در حقیقت ما هر روز شاهد پیشرفت‌های تکنولوژیکی هستیم و می‌بینیم که بسیاری وسایل و لوازم تولیدی، این روزها در جهت آسان سازی بسیاری از  فعالیت‌ها و امورات زندگی بشر به بازار عرضه می‌شود. در حوزه‌ی آی تی و فناوری اطلاعات وب سایت‌های بسیاری وجود دارد که اخبار تکنولوژی را برای کاربران فرار داده‌اند. چندی پیش شاهد خبری بودیم که در مورد اندروید P منتشر شده بود به همراه چگونگی  نصب آن و استفاده از این سیستم عامل. اخیرا نیز خبری منتشر شده است در مورد نسخه‌ی جدید سیستم عامل که توسط شرکت مایکروسافت ارائه خواهد شد به نام  ویندوز 10X . برای کسب اطلاعات بیشتردر مورد سیستم عامل  ویندوز 10X تا پایان این مقاله با تراپی همراه باشید.

ویندوز 10X

آخرین نسخه‌ی ویندوز که توسط شرکت بزرگ مایکروسافت ارائه شد، ویندوز 10 بود که توسط بیش از 900 میلیون کاربر مورد استفاده قرار گرفته است. شرکت مایکروسافت می‌گوید با وجودی که ویندوز 10 توانسته است بسیاری از نیازهای کاربران را برآورده کند، به طور مثال راه اندازی بسیاری از کسب و کارها، جستجو در مرورگرها، انجام بازی‌های کامپیوتری و ... اما همین کاربران ما را ترغیب کردند و باعث شدند تا ما تصمیم به ارائه‌ی نسخه‌ی دیگری از ویندوز بگیریم و در این نسخه‌ی جدید علاوه بر جنبه‌های نرم افزاری و توسعه نرم افزار سیستم عامل ویندوز 10 ، جنبه‌های سخت افزاری نیز در نظر گرفته شده است و ما همه‌ی تلاش خود را کرده‌ایم تا بتوانید سخت افزار و نرم افزار را به بهترین شکل ممکن در کنار یکیدیگر داشته باشیم.

 ویندوز 10X برای رایانه‌های شخصی با صفحه نمایش دوگانه طراحی شده است

به طور کلی کاربران روز به روز انتظار انعطاف پذیری بیشتری از سیستم‌های کامپیوتر شخصی خود دارند. آن‌ها نیاز دارند که سیستم‌هایشان قابلیت اجرایی بالاتر و کارایی بیشتر، انعطاف پذیری بسیار زیاد، توانمندی و سازگاری زیاد و همچنین قابلیت جا به جایی نیز داشته باشد؛ و نسخه‌ی جدید ویندوز 10 که تقریبا تمام این قابلیت‌ها را در خود دارد، با نام  ویندوز 10X ارائه شده است.

 ویندوز 10X به گونه‌ای ساخته شده است که قابلیت استفاده در صفحه نمایش‌های دوگانه را دارد و همچنین محیط آن بسیار شبیه به وینوز 10 می‌باشد تا برای کاربران آشنا و مانوس باشد.

 ویندوز 10X بسیار انعطاف پذیر است

مدیریت درست زمان بین کار و خانواده بسیار با اهمیت است. استفاده از یک کامپیوتر شخصی با دو صفحه، امکان انجام چند تسک به طور همزمان برای کاربر وجود دارد و این سرعت انجام کارها را افزایش می‌دهد. به طور مثال در یک صفحه می‌توانید یادداشت برداری کنید یا ایمیل‌ها را بررسی کنید و در صفحه‌ای دیگر پروژه‌ی کاری خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار هید.

سخن آخر

 ویندوز 10X از پاییز سال 2020 و درست در زمان مناسب برای فصل تعطیلات ، از طریق دستگاه‌های دو صفحه و دستگاه‌های تاشو در دسترس کاربران خواهد بود. این موارد شامل مایکروسافت سرفیس و دستگاه‌هایی از چندین شریک اکوسیستم ویندوز از جمله ASUS ، Dell ، HP و Lenovo خواهد بود. سری اول این دستگاه‌ها در اندازه ، طراحی و مشخصات متفاوت خواهد بود و توسط اینتل تولید می‌شود.

ویندوز 10X

شرکت مایکروسافت می‌گوید،  ویندوز 10X یک سیستم عامل کاملا جدید است و نسخه‌ی جدید از ویندوز 10 قبلی نیست؛ تنها از لحاظ طراحی ظاهری شبیه به ویندوز 10 است که دلیل آن مانوس بودن کاربرا ن با ویندوز 10 است. مایکروسافت می‌گوید، ما به طور مداوم در حال بهبود سرمایه گذاری ویندوز 10 بر روی دسک تاپ و لپ تاپ هستیم ، در حالی که  ویندوز 10X کلاس جدید رایانه‌های شخصی را فعال می‌کند که با رایانه‌های شخصی ویندوز 10 امروز سازگار خواهد بود و به عبارتی آن را تکمیل کرد است.

 ویندوز 10X فرصت های منحصر به فردی را برای کاربران فراهم می‌کند تا تجربیات خود را با رایانه‌های شخصی با صفحه دوگانه بیشتر کنند.

شرکت بزرگ مایکروسافت هنوز در مراحل اولیه‌ی طراحی و ساخت سیستم عامل جدید  ویندوز 10X است و در حال حاضر اطلاعاتی که در مورد این سیستم عامل در دست می‌باشد بسیار محدود است.

دوستان گرامی از اینکه همواره ما را مورد لطف و توجه خود قرار می‌دهید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح کنید.

با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 30 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر