همان طور که حتما می دانید، کانادا یکی از گزینه های اول هر فرد برای مهاجرت است. اما برای مهاجرت شما باید به فاکتورهای مهمی توجه داشته باشید. به عنوان مثال اینکه آیا کشور مورد نظر شما، نیازی به مهارت های شما دارد؟ به عبارت دیگر شما می توانید برای خود شغلی پیدا کنید یا نه! بسیاری از افراد اگر قصد داشته باشند برای کار مهاجرت کنند، آلمان را انتخاب می کنند. اما چیزی که امسال مورد توجه بسیاری از افراد قرار داشت این بود که، بیشترین میزان مهاجرت پزشکان به کانادا در سال 2018 اتفاق افتاده است. دلیل این مسئله هم این است که چیزی حدود 700 هزار نفر در این کشور پزشک خانوادگی ندارند!

مهاجرت پزشکان به کانادا افزایش یافته است به این دلیل که این دولت هم اکنون نمی تواند برای آموزش پزشکان بیشتر تلاش کند و به همین دلیل تصمیم دارد تا از یک راه حل کوتاه مدت استفاده کند تا نیاز کشور را بر طرف نماید.

در مورد کانادا بیشتر بدانید :

آسان ترین راه برای مهاجرت به کانادا

هر آنچه که در رابطه با تحصیل در کانادا باید بدانید!

نکاتی مهم که در مورد بیمه ی کانادا باید بدانید

بیشتر افرادی که در کانادا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی هستند، تمایل دارند تا تحصیلات خود را به صورت تخصصی ادامه دهند. به این معنا که به سطح پایین تری از علم پزشکی یعنی دکتر اورژانس، داروساز و ... قانع نیستند. همین مسئله باعث می شود تا تعداد پزشکان عمومی کاهش پیدا کرده و میزان مهاجرت پزشکان به کانادا افزایش پیدا کند.

مهاجرت پزشکان به کانادا

مهاجرت پزشکان به کانادا در کدام ایالت ها افزایش پیدا کرده است؟

نوا اسکوشیا و بریتیش کلمبیا جزء اولین ایالت هایی هستند که فعالیت در این زمینه را آغاز کرده اند. در حال حاضر این ایلات ها چیزی حدود 75 جای خالی برای پزشکان مهاجر دارند. پس اگر شما هم پزشکی هستید که قصد ادامه تحصیل در یکی از کشورهای خارجی را دارید و هم زمان می خواهید کار نیز داشته باشید، شانس خود را در این زمینه امتحان کنید.

وزارت بهداشت کانادا در حالت عادی، چیزی حدود 12 نفر پزشک متخصص را در یک سال ثبت نام می کند، اما بر اساس گزارشی که اعلام شده است، برای جبران این کمبود هم اکنون نیاز است که این تعداد به 110 افزایش پیدا کند.

برای مهاجرت پزشکان به کانادا چه کاری باید انجام داد؟

قبل از این که شما درخواست اقامت دائم برای این کشور را داشته باشید و یا بخواهید که پناهنده و یا شهروند این کشور شوید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یکی از اداره های بهداشت مراجعه کرده و مدارک خود را جهت کاندید شدن ارائه کنید.

مهاجرت پزشکان به کانادا

تراپی در پرداخت کدام هزینه های مهاجرت به کانادا می تواند به شما کمک کند؟

تعیین وقت سفارت کانادا

پرداخت هزینه ی لندینگ فی کانادا

پرداخت هزینه ویزای موقت کانادا My CIC

همراهان عزیز مهاجرت برای پزشکان هیچ وقت به آسانی مهاجرت برای افراد شاغل در سایر زمینه های کاری نبوده است چرا که تطابق مدرک دانشگاهی مبدا با مقصد اولین چالش بزرگی است که این افراد با آن رو به رو هستند. حال که کشور کانادا با این چالش برزگ رو به رو است و فرصت مهاجرت پزشکان به کانادا را صادر کرده است، بهتر است به بهترین شکل از این فرصت استفاده نمایید. شرکت خدمات ارزی تراپی می تواند شما را در پرداخت هزینه های لازم جهت اپلای یاری نماید. کافی است با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 13 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر