فایور (Fiverr) یک شرکت بین المللی آنلاین برای فروش خدمات، کار و یا سرویس توسط فری لنسرها می باشد. فایور لیستی متشکل از بیش از 3 میلیون سرویس دارد که در این سایت مورد عرضه و تقاضا قرار می گیرند. قیمت سرویس های عرضه شده از 5 دلار شروع می شود که اسم سایت یعنی Fiverr نیز بر همین اساس (عدد 5 یا Five) انتخاب شده است.

صفحه اصلی سایت فایور

اندکی از تاریخچه فایور و بنانگذاران آن

شای وینیگر و مایکا کافمن ( Shai Wininger and Micha Kaufman) ، در سال 2009 این شرکت را راه اندازی کردند. طرح اولیه متعلق به وینیگر بود که با ایده راه اندازی یک فروشگاه که در آن مجموعه ای از خدمات دیجیتالی، بصورت دو طرفه – یعنی هم خرید و هم فروش- ارائه شود، مطرح شد. خدمات ارائه شده در این سایت شامل نوشتن، ترجمه، طراحی سایت، ویرایش ویدیو، برنامه نویسی و خدمات دیگری از این دست میباشد که بصورت آنلاین و دیجیتالی قابل انجام هستند. به سرویس هایی که در فایور ارائه می شوند گیگ (Gig) گفته می شود.

فایور از سال 2013 به یکی از 100 سایت اول و محبوب در آمریکا تبدیل شده است. همچنین این سایت در بین 150 سایت برتر دنیا قرار دارد.

چگونه با فایور کار کنیم و درآمد کسب کنیم؟

برای کسب درآمد از این سایت، در وهله اول لازم است که در سایت فایور، اکانت بسازید. این کار بصورت رایگان انجام می شود. سپس باید لیستی از خدمات و سرویس هایی که ارائه می دهید درست کنید. اصطلاحا به این عمل گیگ سازی می گویند. سپس باید منتظر بمانید تا اولین درخواست برای خرید سرویس به شما برسد. این درخواست از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می شود و شما می توانید با خریدار سرویستان، از طریق سایت تبادل نظر و اطلاعات کنید. لازم به ذکر است که نسخه نرم افزاری این سایت، که بر روی گوشی‌های با سیستم عامل iOS و اندروید کار می کند، نیز موجود است.

برای نقد کردن درآمد ارزی از سایت Fiverr کلیک کنید!

زمانی که کار را تمام کردید، پرداخت شما در لحظه انجام خواهد شد و این مبلغ در حساب فایور شما خواهد بود. فایور بعنوان هزینه، حدود 20% از مبلغ پرداختی به فروشنده را کم می کند.

مبلغ موجود در حساب را به راحتی میتوان به حساب بانکی یا اکانت پی پال انتقال داد. شما نیز میتوانید از سرویس نقد کردن پی پال تراپی، برای دسترسی به مبالغ ذخیره شده در حسابتان استفاده کنید.

تاریخ انتشار 08 اردیبهشت 1396
نویسنده  مهناز قانع
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    حسین ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام
    مقاله مفیدی بود.
    لطفا اصطلاحات دیگر استفاده شده در این سایتها را توضیح دهید مثل گیگ (Gig)

فرم ارسال نظرات کاربر