به لطف پیشرفت تکنولوژی و ظهور اینترنت، راه‌ها و روش‌های کسب درآمد نیز بسیار متنوع شده است، به طوری که امروزه امکان کسب درآمد از طریق تلفن همراه، از راه بازی و یا حتی گوش دادن به موسیقی برای کاربران اینترنتی وجود دارد. در قسمت اول این مقاله گفتیم که از طریق عکاسی نیز می‌توان به درآمد رسید و برخی از راه‌های کسب درآمد از طریق عکاسی را برای شما گفتیم. در این مقاله نیز به روش‌های دیگر کسب درآمد از راه عکاسی اشاره خواهیم کرد. لطفا با تراپی همراه شوید.

با روش های کسب درآمد از راه عکاسی آشنا شوید

در قسمت اول این مقاله برخی از راه‌ها و روش های کسب درآمد از راه عکاسی برای شما گفته شد. در این بخش از مقاله شما را با راه‌های دیگر آشنا خواهیم کرد.

کسب درآمد از راه عکاسی

برای هنر خود سرمایه گذاری کنید

البته کسب درآمد از راه عکاسی به این روش قدری با ریسک همراه است و ممکن است زمان بر باشد تا شما را به سود برساند. زیرا شما هرگز نمی‌دانید که گالری‌ها ، متصدیان مجلات و... چگونه کارهای شما را می‌پذیرند. در نمایشگاه‌ها ، سخنرانی‌ها و کتاب‌ها نیز می‌توانید کارهای خود را به معرض نمایش بگذارید و شانس خود را امتحان کنید. همچنین پس از آماده شدن عکس‌ها ، آن‌ها را در وب سایت عکاسی خود منتشر کنید و از قدرت فوق العاده سکوهای رسانه‌های اجتماعی نیز استفاده کنید. یک پست هوشمندانه در صفحه اینستاگرام یا فیس بوک می‌تواند در موفقیت شما بسیار تاثیرگذار باشد.

تورهای عکاسی و کارگاه‌های آموزشی راه بیندازید

قطعا شما محل سکونت و شهر و دیار خود را به خوبی می‌شناسید. به این ترتیب می‌توانید یک تور راه بیندازید و به عنوان راهنمای تور، کار را شروع کنید. در تور گردشگری عکاسی شما می‌توانید فرصت‌های خوبی را برای خود و همراهان خود خلق کنید. با آژانس‌های مسافرتی هماهنگ شوید. به عکاسان گردشگر و گروه‌های توریستی در فیس بوک بپیوندید. خدمات خود را به طور 24 ساعته و در 7 روز هفته ارائه دهید. امکان پرداخت آنلاین را نیز از طریق درگاه‌های پرداخت مطمئن برای کاربران فراهم کنید.

تبدیل به یک آموزگار در شبکه‌های اجتماعی شوید

اکثر کاربران شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام را می‌شناسند. تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند یک منبع خوب برای کسب درآمد از راه عکاسی باشد. به این ترتیب که با قراردادن پست‌های خلاقانه آموزشی و ... می‌توانید یک ارتباط گستره با کاربران این شبکه‌ی اجتماعی بزرگ که دارای تعداد بسیاری مشترک می‌باشد، برقرار کرده و دامنه‌ی کاری خود را با افراد مختلف گسترش دهید.

عکس‌های زیبای پرتره ایجاد کنید

این یک واقعیت است که افراد علاقه‌مند هستند که عکس‌های زیبا از خود برای استفاده به عنوان عکس پروفایل، در شبکه های اجتماعی مختلف، در وب سایت های کاری خود و ... داشته باشند. افراد زیادی هستند که برای داشتن عکس‌های حرفه ای از خود مایلند مبالغ خوبی بپردازند. شما می‌توانید در این زمینه برای این دسته از افراد نیز به فعالیت بپردازید و از این طریق به درآمد خوبی برسید.

کسب درآمد از راه عکاسی

فروش عکس به مجلات

آیا می‌دانید در سرتاسر دنیا روزانه چندین جلد مجله چاپ می‌شود؟ و حتما این را هم می‌دانید که مجلات بدون عکس هیچ جذابیتی برای خوانندگان آن‌ها نخواهد داشت. خوشبختانه مجلات در زمینه‌های مختلفی چاپ و منتشر می‌شوند و در دامنهی وسیعی از عنوان‌ها نیاز به عکس دارند. شما می‌توانید با مراجعه به دفاتر مجلات با برندهای مختلف از آن‌ها سفارش بگیرید و در صورت رضایت شما و آن‌ها، قرارداد ببندید و عکس‌های مورد نیاز آ‌ن‌ها را تامین کنید.

ویرایش و روتوش تصاویر

شما با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس و اندکی خلاقیتی که به خرج می‌دهید، می‌توانید تصاویر ساده را به عکس‌های فوق العاده تبدیل کنید. کافیست این امکان را وب سایت خود اضافه کنید و ادیت عکس را نیز برای کاربران و بازدیدکنندگان از وب سایت خود انجام دهید.

به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از روش‌های گفته شده و تکنیک‌هایی که در هر کدام به کار می‌گیرید، از راه هنر عکاسی خود به درآمد برسید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. امید است آنچه ارائه شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورتیکه شما دوست عزیز نیز تجربه‌ی ارزشمندی در زمینه‌ی کسب درآمد از راه عکاسی داشته‌اید، از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن‌ها نیز از این اطلاعات مفید بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 14 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر