اگر سیستم پرداخت بین المللی وب مانی، انتخاب شما برای انجام تراکنش ها و پرداخت های بین المللی می باشد، لازم است بدانید که این سیستم پرداخت دارای 4 نوع اکانت می باشد که به آن ها پاسپورت وب مانی هم گفته می شود. انواع حساب وب مانی سطوح مختلفی دارد و داشتن هر نوع پاسپورت وب مانی امکان استفاده از خدمات متفاوتی را در این سیستم پرداخت ارزی فراهم می کند. به منظور پرداخت کارمزد کمتر و استفاده از خدمات بیشتر در وب مانی، لازم است که از طریق فرایند ارتقا حساب وب مانی، سطح حساب خود را ارتقا دهید. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با نحوه ارتقا پاسپورت وب مانی آشنا کنیم، همچنین به صورت تصویری و گام به گام به شما بگوییم که چگونه می توان تبدیل حساب الیاس به فرمال و ارتقا حساب وب مانی به پرسونال را انجام داد.

ارتقا حساب وب مانی را چگونه انجام دهیم؟

زمان افتتاح حساب وب مانی، در این سیستم به طور پیش فرض نوع پاسپورت الیاس برای شما ایجاد می شود. وب مانی برای دارندگان حساب الیاس محدودیت هایی را لحاظ کرده است که برای رهایی از این محدودیت ها لازم است که حساب خود را از الیاس به فرمال ارتقا دهید. ارتقا حساب وب مانی از الیاس به فرمال طی فرایند چند مرحله ای انجام می شود که در ادامه به آموزش آن پرداخته ایم و به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید ارتقا پاسپورت وب مانی از الیاس به فرمال را انجام دهید.

کاربران رسمی وب مانی آن دسته از کاربرانی هستند که محدودیت های حساب الیاس وب مانی برای آن ها برداشته شده است؛ حساب الیاس پایین ترین سطح حساب وب مانی است و به منظور استفاده از کلیه خدمات وب مانی لازم است عملیات ارتقا حساب وب مانی انجام شود. نحوه ارتقا پاسپورت وب مانی چندان پیچیده نیست؛ آموزش ارتقا حساب وب مانی شامل 5 مرحله می باشد که از طریق ورود به اکانت وب مانی، از بخش Passport امکان پذیر است.

آموزش تبدیل حساب الیاس به فرمال

برای تبدیل حساب الیاس به فرمال، مراحل زیر را گام به گام با ما دنبال کنید.

گام اول : ابتدا وارد حساب وب مانی خود شوید یا در اصطلاح به اکانت وب مانی تان لاگین کنید. سپس به صفحه ی مدیریت پاسپورت وارد شوید و در صفحه ای که مشاهده می کنید، گزینه یPassport  Apply for WebMoney را کلیک نمایید.

ارتقا حساب وب مانی به فرمال

گام دوم : اکنون فرایند درخواست پاسپورت وب مانی آغاز شده است و توضیحاتی برای شما عنوان شده است در مورد نحوه ارتقا حساب وب مانی به فرمال ؛ در این توضیحات گفته شده است که شما می توانید هم ارتقا حساب وب مانی را با کارت ملی و هم با پاسپورت انجام دهید. برای ادامه، گزینه ی Continue را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

ارتقا حساب الیاس به فرمال

گام سوم : در این مرحله فرمی را مشاهده خواهید کرد که لازم است اطلاعات خواسته شده را در آن وارد کنید. توجه کنید که اطلاعات این فرم برای وب مانی بسیار حائز اهمیت است و توصیه می شود که حتما در وارد نمودن اطلاعات دقت کافی داشته باشید.

آموزش ارتقا حساب وب مانی به فرمال

پس از وارد کردن اطلاعات، دکمه ی save را کلیک نمایید تا وارد مرحله ی بعد شوید.

گام چهارم : در این مرحله اگر ارتقا حساب را با پاسپورت انجام داده اید، تاریخ اعتبار پاسپورت و اگر ارتقا حساب وب مانی با کارت ملی را انجام داده اید، تاریخ اعتبار کارت ملی را وارد کنید.

نحوه تبدیل الیاس به فرمال

توجه داشته باشید که تاریخ ها را به میلادی وارد کنید. حالا مجددا دکمه ی save را کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

ارتقا حساب وب مانی الیاس به فرمال

گام پنجم : در این مرحله از شما خواسته است که تصاویر مربوط به پشت و روی کارت ملی یا پاسپورت خود را آپلود نمایید. پس از آپلود نمودن تصاویر، گزینه ی Finish Upload را کلیک کنید.

به این ترتیب شما عملیات ارتقا حساب وب مانی از الیاس به فرمال را به پایان رسانده اید و حداکثر طی دو روز کاری، تبدیل حساب الیاس به فرمال انجام خواهد شد.

در ادامه، با آموزش ارتقا حساب وب مانی به پرسونال با شما خواهیم بود، لطفا همچنان با تراپی همراه باشید.

ارتقا پاسپورت وب مانی به پرسونال

 در سیستم مالی وب مانی بالاترین سطح پاسپورت مربوط به پاسپورت پرسونال می باشد و در صورت داشتن پاسپورت پرسونال، شما به عنوان یکی از مشتریان رسمی شرکت پرداخت های ارزی وب مانی شناخته می شوید. برای ارتقا حساب وب مانی به پرسونال لازم است که هزینه آن را که حدود 40 دلار می باشد، پرداخت نمایید. همچنین لازم است که در یک جلسه مصاحبه حضوری نیز شرکت کنید.

ارتقا پاسپورت وب مانی به پرسونال چه مزایایی دارد؟

در صورتی که شما بالاترین سطح پاسپورت وب مانی، یعنی پاسپورت پرسونال را در اختیار داشته باشید، در این صورت به عنوان یک مشتری رسمی وب مانی می توانید دریافت و ارسال وجه را به صورت نامحدود انجام دهید. به علاوه می توانید از دیر مشتریان رسمی وب مانی، مطابق قوانین تعریف شده، وام دریافت کنید.

برای آشنایی با نحوه ارتقا حساب وب مانی به پرسونال همچنان با تراپی همراه باشید و ادامه ی مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

چگونگی تبدیل حساب فرمال به پرسونال

قبل از هر اقدامی لازم است بدانید، تنها افرادی می توانند پاسپورت پرسونال دریافت کنند که پاسپورت فرمال داشته باشند، بنابراین اگر در حال حاضر پاسپورت شما از نوع الیاس است، حتما برای تبدیل حساب الیاس به فرمال اقدام نمایید.

ارتقا حساب وب مانی به پرسونال به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود که در بخش بعدی آموزش ارتقا حساب وب مانی به پرسونال را به هر دو روش ذکر کرده ایم.

آموزش ارتقا حساب وب مانی به پرسونال

آموزش تبدیل حساب فرمال به پرسونال

گام اول : به وب سایت وب مانی مراجعه کنید و در بخش certification Center لاگین کنید و در قسمت ثبت نام یا register ، نماینده خود را انتخاب کنید. شما می توانید گزینه ی Verification Center  یا گزینه های دیگر را انتخاب کنید.

گام دوم : از فرمی که مشاهده می کنید، پرینت بگیرید، آن را تکمیل نمایید و جهت تایید آن به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید.

گام سوم : اکنون با نماینده ای که در مرحله ی اول انتخاب کرده اید، تماس بگیرید و پس از هماهنگی های لازم، فرمی که تکمیل نموده اید، همراه با مدارکی که خواسته شده است، به آدرس شرکت وب مانی ارسال نمایید.

ادامه فرایند ارتقا پاسپورت وب مانی به فرمال توسط نماینده شما انجام خواهد شد و در نهایت نتیجه کار به شما اعلام خواهد شد و شما صاحب پاسپورت پرسونال خواهید شد؛ توجه داشته باشید ، مدت زمان فرایند ارتقا حساب وب مانی به پرسونال ، مدت زمان مشخصی نمی باشد.

آموزش ارتقا حساب وب مانی به روش حضوری

در روش حضوری ارتقا حساب وب مانی پس از تکمیل فرم و پرداخت هزینه ی مشخص شده برای ارتقا حساب، شما یک ملاقات حضوری با نماینده وب مانی در تهران خواهید داشت و پس از آن فرایند ارتقا حساب وب مانی به پرسونال تکمیل خواهد شد و پاسپورت پرسونال برای شما صادر می شود.

کلام پایانی

اگر متناوبا تراکنش های بین المللی دارید و درگاه پرداخت های ارزی وب مانی را برای این کار انتخاب کرده اید، بهتر است که سطح حساب خود را از الیاس به فرمال یا پرسونال ارتقا دهید تا با محدودیت واریز و برداشت مواجه نشوید.

در این مقاله با آموزش ارتقا حساب وب مانی همراه شما بدیم. اکنون شما با نحوه ارتقا پاسپورت وب مانی کاملا آشنا هستید و می دانید که روش ارتقا حساب وب مانی با کارت ملی و پاسپورت چگونه است. امید است با مطالعه ی این مقاله پاسخ این سوال را که "چگونه حساب وب مانی را ارتقا دهیم؟" دریافت کرده باشید.

در صورتی که در انجام هر یک از مراحل با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید. مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر