يكي از سوالات متداولي كه همواره كاربران مي‌پرسند اين است كه آيا ارز ديجيتالي ريپل هم نظير ديگر ارزها قابل استخراج است؟ استخراج ریپل داراي ویژگی­‌های خاصی است و همين امر باعث شده تا این ارز متفاوت­‌تر از سایر ارزها شود؛ چرا كه تنها افرادی که قادر به تولید این ارز هستند، سازندگان آن می­‌باشند. بنابراين استخراج ريپل همچون بيت كوين به دست كاربران انجام نمي‌گيرد و به همين دليل منتقدان زيادي دارد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد استخراج ريپل در ادامه با تراپي همراه باشيد.

برای نقد کردن ریپل، کلیک کنید!

 

استخراج ريپل

استخراج ارز ديجيتالي ريپل توسط شركت آن انجام مي‌شود و از اين رو فرآيند صنعت استخراجي نظير بيت كوين براي كاربران عادي ندارد. به منظور توضيح كامل‌تري از اين روند در ادامه به موارد مورد نياز براي استخراج ارزهاي ديجيتالي از جمله ريپل اشاره شده است:

یک کیف پول در وب سایت قابل اطمینان افتتاح کنید

عملیات مبادله را انجام دهید

از خدمات استخراج ابری استفاده کنید

با استخر استخراج کار را شروع کنید

استخراج ريپل

انتخاب شرکت استخراج

ریپل یک سیستم ارز متمرکز است و تنها یک پروتکل در کنترل آزمایشگاه‌های ریپل (شرکت صادر کننده) وجود دارد، اين شركت تا به حال نزدیک به 100 میلیارد ريپل استخراج كرده است. شرکت­‌های زیادی وجود دارند که خدمات استخراج را برای هر نوع سکه ارائه می‌­دهند. در چنین تنوع سرمایه گذاری باید به نکات ارائه شده در ادامه مطلب جهت انتخاب ارائه دهنده مورد اعتماد و مناسب جهت استخراج ريپل توجه كرد:

اول از همه، شما باید مطمئن شوید که سرویس استخراج ابری، معاملات مورد نظر را انجام می­‌دهد. ثانیا، این شرکت باید در بین کاربران در بازار مشهور باشد و بازخورد واقعی و نظرات زیادی داشته باشد.

انتخاب پکیج استخراج

همانطور که قبلاً گفته شد، سکه‌های ریپل مشمول فرآیندهای استخراج نمي‌باشند و تنها نهادی که اين كار را انجام مي‌دهد، آزمایشگاه‌های ریپل است. XRP فرصت­‌های کمتری را در استخراج فراهم می­‌کند، اما داشتن این سکه همچنان هم سودآور است؛ چرا که ارزش آن به دلیل سرمايه گذاري‌هاي متفاوت در بازار به طور مداوم رشد می­‌کند. در صورت استخراج سایر سکه‌ها، سرمایه گذار بايد به مواردي همچون مطالب ارائه شده، توجه نمايد:

 انتخاب دستگاه استخراج با قدرت­‌های متفاوت هش کردن

پرداخت انواع مختلف عوارض به شرکت استخراج

انتخاب يك كيف پول مناسب

انتخاب دستگاه‌هاي خنك كننده متناسب با دستگاه استخراج

انتخاب یک استخر استخراج

استفاده از استخر استخراج در شرایط معمول سرمایه گذاری دارای مزایای زیادی است؛ چرا که میزان ریسک و سود تضمین شده حتی برای 1 بلاک در بین کاربران آن استخر تقسیم می­‌شود. این کار طبق اصل توزیع انجام می­‌شود، حتی اگر در استخر هم مشارکت نکنید، ممکن است به عنوان بخشی از تحقیقات شخص دیگری پاداش دریافت کنید. از نظر شركت XRP، استخر استخراج به دلیل عدم امکان ساخت سکه برای هر کس غیر از کاربران در آزمایشگاه­‌های ریپل قابل اجرا نیست.

استخراج ريپل

انتخاب كيف پول

کیف پول‌­های قابل استفاده برای ریپل همچون دیگر ارزهای دیجیتالی، عبارتند از:

کیف پول سخت افزاری: این کیف پول به مالک اجازه می­دهد تا جریان پول نقد دیجیتالی را در حالت زمان واقعی نظارت کند. مزیت اصلی کیف پول سخت افزاری ایمنی آن در برابر کلاهبرداری و تقلب است.

برنامه­های موبایل برای iOS یا Android: ویژگی متمایز این نوع کیف پول دسترسی سریع به آن و امنیت بالای این کیف پول­ها در قابلیت اطمینان و راحتی استفاده است.

کیف پول­های آنلاین: کیف پول­های آنلاین امکان تجارت یا مبادله را در زمان واقعی دارند. بیشتر این کیف پول­ها رایگان هستند و یا برای حفظ خدمات کاربران هزینه کمتری دارند.

کیف پول کاغذی: در حال حاضر این نوع کیف پول به عنوان امن­ترین ذخیره برای هر ارز دیجیتال از جمله XRP شناخته شده است. کیف پول­های کاغذی می­توانند با استفاده از برنامه­های ویژه، کلیدهای عمومی و خصوصی را تولید کنند. هر بار که می­خواهید به وجوه خود دسترسی داشته باشید، این کلیدها باید روی کاغذ نوشته شوند.

نتيجه گيري

ريپل يكي از ارزهاي ديجيتالي محبوب است كه با سرمايه گذاري‌هايي كه به تازگي كرده ارزش بالايي در بين ديگر ارزها پيدا كرده است. اين ارز اگر چه كاملا غير متمركز نيست اما شرايط مناسبي براي سرمايه گذاري و سودآوري دارد. ريپل توسط كاربران عادي قابل استخراج نيست اما از روش‌هاي متفاوتي از جمله صرافي‌ ارزهاي ديجيتالي قابل خريداري است.

در آخر همواره توجه كنيد كه در صورت مشاهده  اعلان‌هایی  با عنوان دريافت XRP، باید قابلیت اطمینان و کلیه شرایط صریح و پنهان برای توافق را با جزئیات مطالعه نمایید.

تاریخ انتشار 04 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر