CGTrader یک وب سایت بسیار عالی برای كسب درآمد طراحان تصاویر سه بعدی می باشد. اگر شما دوست عزیز به صورت حرفه ای در ساخت تصاویر سه بعدی مهارت دارید و یا به انجام پروژه های VR/AR و CG علاقه مند هستید، توصیه ما این است که مقاله ای که پیش رو دارید را تا انتها به دقت مطالعه کنید. در این مقاله هر آنچه لازم است در مورد سایت CGTrader بدانید را ذکر کرده ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید :

کسب درآمد از وب سایت Upwork 

معرفی وب سایت CGTrader

CGTrader در حقیقت یک بازار سه بعدی برای طراحان حرفه ای 3D است که در سال 2011 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در ویلنیوس ، لیتوانی است. سرمایه ی این وب سایت از Practica Capital ، صندوق سرمایه گذاری و سرمایه گذاری مستقر در ویلنیوس و همچنین سرمایه اینتل تامین شده است.

CGTrader

این شرکت توسط ماریوس کالیتیس ، یک مدل ساز و کارآفرین سه بعدی تاسیس شد. در ماه مه 2019 ، میرعامل شرکت CGTrader اعلام کرد که به نقطه عطفی از 800،000 مدل 3D و 2،000،000 کاربر رسیده است. که این بسیار عالی بود.

هم اکنون بازار سلف سرویس CGTrader بیش از 1،120،000 مدل سه بعدی را برای کاربران به نمایش گذاشته است و شامل یک جامعه مدیریت شده با 3.18 میلیون کاربر است.

چگونه از سایت CGTrader برای کسب درآمد استفاده کنیم؟

CGTrader در حقیقت یک بازار آنلاین مدل 3D برای طراحان تصاویر سه بعدی و خریداران مرتبط با صنعت CG می باشد. طراحان سه بعدی مستقل ، شرکت های طراحی و علاقه مندان به مدل سازی سه بعدی می توانند آثار خود را بارگذاری می کنند. سپس توضیحات مربوط به تصاویر و پیش نمایش فیلم را در صورت تمایل بازگزاری نموده و قیمت آن طرح را نیز برای بازدیدکنندگان مشخص کنند.

پس بارگذاران لازم است که یکی از دسته ها را انتخاب کنند. دسته ها عبارتند از : CG ، چاپ low poly یا سه بعدی. به علاوه می توانند جزئیات فنی بیشتری نیز در مورد مدل های خود ارائه دهند.

خریداران طرح های سه بعدی می توانند از بین چندین قالب فایل (در صورت بارگذاری توسط سازندگان مدل های سه بعدی) یکی را انتخاب کنند.

 CGTrader به خریداران این امکان را فراهم می کند تا مستقیماً با ارائه دهندگان مدل ارتباط برقرار کنند. به علاوه بازدیدکنندگان علاقه مند به خرید مدل های سه بعدی نیز می توانند قیمت خود را پیشنهاد دهند و با طراحان مذاکره کنند. خریداران همچنین می توانند طرح های پیشنهادی خود را ارسال کرده و آنچه مد نظر دارند از طرح های سه بعدی را سفارش دهند.

پس از آن خریدار می تواند فایل های دیجیتالی مدل های خریداری شده را مستقیماً از سیستم دریافت کرده و یا لینک آن را، از طریق ایمیل دریافت نموده و دانلود کنند. برای مدل های آماده چاپ سه بعدی ، گزینه های مختلفی مانند خرید خود مدل یا پرداخت هزینه برای پخش مستقیم آن روی چاپگر سه بعدی نیز وجود دارد.

افتخارات CGTrader

وب سایت CGTrader به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های ارائه دهنده طرح های سه بعدی توانسته است افتخاراتی کسب نماید و این منجر به جذب کاربران زیادی از سراسر دنیا به خصوص طراحان 3D به سوی این وب سایت شده است.

CGTrader

افتخارات CGTrader عبارتند از :

  • در ماه می 2015 برنده Global Pitch Competition شد به همراه یک جایزه 30000 یورویی در Latitude59 که یک رویداد تکنولوژیکی در استونی می باشد.
  • در همان ماه می به این شرکت در Vilnius ، لیتوانی جایزه مقام اول در Login Startup Fair Pitch Challenge اعطا شد.
  • در ماه مه 2016 ، Hundert ، نشریه استارتاپ مستقر در برلین ، دالیا لازایت را به عنوان یکی از 100 کارآفرین زن برتر اروپا معرفی کرد.
  • فوربس، CGTrader را در میان 8 استارت آپ بلند همت لیتوانی در ماه مه سال 2016 ذکر کرد.

این موارد از افتخارات شرکت CGTrader می تواند نشان دهند ی اعتبار و سابقه ی درخشان آن باشد.

نقد کردن درآمد حاصل از فروش 3D در CGTrader

عزیزان! چنانچه در این وب سایت عضو شده اید و محصولات خود را به فروش رسانده اید، می توانید نقد کردن در آمد ارزی خود را به ما بسپارید. برای این منظور کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید.

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

در صورتی که طرحی را در سایت CGTrader پسندیده اید و قصد خرید دارید اما برای پرداخت هزینه آن با مشکل مواجه شد اید نیز می توانید از طریق لینک زیر درخواست پرداخت هزینه را برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

ما در کمتر از 2 ساعت کاری به درخواست شما عزیزان رسیدگی خواهیم کرد.

از توجه و همراهیتان سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 14 آبان 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر