شاید بارها برای شما هم اتفاق افتاده باشد که رمز عبور ورود به حساب های کاربری خود را فراموش کرده باشید؛ در چنین مواقعی قطعا نگران خواهید شد و به دنبال راه حلی هستید تا بتوانید مجددا پسورد خود را بازیابی کنید؛ طبیعتا این نگرانی و دغدغه خاطر در مورد فراموش کردن رمز عبور حساب های بین المللی نظیر وب مانی و ... بیشتر خواهد بود. اما در صورت فراموشی رمز وب مانی اصلا نگران نباشید. در این مقاله ما به شما نحوه بازیابی پسورد وب مانی را آموزش داده ایم. لطفا تا انتهای مقاله با تراپی همراه شوید و آموزش گام به گام و تصویری بازیابی رمز وب مانی را با دقت مطالعه کنید.

کلیک کنید

امنیت وب مانی و بازیابی پسورد آن

قطعا می دانید که سیستم مبادلات ارزی وب مانی یکی از پرطرفدارترین پردازشگرهای پرداخت است که از سراسر دنیا کاربران زیادی را به خود جذب کرده است و یکی از مهم ترین دلایل آن، امنیت وب مانی است. امنیت بالای وب مانی باعث شده است که در صورت فراموشی رمز وب مانی، نتوانید به اکانت خود، برای نقل و انتقالات مالی، خرید آنلاین از سایت های خارجی و ... دسترسی داشته باشید. بنابراین لازم است حتما برای بازیابی پسورد وب مانی اقدام نمایید تا امکان استفاده از حساب وب مانی مجددا برای شما امکان پذیر شود. در ادامه نحوه بازیابی رمز وب مانی را به صورت تصویری و گام به گام آموزش داده ایم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

برای ورود به حساب وب مانی و لاگین به صفحه ی کاربری، نیاز به یکسری اطلاعات از قبیل نام کاربری و رمز عبور می باشد که در صورت فراموشی رمز عبور وب مانی ، ورود به اکانت وب مانی امکان پذیر نخواهد بود؛ در چنین شرایطی لازم است کاربر مراحل بازیابی رمز وب مانی را به درستی انجام دهد؛ پس از بازیابی پسورد وب مانی فرد می تواند دوباره به حساب خود وارد شود و مبادلات ارزی را انجام دهد.

آموزش گام به گام بازیابی رمز وب مانی

توصیه ی ما به کاربران وب مانی این است که پس از ساخت اکانت وب مانی، اطلاعات حساب خود را در جایی امن ذخیره کنند تا هر لحظه به آن نیاز داشتند، در دسترس شان باشد. اما گاهی فراموشی رمز وب مانی اجتناب ناپذیر است و این مسئله ممکن است برای هر کاربر وب مانی اتفاق بیفتد.

بنابراین اگر شما نیز رمز عبور خود را فراموش کرده اید، برای بازیابی پسورد وب مانی مراحل زیر را همراه با ما دنبال نمایید. پس از اتمام موفقیت آمیز این مراحل و بازیابی رمز حساب وب مانی می توانید مجددا بدون هیچ مشکلی به اکانت خود لاگین کنید و از آن استفاده نمایید.

مرحله اول : لازم است به صفحه اصلی سایت وب مانی به آدرس https://www.wmtransfer.com/ مراجعه کنید و گزینه ی login را انتخاب کنید.

بازیابی رمز وب مانی

مرحله دوم : در این مرحله به دلیل فراموشی رمز وب مانی، قطعا امکان وارد نمودن اطلاعات ورود به حساب، امکان پذیر نیست و برای بازیابی پسورد وب مانی ، لازم است گزینه ی remind password را انتخاب کنید.

آموزش بازیابی رمز وب مانی

مرحله سوم : در مرحله ی سوم از آموزش بازیابی رمز حساب وب مانی، در صفحه ای که مشاهده می کنید، WMID وب مانی تان را وارد کنید و دکمه ی continue را کلیک نمایید.

بازیابی پسورد وب مانی

مرحله چهارم : در این مرحله، کدی به ایمیل شما ارسال می شود؛ این کد را وارد کنید و مجددا دکمه ی Continue را کلیک نمایید. توجه داشته باشید، در صورتی که به هر دلیل به ایمیل خود دسترسی ندارید، گزینه ی I don’t have access to my e-mail را تیک بزنید تا کد از طریق SMS برای شما ارسال شود.

نحوه بازیابی پسورد وب مانی

مرحله پنجم : توجه داشته باشید که در این مرحله لازم است WMID مربوط به  همان کیف پول وب مانی که قصد دارید رمز آن را بازیابی کنید را وارد نمایید. پس WMID مربوطه را وارد کرده و دکمه ی Continue  را کلیک نمایید.

بازیابی پسورد وب مانی پس از فراموشی

مرحله ششم : در مرحله ششم از مراحل بازیابی رمز عبور وب مانی ، مجددا کدی به WMID شما ارسال می شود که لازم است آن کد را وارد کنید؛ توجه کنید که در این مرحله نیز در صورتی که به WMID تان دسترسی ندارید، گزینه ی I don’t have access to my WMID را تیک بزنید. همچنین لازم است به سوال امنیتی که زمان افتتاح حساب وب مانی از شما پرسیده شده است، پاسخ دهید، سپس گزینه ی Continue   را کلیک نمایید. (حتما می دانید پاسخی که به این سوال می دهید باید با پاسخ شما به این سوال، هنگام افتتاح حساب وب مانی، مطابقت داشته باشد.)

بازیابی رمز حساب وب مانی

مرحله هفتم : در مرحله پایانی به منظور ثبت درخواست بازیابی رمز عبور، دکمه ی Recover password را انتخاب کنید تا فرایند بازیابی رمز وب مانی تکمیل گردد.

فراموشی پسورد وب مانی

چنانچه تمامی مراحل بازیابی پسورد وب مانی به درستی انجام شده باشد و اطلاعات درخواست شده در هر مرحله کاملا صحیح وارد شده باشد، عملیات بازیابی رمز وب مانی موفقیت آمیز خواهد بود و پیامی دریافت خواهید کرد مبنی بر اینکه رمز عبور شما با موفقیت بازیابی شده است.

بنابراین در صورت فراموشی پسورد وب مانی، می توانید با انجام هفت مرحله ی فوق مجددا رمز اکانت وب مانی خود را بازیابی کنید و مثل قبل به اکانت خود لاگین کنید و به حساب وب مانی تان دسترسی داشته باشید.

کلام پایانی در مورد بازیابی رمز وب مانی

در این مقاله نحوه بازیابی پسورد وب مانی را به طور کامل آموزش دادیم تا اگر احتمالا رمز وب مانی خود را فراموش کردید، بتوانید با استفاده از مراحل گفته شده، برای بازیابی رمز وب مانی سریعا اقدام نمایید. امید است مطالب ذکر شده برای شما مفید واقع شده باشد.

تاریخ انتشار 18 تیر 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر