آیا شما فرد خلاقی هستید؟ یا یک هنرمند؟ در هر صورت فرقی نمی کند، Patreon همان جایی است که شما می توانید در آن کارهای هنری انجام دهید، نویسندگی کنید، یا مقاله بنویسید و حتی از طریق هنر موسیقی خود به درآمد برسید. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا بیشتر با Patreon آشنا شوید.

معرفی وب سایت Patreon

Patreon وب سایتی است که دارای زمینه هنری می باشد و به شدت حامی هنر است. افراد با هر زمینه مالی می توانند از افرادی که از کار در این سایت لذت می برند پشتیبانی کنند. سرمایه گذاران می توانند به عنوان یک Kickstarter یا یک نوازنده مستقل یا یک هنرمند، صفحه Patreon خود را ایجاد کنند، اهداف مالی و پروژه را تعیین کند و به طرفداران خود پاداش دهند.

این وب سایت در سال 2013 راه اندازی شد ، و امروز به یک نیروی محرک در جامعه خلاق تبدیل شده است و در بین هنرمندان، نوازندگان ، سازندگان ویدیوی YouTube و محتواسازان مشابه بسیار محبوب است.

Patreon

چه میزان در آمد می توان از Patreon به دست آورد؟

 اگر شما در ایجاد ارتباط با مخاطبان و ایجاد انگیزه برای خرید در آن ها مهارت دارید ، Patreon می تواند مکان مناسبی برای شما باشد! برای مثال : آماندا پالمر ، یک نوازنده مستقل ، به ازای کارهای خلاقانه ای که منتشر می کند حدود 83000 دلار از طرفداران Patreon خود می گیرد.

Podcast هایی که در این سایت ارائه می شود، بیش از 20،000 مشتری دارد و ماهانه حدود 88،000 دلار درآمد کسب می کند. شان مک گایر ، نویسنده پرفروش ترین داستان های خیالی نیویورک تایمز ، برای هر داستان کوتاهی که می نویسد، ماهانه حدود 9000 دلار درآمد دارد.

Patreon چگونه کار می کند ؟

حال که تا حدودی با وب سایت Patreon آشنا شدید، ممکن است بپرسید که این سایت چگونه کار می کند؟ و برای استفاده از آن از کجا باید شروع کنیم؟ در این بحش از مقاله تراپی به این شوال شما پاسخ داده است.

برای شروع، شما یاسد یک صفحه در Patreon ایجاد کنید. در حقیقت زمانی که تصمیم گرفتید از پلتفرم پاتریون استفاده کنید ، فقط کافیست یک حساب کاربری ایجاد کنید.

فرایند ایجاد صفحه در پاتریون، چند گام اصلی را شامل می شود که عبارتند از :

گام اول : شما باید چند نکته اساسی را درباره کاری که در Patreon ارائه می دهید ذکر کنید. همچنین تصمیم بگیرید که آیا می خواهید ماهانه درآمد کسب کنید؟! پروفایل های اجتماعی خود را نیز به اکانت پاتریون خود پیوند دهید و حتی یک کلیپ معرفی از خودتان بارگذاری کنید تا با مخاطبان Patreon خود ارتباط بهتری برقرار کنید.

گام دوم : اهداف مالی خود را تعیین کنید و برای طرفداران خود سطوح مختلف پاداش ایجاد کنید. اهداف مالی برای شما این امکان را فراهم می کند که برای طرفداران خود توضیح دهید که آن ها چگونه می توانند در صفحه شما به درآمد برسند و پاداش بگیرند.

Patreon

گام سوم : شما به عناصر بصری جذاب برای صفحه Patreon خود نیاز دارید، که نه تنها صفحه شما را زیبا و حرفه ای نشان می دهند ، بلکه برای جلب توجه مخاطبان بسیار ارزشمند می باشد.

به طور مثال اگر شما یک هنرمند در حوزه هنرهای تجسمی مانند یک عکاس یا کاریکاتوریست هستید ، باید اطمینان حاصل کنید که این موضوع را در صفحه خود پوشش داده اید.

کلام آخر

وب سایت Patreon محلی مناسب برای کسب درآمد جامعه هنری می باشد. برای این کار شما باید به عنوان یک هنرمند در زمینه فعالیت خود یا صفحه در پاتریون ایجاد کنید و در آن خود و کار خود را به درستی معرفی کنید. افرادی که وب سایت شما را می خوانند یا به موسیقی شما گوش می دهند ، افرادی که در خبرنامه شما مشترک می شوند ، افرادی که شما را در توییتر و فیس بوک و Pinterest دنبال می کنند، می خواهند که اطلاعات درستی از شما داشته باشند.

نقد کردن درآمد ارزی توسط تراپی

دوستان هنرمند همیشه همراه تراپی، اگر تصمیم گرفته اید در پاتریون برای خود صفحه ای ایجاد کنید و به درآمد ارزی برسید، می توانید برای نقد کردن درآمد خود روی کمک تیم تراپی حساب کنید. لطفا درخواست خود را از طریق لینک زیر به ما اعلام کنید.

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 11 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر