امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود کاربران به دنیای مجازی با استفاده از اینترنت، راه ها و روش هی کسب درآمد بسیتر متنوع شده است. در مقالات قبلی شما را با چند روش کسب درآمد اشنا کردیم که عبارتند از : کسب درآمد از بایننس، پیوت، upwork، پی پال و ... . اما یکی از روش کسب درآمد که جدیدا بسیار در حال رشد است و در اینده عده ی زیادی به کمپین آن خواهند پیوست، مربوط می شود به فرهنگ دونیت Donate و کسب درآمد ارزی از آن. ایا مایل هستید تا در این مورد مطالب بیشتری بیاموزید؟ با تراپی همراه شوید.

برای درخواست نقد کردن درآمد خود، کلیک کنید!

فرهنگ دونیت Donate چیست؟

کلمه ی دونیت Donate در لغت به معنای اهدا کردن است و در این حوزه، با عنوان اهدای مالی ترجمه می شود. به این معنا که اهدا کنندگان با پرداخت مبالغی، از افراد با استعدادهای مختلف حمایت می کنند.

به این ترتیب اگر شما در هر زمینه ای مهارت داشته باشید، مثلا هنرمند باشید و از طریق نقاشی یا نوازندگی بخواهید در رسانه های اجتماعی فعالیت کنید، یا اینکه معلم باشید و دروس و مهارت های مختلف را به صورت آنلاین ندریس کنید و ... می توانید از طریق دونیت Donate ، کسب درآمد کنید.

دونیت Donate

حال که با فرهنگ دونیت Donate آشنا شدید، ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کرده باشد که چگونه می توان از طریق دونیت Donate به درآمد رسید. ما در ادامه به ذکر توضیحاتی در این مورد پرداخته ایم. لطفا همچنان با تراپی همراه باشید.

چگونگی کسب درآمد از طریق دونیت Donate

به منظور درک هر چه بیشتر نحوه ی کسب درآمد از راه دونیت Donate و اینکه چگونه می توانید از این راه به درآمد برسید، مثال هایی را برای شما عنوان کرده ایم.

فرض کنید شما در زمینه ی کار با نرم افزارهای گرافیکی و ابزارهای مربوطه از مهارت های خاصی برخورارید و در صفحه ی اینستاگرام تان مرتبا ترفندهای مختلف را برای کاربران آموزش می دهید. در این صورت بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر لایک پست های شما مبالغی را نیز به عنوان حمایت از مهارت و کسب و کار شما دونیت Donate یا اهدا کنند. به این ترتیب چون افراد از طریق آموزش های شما نکات و ترفندهای بسیاری را آموخته اند، با این کار شما را تشویق می کنند تا آموزش ها و نکات با کیفیت تر و با ارزش تری را به کاربران آموزش دهید و در حقیقت به این ترتیب از شما حمایت کرد اند.

که البته این گزینه در آینده به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده خواهد شد.    

فرهنگ دونیت Donate چه مزیت هایی دارد؟

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که دونیت کردن می تواند چه مزیت هایی داشته باشد.

زمانی که یک هنرمند با آسودگی خاطر بداند که با انتشار آثار خود از طریق دونیت Donate می تواند کسب درآمد کند، دیگر نگران کپی شدن آثار خود نمی باشد. این یکی از بزرگ ترین مزیت های Donate برای هنرمندان می باشد.

دونیت Donate

همانطور که می دانید در گذشته تنها افرادی که از استطاعت مالی کافی برخوردار بودند می توانستند ادامه تحصیل بدهند و یا از یکسری آموزش های خاص بهره مند گردند. امروز نیز به نوع دیگری تهیه برخی از ویدئوهای آموزشی برای خیلی از افراد امکان پذیر نیست. اما سیستم دونیت Donate توانسته است این مشکل را به میزان قابل توجهی حل کند. به این صورت که مدرسان آموزش های خود را از طریق رسانه های اجتماعی در اختیار دیگران قرا می دهند و همه ی افراد اعم از کسانی که استطاعت مالی دارند و ندارند، از آموزش ها استفاده می کنند و افرادی که توانایی مالی دارند هر مبلغی را که بخواهند دونیت  Donate می کنند. به این ترتیب مدرسان دیگر نگران درآمد خود از فروش کلیپ های آموزشی نیستند؛که این به ایجاد عدالت اجتماعی کمک می کند.

از دیگر مزایای دونیت Donate این است که شما می توانید با انتشار محتواهای مربوط به مهارت های خود به کسب درآمدهای ارزی از کل دنیا بپردازید. تنها کافیست یک حساب بین المللی داشته باشید تا مبالغی که افراد از سراسر دنیا با دیدن پست های شما دونیت Donate می کنند، به حسابتان واریز گردد.

نقد کردن درآمدهای ارزی به دست امده از دونیت Donate توسط تراپی

پس از آن می توانید نقد کردن درآمدهای ارزی خود را به ما بسپارید. ما در تیم تراپی در کمترین زمان ممکن درآمدهای ارزی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان انجام خواهیم داد. کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست نقد کردن درآمد خود، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 26 تیر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر