانید یک نوع مهارت را ثبت کنید و اگر پلن دوم را انتخاب کنید که پلن Pro می باشد، می توانید با پرداخت هزینه آن تا سه مهارت یا سه حوزه ی تخصصی خود را در آن ثبت کنید.

پرداخت هزینه ی ثبت نام در پلن Pro به عنوان فریلنسر سایت Communo را می توانید به ما بسپارید. برای این منظور از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پس از ثبت نام، بر روی گزینه ی start کلیک کنید و در بخش Join Communo ایمیل خود را وارد نمائید.

در این مرحله باید موافقت خود را با قوانین سایت اعلام نمائید و سپس Sign up کنید.

حال باید نام و نام خانوادگی تان را وارد کنید و یک رمز ورود تعیین کنید، سپس عکس تان را آپلود نمائید.

در این مرحله باید مکان خود را انتخاب کنید که پیشنهاد می شود، شهری را انتخاب کنید که بعدا برای نقد کردن درآمد ارزی خود با مشکل مواجه نشوید. مثلا کوالالامپور مالزی.

هم اکنون شما با موفقیت ثبت نام کرده اید و می توانید وارد داشبورد پروفایل خود شوید و نمونه کارهای خود را برای کلاینت ها به نمایش بگذارید.

که همانطور که می دانید پس از همکاری با کارفرمایان یا همان کلاینت ها، درآمد ارزی شما به حسابتان واریز می شود.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

برای درخواست نقد کردن هزینه، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 17 تیر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر